Gå til innhold

Ios oppdatering iphone 5s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt min Iphone 5s i snart et år, og har ikke oppdatert ios en eneste gang selvom det har vært flere tilgjengelige oppdateringer. Nå har jeg litt lyst til å gjøre det ettersom det har kommet så mange nye smileys blant annet, men har lest flere negative ting angående å oppdatere en gammel versjon av iphone, og lurer derfor på om noen av dere har oppdatert en gamlere iphone enn den nyeste, og om du har oppdaget noe negativt etter å ha gjort det? Bør jeg oppdatere?

Anonymkode: 10ea3...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bør du trå forsiktig. Ta back up er pri 1. 

Jeg oppdaterte min iphone 5 og hele telefonene låste seg og touchskjermen fungerte ikke. Jeg satt uten telefon i flere dager fordi det var ikke kommet en fix som gjorde at jeg beholdt innholdet. Jepp, hadde ikke tatt back up. Dette var når den siste store oppdateringen kom. (Ios 6, er det dét den heter..?)

Du burde ha oppdatert etter hvert som oppdateringene er tilgjengelig. Aller helst tar du back up før hver oppdatering. Det gjør du enkelt i Itunes. Grunnen til at min mobil hang seg opp var nettopp dette, at den siste oppdateringen før ikke var gjort. Jeg oppdaterte ipaden min samtidig og der gikk det helt fint. Alle tidligere oppdateringer var fulgt.

Så mitt tips er: for all del ta back up først! 

Anonymkode: 09619...3f3

Skrevet

takk for svar, har tatt sikkerhetskopi og tror jeg skal prøve å oppdatere! men har bare en ting jeg er litt redd for, hvordan er det i forhold til spill? har holdt på med et spill ganske lenge og hadde vært sykt kjipt å miste alt jeg har gjort på det, vet noen hvordan dette er når man oppdaterer?

Anonymkode: 10ea3...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...