Gå til innhold

Hvordan slutte å være usikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyelig begynt å date en superflott fyr, møttes fire ganger og vi matcher på utrolig mye og har det veldig gøy sammen. Men nå kommer usikkerheten min inn... Etter forrige treff, på lørdag, har han blitt mer og mer "borte", ikke like på lenger på en måte. Jeg spurte igår om han sa ifra hvis det var noe, og han sa at han selvfølgelig gjorde det. Idag har jeg ikke fått noe kontakt med han før såvidt ikveld, hvor han sa at vi kunne skrive litt de neste dagene men han hadde ikke så mye tid.

Det er nå jeg sliter med å holde meg rolig... Blir usikker, er han ikke interessert lenger? Vil han ikke møtes igjen? Jeg føler plutselig at all form for kontakt jeg tar er mas, mens han ikke tar kontakt i det hele tatt.. Og for bare noen dager siden pratet vi masse og han ga meg fantastiske komplimenter hele tiden.. 

Hva gjør jeg? Stopper opp, slutter å ta kontakt å ser om han gjør det? Jeg blir gal av dette... Og i tilegg inviterte han meg på nyttårsaften, og nå er jeg bare forvirra. Spurte han, men ingen svar. 

Liker han veldig godt men redd for å gjøre noe feil eller at det er meg det er noe galt med... 

Takk for svar. 

Anonymkode: 8990e...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si uten mer informasjon.

Hva har skjedd i løpet av de fire treffene? Har dere hatt sex? Hvordan traff dere hverandre? Hvem har tatt initiativ til nå?

Anonymkode: 60cb5...e02

Skrevet

Vi har hatt sex, og begge var tatt initiativ, og begge like mye, men han som spurte om å treffes først. Møttes på nettet, og alle fire dater har vært på kort tid. Jeg visste jeg ikke fikk se han før nyttårsaften, men når han ikke snakker med meg plutselig blir jeg forvirra og nyskjerrig, usikker.. Ts

Skrevet

Hva slags dater har dere hatt? Alle hjemmedater?

Skrevet

Date en og to ute, og date tre og fire hjemme. De to første gikk vi tur i mange timer, hadde det veldig gøy, de to datene hjemme har det vært film, prat, tulling og sex. Ts

Skrevet

Har sendt mld uten noe respons... Uff, blir så usikker av dette :( Liker han virkelig... 

Skrevet

du kommer nok ikke til å like dette svaret, og det er langt ifra sikkert jeg har rett! 

en kompis av meg har datet en jente, han likte henne godt og de hadde det kult sammen.. men han fant en han liker enda bedre, og han har ikke sagt det rett ut til den første jenta. han lar det bare dø ut naturlig. jeg mener han burde si ifra, men noen menn er bare feige rett og slett :) samme har skjedd meg en gang, altså at en fyr jeg har begynt å date egentlig datet en annen da han møtte meg, men lot det dø ut istedenfor å si det til henne. 

jeg personlig er ikke enig i den metoden der, men det er mulig det skjer med deg nå! hvis han ikke svarer deg på ting og har backet unna, så er det jo et eller annet. eller så er han bare en person som trenger space! det kan ikke jeg svare på. men mest sannsynlig ligger det i at han ikke vil såre deg drastisk

Anonymkode: f7e30...d04

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

du kommer nok ikke til å like dette svaret, og det er langt ifra sikkert jeg har rett! 

en kompis av meg har datet en jente, han likte henne godt og de hadde det kult sammen.. men han fant en han liker enda bedre, og han har ikke sagt det rett ut til den første jenta. han lar det bare dø ut naturlig. jeg mener han burde si ifra, men noen menn er bare feige rett og slett :) samme har skjedd meg en gang, altså at en fyr jeg har begynt å date egentlig datet en annen da han møtte meg, men lot det dø ut istedenfor å si det til henne. 

jeg personlig er ikke enig i den metoden der, men det er mulig det skjer med deg nå! hvis han ikke svarer deg på ting og har backet unna, så er det jo et eller annet. eller så er han bare en person som trenger space! det kan ikke jeg svare på. men mest sannsynlig ligger det i at han ikke vil såre deg drastisk

Anonymkode: f7e30...d04

Jepp, dette er et vanlig problem, og alt som er galt med datingkulturen i dag. Altfor mange kvinner og menn blir følelsesmessig avstumpede fordi det er så lett å finne noen som "er bedre". Og noen vil for alltid jakte på noen "bedre".

Nettdating gjør det også så enkelt å bare "fade ut" folk, noe som er råttent, feigt og så respektløst at jeg ikke har ord. Ironisk nok tror disse menneskene at de unngår å såre personen det gjelder, når de i realiteten får vedkommende til å føle seg brukt, null verdt som menneske, usikker, forvirret, og forlenger sorgprosessen voldsomt. Men sånn har samfunnet blitt, man dater noen én dag, og har null respekt for og ignorerer dem den neste.

Jeg vil ikke være med på denne karusellen lenger og har mer eller mindre meldt meg ut av helvetet. Det er ikke verdt det, og jeg klarer faktisk ikke å stole på noen etter å ha opplevd dette flere ganger.

Skrevet

Hvis du er invitert på nyttårsaften så har dere jo en "date", så jeg ville bare ventet til da og sett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...