AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 På julaften kjøpte vi to Zebra Finch fugler som gave til hele familien. De er nydelig og artige å følge med på, og nå har det begynt å gå oppi det lille reiret vi har kjøpt til dem. Jeg hørte plutselig masse rare lyder fra dem (som de ikke har lagd før) og før jeg visste ord av det så jeg at hannen var klar til parring og hoppa på dama. Det virker som om de er klare til å legge egg nå for de er oppi hverandre hele tida oppi reiret så ja; noen som har hatt disse fuglene som kan fortelle litt om hva en burde ha klart når de legger egg? Anonymkode: 7ec8f...41b
Sandie Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Sikkert andre her inne som har mer peiling på dette,men jeg kjøpte to slike en gang jeg var liten,og etter at de fikk reir tok det ikke lang tid før det var en hel liten familie inni buret.Måtte kjøpe større bur og solgte noen også,men det var koselige fugler å ha.Gjorde egentlig ingenting spesielt,alt gikk av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå