AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Ikke noe problem med middag, men går så gørr lei av det samme hele tiden på det andre av mat, kvier meg nesten for å spise dessverre. Er lei havregrøt, frokostblanding, brød, smoothie og yoghurt (ja, i alle variasjoner). Forslag til andre ting som er enkelt og raskt å lage og som smaker godt? Burde helst være sunt også. Anonymkode: e838c...580
BlendaSensitive Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Egg i alle varianter. Smørbrød, altså ikke bare ei skive, smør og pålegg, men lagt opp litt finere med godt brød/rundstykker/bagels. Andre typer grøt, chiapudding, etc. Oppskjært frukt. Om du liker varm mat, varm opp middagsrester. https://www.pinterest.com/taralynnmcnitt/breakfast-inspiration/
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 13 timer siden, BlendaSensitive skrev: Egg i alle varianter. Smørbrød, altså ikke bare ei skive, smør og pålegg, men lagt opp litt finere med godt brød/rundstykker/bagels. Andre typer grøt, chiapudding, etc. Oppskjært frukt. Om du liker varm mat, varm opp middagsrester. https://www.pinterest.com/taralynnmcnitt/breakfast-inspiration/ Takk for svar! Lei toast også da det har gått en del av det. Men er brød jeg er lei av, baguetter og rundstykker f.eks kan jeg jo lage. Men fortsatt interessert i å høre litt spennende oppskrifter. Hva spiser andre (som ikke bare spiser brødmat) til frokost, lunsj og kvelds? Anonymkode: e838c...580
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Jeg gikk også lei havregrøt,men så fant jeg ut at man kan jo bruke all slags mel. Her går det for tiden i grøt laget av samalthvete og alpro kokosmelk med oppkutta aprikos. Anonymkode: b9f48...4b8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk også lei havregrøt,men så fant jeg ut at man kan jo bruke all slags mel. Her går det for tiden i grøt laget av samalthvete og alpro kokosmelk med oppkutta aprikos. Anonymkode: b9f48...4b8 Hørtes ikke så veldig godt ut dessverre synes jeg, hehe. TS Anonymkode: e838c...580
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Jeg er en fan av salat i alle varianter. Det kan varieres i det uendelige! Man kan bruke bønner, linser, egg, fisk diverse typer kjøtt, eller diverse typer ost som proteinkilde. Man kan bruke alle mulige grønnsaker, både rå og kokte. Man kan bruke alle mulige typer frukt. Man kan lage kalde salater, lune salater, Man kan lage vegetarsalater eller salater med kjøtt. Gresk salat, cæsarsalat, avokadosalat, biffsalat, laksesalat, Niçoise-salat osv osv osv. Sunn salat eller usunn salat, salat er best! Anonymkode: 471b3...c96
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørtes ikke så veldig godt ut dessverre synes jeg, hehe. TS Anonymkode: e838c...580 Poenget var at hvis du liker grøt,men har gått lei havregrøt finnes det uendlig mange varianter med annen type grøt. Eller så kan mna rett og slett male havregrynen sånn at det blir til mel.Grøten får da en litt mer kremet konsistens Anonymkode: b9f48...4b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå