L@dy Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg fikk msn 7.0 av en kamerat i går og lastet ned denne. Fra før hadde jeg versjon 6.2. Men tydeligvis så skulle jeg IKKE ha gjort dette..Fordi når jeg nå logger meg på msn så får jeg opp oppdateringer av msn 6.2 som jeg MÅ innstallere før jeg kan logge meg inn. Men det blir jo feil siden jeg har en nyere versjon av msn. Har gått inn på programmer og sett om det stod versjon 6.2 fortsatt, men den ser jeg ikke... Når jeg kjører denne nye oppdateringen av 6.2 så får jeg opp meldingen om at jeg har en nyere versjon av msn, og for å installere en eldre versjon så må jeg ta bort den versjonen jeg har for så å fortsette. Men det har jeg jo ikke lyst til for da vil jeg jo miste all kontakter jeg HAR på msn nå. GRRR....Noen som har råd?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Versjon 7 er en ublubisert bheta kun ment for testere, så den skulle du nok ikke ha innstallert nei..
L@dy Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2004 Versjon 7 er en ublubisert bheta kun ment for testere' date=' så den skulle du nok ikke ha innstallert nei..[/quote'] Ja, DET skjønner jeg nå!!!!!!!!!! GRRR... Men altså...om jeg sletter den versjonen, og legger inn 6.2 igjen vil all kontakt info forsvinne?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Nei, kontaktene er lagt inn på en server.
L@dy Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2004 Takk skal du ha gjest! En blomst til deg!
Gjest Hege Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article287731.ece
Nasseline Skrevet 8. oktober 2004 #9 Skrevet 8. oktober 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article287731.ece Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå