Jamelia Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Vi tenker å kjøpe ny kaffemaskin, en sånn som man putter kapsler i. Er helt grønn på dette, har alltid hatt vanlig kaffetrakter. Hva bør vi se etter? Er det noen som har et merke eller spesiell modell å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Nespresso er veldig bra. Har bare gode erfaringer med min Nespresso Maestria kapselmaskin. Enkelt å bestille kapsler på nett og alt fungerer som det skal. Ang. de litt større kapslene har jeg derimot dårlig erfaring med, så de hadde jeg unngått. Ta deg en tur i butikken å se hva de har. Smaken er som baken, så detandre liker er ikke sikkert du liker Anonymkode: da2eb...486
Jamelia Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2016 Tusen takk! Flere som har erfaringer med kapselmaskin?
Gjest økonomifrue Skrevet 1. januar 2016 #4 Skrevet 1. januar 2016 Vi hr nespresso og er veldig fornøyd med det. Eneste ulempen er at de ikke har ren kakao-kapsel. tidligere hadde vi dolce gusto, syntes den var helt grei, men der smakte kakao-varianten ikke godt..
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Stemmer fir Nespresso! Du får kjøpt kansler i vanlig butikk også... Jeg synes rett og slett ikke kaffen til Dolce Gusto (??) smaker noe godt.
Rotemor Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Jeg vil legge til at det koster tilnærmet 4 kr for en liten kopp kaffe. Det kan fort bli dyrt! Hadde jeg ikke blir så glad i maskinen ig smaken, så hadde jeg gått for kaffetrakter igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå