Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Vil dere si at det er mye kriminalitet og harde miljøer der?
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Visst faen. Bare ikke åpenlyst, derfor virker vi som den hyggelige lille sørlandets perle. PØH!
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Det er inntrykket mitt, i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Dere vet ikke noe mer så dere kan utdype litt? på hvilken måte merker dere det?
Gjest Lilleulv Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 det har jo vært en del vold og pes her i det siste, men det er vel ikke så mye mer enn andre steder (f.eks. oslo?). Usikker der... Men det er andre ting som jeg synes er mer negativt med kristiansand for å si det sånn.
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Ja,...men som Spidey sier, "ikke så veldig åpentlyst",.. Dere vet ikke noe mer så dere kan utdype litt? på hvilken måte merker dere det? Man får med seg hva som skjer,...leser aviser, oppholder seg i kvadraturen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men kjenner noen der nede og har bare på følelsen at det skjer ting og tang i miljøet og dette er ikke 'de typiske' man skulle tro det om. Er det vold, narkotika, vinningsforbrytelser ++ som er verst?
Gjest happyending Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er ikke redd for å gå alene i krsand om kvelden, men jeg går ikke i mørke bakgater og slikt.. Folk her er stort sett veldig hyggelige.. Men det finnes gjenger med innvandrere og norske som henger i byen om kveldene og de lar seg veldig lett provosere, men er du hyggelig mot dem så er de hyggelige mot deg.. Men det er helt klart problemer i byen her.. Jeg vet ikke hvordan det ligger an på dopfronten, jeg syns det har dabba av, men det er kanskje helst fordi jeg har mista litt interessen for å følge med fra innsiden..
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #9 Skrevet 10. oktober 2004 For å si det slik; 3 dager i Oslo fikk jeg ingen problemer med. Hverken med norske eller innvandrere. Her i denne drittbyen kan jeg ikke gå et kvartal uten å få en stygg kommentar slengt. Det er innvandrerene her som er verst. De mannlige for å ha det sagt. Skjønner ikke hva de er så jævla hissige for!!
Jellyfish Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Har bodd her i 3 år, og er ikke redd for å bevege meg noe sted i byen. Har ikke opplevd noe ubehagelig, og er jo ofte i byen på lørdagskveldene. Kan ikke skjønne at det er så mye mer vold og kriminalitet her enn i andre byer? Men leser jo nesten daglig om det i avisen da, så det er mulig det bare er jeg som har flaks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå