AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg og min tidligere bestevenn har vært i en slags konflikt i en lenger periode, men har på en måte avfunnet oss med at vi ikke er venner lenger. Orker ikke gå inn på det i detalj her, men nå en stund etterpå tenker jeg at det på en måte var like greit, for jeg kunne ikke stole på denne personen likevel. Men tankene kommer innimellom likevel, og da lurer jeg på hvordan jeg kan vri de over på dette (altså at jeg ikke kan stole på han uansett)? Hvis det er forståelig. Det er faktisk lettere å gjøre det enn alternativet. Jeg vil ikke sitte og gruble i timevis over noe som skjedde for lenge siden, når vi ikke kommer til å bli venner igjen (har kommet over det tror jeg), og jeg uansett ikke kan stole på han. Noen tips til hva man gjør for å svinge tankene inn på "rett spor"? Å snakke noe mer med denne personen er dessverre ikke aktuelt. Takker for tips Hilsen grubleren... Anonymkode: e88bf...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Når tankene kommer må du rett og slett flytte fokus over på noe annet. Har du andre gode venner kan du tenke på dem, eller du kan spille på mobilen eller gjøre noe annet som opptar tankene. Du kan også vri tankene dine på at du frigir tid til andre venner og slipper å forholde deg til en person som har sveket deg. Det er naturlig å sørge over en god venn som du har "mistet", men om dere ikke kan forsones må du akseptere det og gå videre. Anonymkode: 2df64...c22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå