AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Det har stått en del om de på div. blogger og fine omtaler derifra, men de er vel ikke helt til å stole på.. . Men dere som har kjøpt og nå prøvd en stund, virker det egentlig? Jeg har kombinert hud, og er plaget med sorte prikker i t-sonen, store porer og et par kviser,spesielt i kinnene. Jeg har noen få (heldigvis små) aknearr på kinnene som jeg klarer å skjule med sminke. Det hadde vært herlig om jeg kunne blitt kvitt de omtrent helt. Jeg prøver å være flink med kostholdet og har gode hudpleierutiner, men huden min blir aldri helt bra. Målet mitt er å kunne gå mer uten sminke i sommer Forebygger en slik roller også nye kviser? Er det stor forskjell på de ulike merkene og kontra f.eks. de fra ebay? er 0,5 mm store nok nåler til å behandle arr eller bør man da ha 1mm? Anonymkode: 46536...2f3
_Aries Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har prøvd Dermaroller, og det funket som bare det! Gjorde det ikke selv, tok profesjonelt hos hudpleier. Er noen år siden så husker ikke hvor lange nåler jeg brukte. Jeg tror dessverre ikke sånne behandlinger forebygger kviser. Derfor blir det alltid foreslått at man bruker spesielle produkter og/eller behandlinger for å stabilisere huden før man bruker dermarolleren.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Hvordan fungerer det på strekkmerker? Anonymkode: c2d65...eb4
Trønderpie Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Jeg bruker til ansikt og kropp.. synes strekkmerkene mine har blitt redusert veldig mye. Har ikke brukt rullene så lenge, men ja, det fungerer faktisk. Kjøpte "full pakke" på ame pure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå