Oksepeis Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Hei! Jeg er en 20 år gammel gutt som er sjarmerende, snill og god med god humor. Jeg har aldri hatt en kjæreste. Jeg forstår nå at en av grunnene er fordi jeg har vært redd og fordi jeg har vært veldig passiv. For litt siden var jeg på et middagsparty med mange jeg ikke kjente fra før. Jeg møtte ei jente som virket hyggelig og som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Når vi snakket sammen spurte jeg henne om hvor hun gikk på skole, hva hun skulle studere neste år og hva hun ville jobbe som i fremtiden. Etter dette greide jeg ikke å spørre henne om noe mer. Jeg tenkte hva jeg kunne spørre henne om for å finne ut hva hun var interessert i, men det ville jo bare vært rart med et spørsmål som lyder; "Hva er du interessert i?". Hva kunne jeg spurt henne om for å bli bedre kjent med henne? Selvfølgelig kunne jeg spurt henne om hva interessene hennes er, men det ville blitt for åpenbart. Har dere tips? Oksepeis
visp Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Dersom kommunikasjonen er enveis blir det jo litt vanskelig for deg. Du sier du har god humor? Får en mann meg til å le er jeg allerede litt deep in. Det er en stor fordel.
stan Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Snakk om det du er interessert i. Snakk om planene og drømmene dine for fremtiden. Vær deg selv, og vær trygg på deg selv. Om hun ikke liker det du forteller vil det ikke blitt noe mellom dere likevel.
avida30 Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 For meg er "hva er du interessert i" og "hva liker du å gjøre utenom jobb/studier" helt normale spørsmål jeg stiller de jeg snakker med. Er ikke noe åpenbart sjekkelinje det som du tror. Forresten så er det bare bra å være åpenbar også, menn som kommer med normalt hyggelige samtaleemner og hint kommer som oftest ingen vei med det. Liker man ei jente så sier man "du virker veldig interessant, jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent, kunne du hatt lyst til å ta en kaffe /middag/fisketur/gåtur /bli med på det foredraget/workshopen en dag? :)"
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 7 timer siden, Oksepeis skrev: Hei! Jeg er en 20 år gammel gutt som er sjarmerende, snill og god med god humor. Jeg har aldri hatt en kjæreste. Jeg forstår nå at en av grunnene er fordi jeg har vært redd og fordi jeg har vært veldig passiv. For litt siden var jeg på et middagsparty med mange jeg ikke kjente fra før. Jeg møtte ei jente som virket hyggelig og som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Når vi snakket sammen spurte jeg henne om hvor hun gikk på skole, hva hun skulle studere neste år og hva hun ville jobbe som i fremtiden. Etter dette greide jeg ikke å spørre henne om noe mer. Jeg tenkte hva jeg kunne spørre henne om for å finne ut hva hun var interessert i, men det ville jo bare vært rart med et spørsmål som lyder; "Hva er du interessert i?". Hva kunne jeg spurt henne om for å bli bedre kjent med henne? Selvfølgelig kunne jeg spurt henne om hva interessene hennes er, men det ville blitt for åpenbart. Har dere tips? Oksepeis Jeg bruker bare å snakke om ting som faller meg inn der og da, så lar jeg det ene temaet gå over i det andre alt etter hva personen svarer. Mest mulig naturlig og lett tone, skal jo ikke ligne et intervju Anonymkode: dcf67...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå