AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 ....dette er noe som har plaget meg opp igjennom oppveksten. Med engang jeg kommer i kontakt med en vakker dame, enten via byen eller andre sosiale settinger, så klarer jeg ikke å slappe av å være meg selv. Dette har fucka opp for meg om og om igjen og jeg fatter bare ikke hvorfor jeg ikke klarer å se på (vakre)jenter som normale individer og ikke bare en person jeg ønsker å imponere og eventuelt ha sex med. Ja, jeg vet, det er tragisk, men slik er nå bare for min del. Derfor jeg stort sett hele tiden har vært singel og har relativt lite seksuelle erfaring, til tross for at jeg har passert 30. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: b30e2...9a0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Knull ei stygg ei? Anonymkode: 63ff7...762 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Få deg selvtillit Anonymkode: 07bd8...23f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Hva har dette med at du er singel å gjøre? Anonymkode: 170b4...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med at du er singel å gjøre? Anonymkode: 170b4...6ad Sier seg selv, klarer man ikke å sjekke opp damer på en normal måte, så forblir man singel....er det så vanskelig å forstå da? Anonymkode: b30e2...9a0
Gjest gjestvest Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Det er også en måte å se det på: At du har for mye " respekt " for de vakre. Men kan det også tenkes at du har for lite respekt for de mindre vakre? At du på samme måte ikke klarer å se på disse som individer siden disse er helt uaktuelle, og det er grunnen til at du stort sett hele tiden har vært singel, og har relativt lite seksuell erfaring i en alder av over 30.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Et vesentlig poeng er jo om du, TS, er kjekk eller ikke. Om du ser helt ordinær ut, så er det ikke sikkert det hadde gjort så stor forskjell om du hadde hatt selvtillit. Men om du er kjekk, så kan du ha latt en del sjanser gå fra deg... Anonymkode: 1669a...10e 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et vesentlig poeng er jo om du, TS, er kjekk eller ikke. Om du ser helt ordinær ut, så er det ikke sikkert det hadde gjort så stor forskjell om du hadde hatt selvtillit. Men om du er kjekk, så kan du ha latt en del sjanser gå fra deg... Anonymkode: 1669a...10e Denne bør du forklare.. ? Selvtillit er nøkkelen til alt. Anonymkode: d3c19...7e5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne bør du forklare.. ? Selvtillit er nøkkelen til alt. Anonymkode: d3c19...7e5 Selv liker jeg kjekke menn, og det tror jeg mange vakre kvinner også gjør. Men det kan jo hende noen går for en ordinært utseende mann med selvtillit. Anonymkode: 1669a...10e
Gjest Minesveiper Skrevet 28. desember 2015 #10 Skrevet 28. desember 2015 Du må bare presse deg gjennom det selv om du "fryser opp". Selvtillit kommer av kunnskap og mestring. Sett deg litt inn i hvordan du sjarmerer damer samtidig som du benytter sjangsen til å snakke med damer du liker, når du har muligheten.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #11 Skrevet 28. desember 2015 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv liker jeg kjekke menn, og det tror jeg mange vakre kvinner også gjør. Men det kan jo hende noen går for en ordinært utseende mann med selvtillit. Anonymkode: 1669a...10e 90 % av folk er normale, fåtall kjekk ved første øyekast. Det som gjør en person kjekk er personlige egenskaper. Anonymkode: d3c19...7e5 1
Summers Skrevet 28. desember 2015 #12 Skrevet 28. desember 2015 (endret) Det finnes drøssevis av råd på nett for å bedre selvtillit, få damer, osv. Det er litt som å komme seg i form, det er lett å finne ut hvordan man skal komme i form, problemet er viljestyrken til å gjennomføre endringene. Om du ikke har viljestyrken som trengs så er du i hvert fall ikke alene, det er jo begrenset med hvor mange som har jobbet seg opp til å være komfortable og flinke til å sjekke opp vakre damer. Endret 28. desember 2015 av Summers 1
avida30 Skrevet 29. desember 2015 #13 Skrevet 29. desember 2015 Hva er galt med å ha respekt for damer. Er ikke noe som heter "for mye" respekt, det er en selvfølge at du skal ha respekt for kvinner uavhengig av utseendet. Det du sliter med er selvverdien din og kontrolleringsevnen din. Du blir satt ut fordi du blir tiltrukket, ikke fordi du har "for mye respekt". Den dagen du lærer deg å innse at kvinner, også de vakre, er mennesker innenfor kjøttdrakten sin de også, og kanskje like kule og laidback som din bestekompis, så vil du få en annen type ro rundt de som blir merkbar for andre og igjen virke mer tiltrekkende enn en kåt liten hundevalp oppførsel. Voks opp! 2
Gjest O.G. Skrevet 29. desember 2015 #14 Skrevet 29. desember 2015 13 timer siden, gjestvest skrev: Det er også en måte å se det på: At du har for mye " respekt " for de vakre. Men kan det også tenkes at du har for lite respekt for de mindre vakre? At du på samme måte ikke klarer å se på disse som individer siden disse er helt uaktuelle, og det er grunnen til at du stort sett hele tiden har vært singel, og har relativt lite seksuell erfaring i en alder av over 30. Der traff du spikeren på hodet.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #15 Skrevet 29. desember 2015 7 timer siden, avida30 skrev: Hva er galt med å ha respekt for damer. Er ikke noe som heter "for mye" respekt, det er en selvfølge at du skal ha respekt for kvinner uavhengig av utseendet. Det du sliter med er selvverdien din og kontrolleringsevnen din. Du blir satt ut fordi du blir tiltrukket, ikke fordi du har "for mye respekt". Den dagen du lærer deg å innse at kvinner, også de vakre, er mennesker innenfor kjøttdrakten sin de også, og kanskje like kule og laidback som din bestekompis, så vil du få en annen type ro rundt de som blir merkbar for andre og igjen virke mer tiltrekkende enn en kåt liten hundevalp oppførsel. Voks opp! Stemmer,er nettopp derfor jeg skrev dette innlegget...trodde det var ganske opplysende? Jeg har ett ønske om å nettopp kunne gjøre det du sier og derfor håpet på noen gode råd, ikke masse kritikk, Er fult klar over at det er feil å tenke sånn. Og du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente med "for mye respekt", må ikke ta ting helt bokstavelig Anonymkode: b30e2...9a0
Gjest PetterPanne Skrevet 29. desember 2015 #16 Skrevet 29. desember 2015 Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg også choker av og til når jeg snakker med pene jenter. Det er totalt irrasjonelt. Det som har hjulpet meg i å bli mindre nervøs er tanken på at de også sitter og driter. At de har dårlige dager de også, og at de ikke alltid ser like pene ut. At de er mennesker akkurat som oss, og at de dermed ikke er mer verdt bare fordi de er pene. Hvis du tror det kun er menn som blir nervøse rundt pene damer, så kan jeg fortelle deg at det motsatte også skjer. Jeg har kjekke kompiser som får damer til å bli regelrett sosialt tilbakestående fordi de er så nervøse. Det er helt normalt. Bare ikke ha for mye forventinger til deg selv eller henne. Ta ting som de kommer og bli kjent med personen, ikke det ytre. Høres klisjeaktig ut, men det hjelper deg flytte fokus fra det ytre til det indre, og dermed blir du også mer avslappet og mindre nervøs.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #17 Skrevet 29. desember 2015 En venn av meg var slik i oppveksten, men har vokst det av seg nå. Han tenkte alltid som yngre at om han fikk en smellvakker dame eller fikk ligget med nok pene jenter, var alt perfekt. Nå som han har gjort det ser han at en kvinne er en kvinne og et forhold med en smellvakker kvinne gir akkurat samme problemene som et forhold med en kvinne av 'middels' utseende. Og at de du faktisk oppnår en connection med er sjeldne. Men det hjelper vel egentlig lite å bare få denne informasjonen, mange må erfare det selv før det synker inn...Ta initiativ til å prate med så mange kvinner som mulig helt til situasjonen ikke blir så uvant. Og det som er mer selvtillit er at den beveger seg i en positiv sirkel. Stå rett i ryggen, ha et fast håndtrykk, snakk med klar og høy stemme, se kvinner inn i øynene. Du vil fremstå selvsikker, få tilsvarende reaksjon og dermed føle deg mer selvsikker. Anonymkode: 5a168...277
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #18 Skrevet 29. desember 2015 Er normalt. Har fått tilbakemelding på at jeg kan oppfattes som arrogant, men da jeg møtte min drømmedame husker jeg at jeg måtte ta meg sammen for å ikke være helt weird rundt henne. Hun treffer liksom smaken min fullstendig og har en personlighet som er like vakker. Men alle pene damer? Anonymkode: 14c31...ad2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #19 Skrevet 29. desember 2015 Jeg tror at om en kvinne hadde skrevet dette innlegget, om at hun hadde så mye respekt for kjekke menn, så ville nok flere spurt om hun er pen eller ikke, for å kunne vurdere om hun burde prøve seg på de kjekke. Men bare fordi det er en mann som har skrevet innlegget, så tror mange at han kan få pene damer bare han har selvtillit, uansett om han har utseendet med seg eller ikke. Jeg tror ikke det er slik. Utseendet teller, også på menn. Anonymkode: 1669a...10e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå