AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Noen med erfaring? Hvor man man kjøpe dette, eller bestille fra norsk nettiside? Dødslei av brusete hår, uaktuelt med denne behandlingen hos frisør da det heller ikke varer lenge. Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Del Skrevet 28. desember 2015 Kjøp Redken sin extreme kur, extra strong eller noe. Blå boks. Kjøp likesågodt hele serien. Det er beste keratin kur behandling som jeg vet hvertfall. Time frizz olje og lotion fra kms California er fint å bruke før føning /tørking av håret. Anonymkode: 32283...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Del Skrevet 28. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Redken sin extreme kur, extra strong eller noe. Blå boks. Kjøp likesågodt hele serien. Det er beste keratin kur behandling som jeg vet hvertfall. Time frizz olje og lotion fra kms California er fint å bruke før føning /tørking av håret. Anonymkode: 32283...7c8 Tame (ikke time) .. 👍 Anonymkode: 32283...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg bestilte en mild dose på ebay, og fikk det sendt fra England på 6 dager til ca 130-150kr. Håret ble ikke pinne-stritt, men mye bedre enn før. Det varte ca 2mnd, og nå skal jeg snart gjennomgå en ny behandling 😊 Kjøpte av en selger som het noe ala "cocoboco" eller noe som lignet. Hvis du søker på "keratin brazilian frizz out 50ml", så kommer det nok opp som en av de første forslagene. Jeg vet ikke hvor eller om man får kjøpt det her i Norge. Anonymkode: b3bbf...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Del Skrevet 28. desember 2015 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte en mild dose på ebay, og fikk det sendt fra England på 6 dager til ca 130-150kr. Håret ble ikke pinne-stritt, men mye bedre enn før. Det varte ca 2mnd, og nå skal jeg snart gjennomgå en ny behandling 😊 Kjøpte av en selger som het noe ala "cocoboco" eller noe som lignet. Hvis du søker på "keratin brazilian frizz out 50ml", så kommer det nok opp som en av de første forslagene. Jeg vet ikke hvor eller om man får kjøpt det her i Norge. Anonymkode: b3bbf...6fc Hvordan bruker man den? Er det vanskelig? Ikke meningen og kuppe tråden din ts Anonymkode: 95098...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Del Skrevet 28. desember 2015 Svar til deg over😊 Du får to flasker i pakken, en shampo og en flaske keratin. Først vasker du håret to ganger med shampoo, for å rense det. Så føner du håret helt tørt. Deretter fordeler du keratinen i det tørre håret, lar det virke noen minutter før du føner håret helt tørt igjen. Til slutt retter du håret med en rettetang. Til sist bør du unngå å vaske håret på 72 timer for best resultat. Håret vil da være betydelig roet i forhold til før behandlingen 😊 Anonymkode: b3bbf...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Del Skrevet 29. desember 2015 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp Redken sin extreme kur, extra strong eller noe. Blå boks. Kjøp likesågodt hele serien. Det er beste keratin kur behandling som jeg vet hvertfall. Time frizz olje og lotion fra kms California er fint å bruke før føning /tørking av håret. Anonymkode: 32283...7c8 Denne inneholder keratin altså? Skal denne også sitte i lenge og brukes varme på? Takker svarene her, bare å "kuppe" i vei TS Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Del Skrevet 29. desember 2015 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne inneholder keratin altså? Skal denne også sitte i lenge og brukes varme på? Takker svarene her, bare å "kuppe" i vei TS Anonymkode: 62e9d...c79 Hei igjen. Jeg ser nå at svaret mitt blir villedende. Jeg trodde det var snakk om kur med keratin.., ikke en behandling til å rette ut håret i 3-6 måneder. Det er noe helt annet, og det har jeg ikke vært borti før. Anonymkode: 32283...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Del Skrevet 30. desember 2015 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Jeg ser nå at svaret mitt blir villedende. Jeg trodde det var snakk om kur med keratin.., ikke en behandling til å rette ut håret i 3-6 måneder. Det er noe helt annet, og det har jeg ikke vært borti før. Anonymkode: 32283...7c8 Behøver ikke rette ut hår for min del egentlig, har ikke selv krøller, men som nevnt brusete hår, og bare fått tips om at keratinbehandling gjør "underverker". Brukt shampoo og balsam beregnet for frizzy hår uten å merke forskjell på det og å kure håret med fukt, dvs litt bedre, men blir fort fett til gjengjeld og bruser fortsatt lett spesielt når det er fuktig i lufta. Ser damer som går ute i regn, eller bader ute og lar håret lufttørke og håret likevel ser amazing ut og blir bare misunnelig, mitt går tåler ikke fukt selv under paraply for å si det sånn. Har/hadde du selv vilt hår som ble temmet av denne serien? TS Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Del Skrevet 30. desember 2015 Den 28.12.2015 at 0.15, AnonymBruker skrev: Svar til deg over😊 Du får to flasker i pakken, en shampo og en flaske keratin. Først vasker du håret to ganger med shampoo, for å rense det. Så føner du håret helt tørt. Deretter fordeler du keratinen i det tørre håret, lar det virke noen minutter før du føner håret helt tørt igjen. Til slutt retter du håret med en rettetang. Til sist bør du unngå å vaske håret på 72 timer for best resultat. Håret vil da være betydelig roet i forhold til før behandlingen 😊 Anonymkode: b3bbf...6fc Jeg har akkurat brukt samme type behandling, kjøpt fra Aliexpress. Den var kjempebra, dette er en ekte keratinbehandling som fjerner brusete hår. Jeg kjøpte denne: http://www.aliexpress.com/item/Chocolate-keratin-100ml-set-keratin-hair-straightening-for-hair-care-free-shipping-use-at-home-hot/2052150571.html?spm=2114.01020208.3.180.AoZnel&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62_81_61,searchweb201560_4 Hvis du har mye hår trenger du to! Anonymkode: f3df7...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 30. desember 2015 #11 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg bruker Denne, den er også veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Del Skrevet 30. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Behøver ikke rette ut hår for min del egentlig, har ikke selv krøller, men som nevnt brusete hår, og bare fått tips om at keratinbehandling gjør "underverker". Brukt shampoo og balsam beregnet for frizzy hår uten å merke forskjell på det og å kure håret med fukt, dvs litt bedre, men blir fort fett til gjengjeld og bruser fortsatt lett spesielt når det er fuktig i lufta. Ser damer som går ute i regn, eller bader ute og lar håret lufttørke og håret likevel ser amazing ut og blir bare misunnelig, mitt går tåler ikke fukt selv under paraply for å si det sånn. Har/hadde du selv vilt hår som ble temmet av denne serien? TS Anonymkode: 62e9d...c79 Har du balsam inn i hårrøttene? Det gjorde jeg feil før, og det ble fett etter kort tid. Og for mye stylingprodukter som oljer, glanseprodukter , utglattende produkter... håret trenger en shampo som fjerner rester etter stylingprodukter osv. Og en kur med nærende ingredienser, gjerne keratin og fukt i kombinasjon. Og bruke balsam kun i ytre lengder. Før føning bruker du for eksempel Tame frizz i lengdene i små mengder. Jeg føner først alt 98% tørt. Og deretter tar jeg børsten under håret og føner med blanding av kald og varm luft fra helt øverst og drar nedover samtidig med føneren ut i spissen. Så tar jeg forsiktig med litt olje i tuppene, litt forsiktig med Tame frizz oppnå hodet for å legge ned småhår utenpå, er såvidt borti. Litt spray bare oppå for at det skal holde seg og avslutter med litt glansespray, bare litt. Hvis jeg var deg ville jeg spurt en frisør som kunne se på håret ditt og hørt dine erfaringer osv. Og fått tips osv hva som hjelper akkurat ditt hår. Anonymkode: 32283...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #13 Del Skrevet 31. desember 2015 Takk for tips! Det som er er at jeg behøver behandling øverst også da det er like frizzy på toppen, mitt frizz kommer ikke av skader hår, men er sånn naturlig, så blir fort fett når jeg prøver å temme med fukt som nevnt. Dårlig erfaring med frisører, dessverre, finnes sikkert mange flinke, men de jeg har gått til har ikke hjulpet meg noe, eller lite, før. Men ja, derfor jeg ønsker å prøve noe med keratin nå Jeg er ikke kjent med ebay overhodet, så ikke lyst til å bestille derfra, men kom over denne fra etsy, som jeg altså bruker. Noen som har noen formening om denne? https://www.etsy.com/no-en/listing/104378442/argan-oil-collagen-and-keratin-protein Vet ikke om dette er sånn med varme i det hele tatt eller hva. Shampoo er jeg ikke interessert i, vil bare bruke min vanlige shampoo før behandling. TS Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #14 Del Skrevet 31. desember 2015 Eller går det an å lage sin egen behandling av ren keratin? Ser flere selger dette. TS Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Del Skrevet 31. desember 2015 Etter keratin-behandlingen kan jeg gå ut i regnet uten at håret blir frizzy etterpå. I tillegg ser håret bra ut omtrent hele tiden. Jeg har fortsatt fall og bølger etter behandlingen (-sikkert fordi jeg tok kun den milde), men den plagsomme frizzen er helt borte. Jeg bruker ingen styling i håret.😊 Anonymkode: b3bbf...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 1. januar 2016 #16 Del Skrevet 1. januar 2016 Den 31. desember 2015 at 17.07, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Det som er er at jeg behøver behandling øverst også da det er like frizzy på toppen, mitt frizz kommer ikke av skader hår, men er sånn naturlig, så blir fort fett når jeg prøver å temme med fukt som nevnt. Dårlig erfaring med frisører, dessverre, finnes sikkert mange flinke, men de jeg har gått til har ikke hjulpet meg noe, eller lite, før. Men ja, derfor jeg ønsker å prøve noe med keratin nå Jeg er ikke kjent med ebay overhodet, så ikke lyst til å bestille derfra, men kom over denne fra etsy, som jeg altså bruker. Noen som har noen formening om denne? https://www.etsy.com/no-en/listing/104378442/argan-oil-collagen-and-keratin-protein Vet ikke om dette er sånn med varme i det hele tatt eller hva. Shampoo er jeg ikke interessert i, vil bare bruke min vanlige shampoo før behandling. TS Anonymkode: 62e9d...c79 Den jeg linket til, er ikke fra eBay, men aliexpress har ingen erfaring med den fra etsy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 2. januar 2016 #17 Del Skrevet 2. januar 2016 Da jeg tok keratinbehandling ble håret mitt mye sunnere og blankere, men tror ikke den gjør så mye for å rette ut håret bortsett fra at håret legger seg mye finere. Jeg tok det på en salong, men etter hva jeg har sett på youtube og lignende fungerer det minst like bra med de man tar hjemme på egenhånd bare man har det man trenger og følger instruksjonene. Det er også viktig å ikke bruke shampoo og balsam med sulfater etter behandlingen da dette bryter ned keratinet fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #18 Del Skrevet 3. januar 2016 Den 1 Jan 2016 at 23.46, Fotballflue skrev: Den jeg linket til, er ikke fra eBay, men aliexpress har ingen erfaring med den fra etsy da Går for det samme for min del, hehe, men takk skal du ha - Takker for alle svar og tips! Får bare mer og mer lyst til å prøve dette, men enda ikke dått tips om hvor jeg kan få tak i dette (kun interessert i norske butikker/nettbutikker evt etsy). TS Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Del Skrevet 12. mars 2016 Dytter opp denne Anonymkode: 62e9d...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Del Skrevet 8. juli 2019 Dytter opp, noen som vet om en bra keratin behandling til hjemmebruk? Anonymkode: 1b929...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå