AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg fyller 40 år neste år. Jeg vil gjerne feire dette, men vet ikke helt hvordan ennå. Hvordan har du feiret runde tall? Anonymkode: f2c1f...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Da jeg feiret min 40-årsdag, inviterte jeg venner hjem til oss (vi var en 10-12 stykker totalt). Jeg sendte ut en morsom og uhøytidelig skriftlig invitasjon der jeg informerte om menyen og at vi spanderte drikke til maten, men at de måtte ta med de de selv ønsket å drikke utover kvelden. Mannen min hjalp meg å lage masse deilige tapasretter, og vi kjøpte inn øl og to treliterskartonger med vin, èn hvit og èn rød, pluss at vi bød på musserende vin som velkomstdrink. Vi er så heldige å ha noen ganske "gitarføre" karer i vennegjengen som tok med gitarene sine, så det ble både underholdning og allsang. Vi lånte også et karaokeanlegg (harry, men morsomt). De siste gjestene tuslet hjem rundt firetida eller der omkring, så jeg tror jeg kan si at det var en vellykket fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 29. desember 2015 #3 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg lurer på å reise vekk til et eksotisk sted rundt 40årsdagen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå