AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Etter mange år med svart hår, har jeg bestemt meg for å gå til lys brun. Har to ganger prøvd å bleke det selv, men fikk ikke noe resultat. Min frisørmamma sier det er fordi jeg har farget håret så mange ganger, så blekingen tar ikke. Så jeg bestemte meg for å gjøre det profesjonelt for å få resultat, selv om jeg trives best med å være min egen frisør. Da vi bleket det på salong her om dagen, skjedde det ingenting. Jeg ble oransje øverst i røttene, men det var like mørkt i lengden som før. Så bleket vi det en gang til, og det ble varm oransje. Vi farget over det i den fargen jeg skal ha, men det røde skinner veldig godt gjennom. Føler meg som en gother med den fargen! Jeg skal tilbake om èn til to uker etter at jeg har fått kuret håret litt sånn at det er klar til mer behandling. Så her er mitt nåværende problem: Jeg har så tynt hår at jeg er avhengig av extensions. Hadde kjøpt meg nytt hår i lys brun farge, men kan naturligvis ikke bruke dem nå som jeg er gingerrød De siste dagene har jeg bare gått med hårball for å skjule håret så mye som mulig, men kjenner at jeg får angst for nyttårsaften og andre dager man må se litt ekstra fresh ut. Kan ikke gå med sovefrisyre og fjortisemofarge på håret! SÅ, noen gode stylingtips i denne nødsituasjonen? Orker ikke kjøpe nye extentions til 1500 kroner for å bruke dem kun en uke. Tittet på syntetisk hår siden det har en overkommelig pris, men det skinner så mye at det at det vises kjempegodt på at det er plastikk. IKKE greit Anonymkode: af8e3...a4c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Hva med å gi litt f... og style håret som det er? Anonymkode: e7253...918
Sandie Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 De selger disse på Vita,kanskje det kan være noe? http://www.vita.no/merker/colorwow
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Den 29.12.2015 at 10.41, Sandie skrev: De selger disse på Vita,kanskje det kan være noe? http://www.vita.no/merker/colorwow Åj, genialt forslag! Men jeg må dekke mer enn det som er vanlig for en ettervekst. Tror du det kan dekke ned til ørene? :S Vet ikke om den drysser? Anonymkode: af8e3...a4c
Sandie Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Åj, genialt forslag! Men jeg må dekke mer enn det som er vanlig for en ettervekst. Tror du det kan dekke ned til ørene? :S Vet ikke om den drysser? Anonymkode: af8e3...a4c Ikke helt sikker,har ikke prøvd den selv.Men regner med den kan brukes til å dekke mer enn vanlig ettervekst.Vil tro de som jobber på Vita vet mer.Ellers ligger noen reviews her som kanskje kan hjelpe: https://www.youtube.com/results?search_query=colorwow+root+cover+up
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå