AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Så den igjen i går, etter ca 15 år. Flott film, men jeg skjønner ikke helt hvordan Malcolm og kona kunne kommunisere på den restauranten da de skulle feire bryllupsdagen. Kan noen forklare? Anonymkode: d3024...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Del Skrevet 28. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så den igjen i går, etter ca 15 år. Flott film, men jeg skjønner ikke helt hvordan Malcolm og kona kunne kommunisere på den restauranten da de skulle feire bryllupsdagen. Kan noen forklare? Anonymkode: d3024...f7d Det ekteparet kunne vel EGENTLIG ikke kommunisere med hverandre, i det heile tatt. Hun kjerringa sier vel "gratulerer med bryllupsdagen" eller noe slikt, men hun sier det egentlig til seg selv. Men folk som ser på denne filmen (og ikke veit at fyren faktisk er død gjennom heile filmen) tror vel kanskje at hun damen snakker til han fyren.... Anonymkode: 586f4...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Del Skrevet 28. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det ekteparet kunne vel EGENTLIG ikke kommunisere med hverandre, i det heile tatt. Hun kjerringa sier vel "gratulerer med bryllupsdagen" eller noe slikt, men hun sier det egentlig til seg selv. Men folk som ser på denne filmen (og ikke veit at fyren faktisk er død gjennom heile filmen) tror vel kanskje at hun damen snakker til han fyren.... Anonymkode: 586f4...da8 Ja, i den scenen virker det som de prater sammen, det er derfor jeg ikke skjønner akkurat den. Ellers prater de vel ikke med hverandre Anonymkode: d3024...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 28. desember 2015 #4 Del Skrevet 28. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, i den scenen virker det som de prater sammen, det er derfor jeg ikke skjønner akkurat den. Ellers prater de vel ikke med hverandre Anonymkode: d3024...f7d De kommuniserer ikke. Han ønsker å tro at de gjør det, siden han ikke vet at han er død, men hun sitter jo bare og stirrer ut i luften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 2. januar 2016 #5 Del Skrevet 2. januar 2016 Den 28.12.2015 at 22.33, AnonymBruker skrev: Ja, i den scenen virker det som de prater sammen, det er derfor jeg ikke skjønner akkurat den. Ellers prater de vel ikke med hverandre Anonymkode: d3024...f7d Det er meningen at de som ikke har sett filmen før skal tro at de snakker sammen og at de bare har litt trøbbel i ekteskapet, derfor passer det at dem ikke snakker sammen ellers.. Han snakker med henne i restauranten fordi han ikke vet at han er død og hun fremstår derfor som kald når hun bare sier "happy anniversary" og går, men hun var der alene for å minnes ham.. eller noe sånt (blir som når jeg snakker med farmoren min når jeg besøker graven hennes). En fin detalj er at det ser ut som at hun ser på ham rett før hun går men hun ser jo bare ut i rommet, samme med når hun får regningen; det ser ut som at hun napper den til seg før han får tak i den men hun tar den fordi hun er alene og vil dra derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå