Gå til innhold

Til awesome jente jeg møtte på byen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok en øl med noen kolleger og feiret på byen for en måneds tid siden. En av kollegene mine er singel og litt sjenert så tenkte jeg skulle hjelpe han igang og startet en samtale med to jenter som var der. Endte opp med at jeg pratet med hun ene hele kvelden. Hun var jovial, pen og skikkelig ålreit rett og slett, og jeg introduserte hun vel egentlig aldri for kollegaen min, hehe.

Litt bakgrunnsinfo først. Jeg har kjæreste, og er veldig glad i hun. Kunne aldri finne meg inn i å være utro eller noe slikt. Men jeg har altså veldig få venninner, som da ledet meg inn i følgende:

Når det hadde gått en stund skulle hun dra med venninnen sin og da skjedde det som egentlig aldri har skjedd meg før. Hun spurte meg (som hadde på sliten hjemmestrikka lue, sliten strikkagenser og ustelt 3måneders skjegg) om hun kunne få telefonnummeret mitt. Så, som den rasjonelle og rolige besluttningstageren jeg er freaket jeg fullstendig ut mens jeg tastet det inn på telefonen hennes og endret det siste sifferet i nummeret.. Fikk superdårlig samvittighet og dro etter dem til det utestedet de sa de skulle på. Men der fant jeg ingen.

Etterpåklokskapen sier jo at jeg bare skulle gitt nummeret mitt og føyd til at jeg har kjæreste og bedt hu hjem til oss på en fest eller no sånt. Vi hadde blitt gode venner!

Så ja, til alle jenter som stolte nok på en random fyr dere traff på byen til å gi telefonnummeret deres uten at han spurte om det. Unnskyld! Om du tilfeldigvis leser på forumet og kjenner deg igjen, så hadde det vært kult å henge :)

Hilsen fyr med lue og skjegg.

Anonymkode: c104c...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

So fantastic at du met an awesome jente in byen. Hope du meet her igjen. 

Anonymkode: 44c74...27f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le! Du har kjæreste, men kunne jo gjerne møtt denne jenta for å få ei "venninne"? Du høres ut som en catch! Hu jenta burde være sjeleglad for at du ga henne feil nummer! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro hjem og fortalte dama om det, som sa jeg var et fjols som ikke bare ga hu nummeret, hehe. Det var bare en ny situasjon jeg freaket litt ut i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mini-mio skrev:

Håper hun er her på forumet, men det håper kanskje ikke  dama di

Dro hjem og fortalte dama om det, som sa jeg var et fjols som ikke bare ga hu nummeret, hehe. Det var bare en ny situasjon jeg freaket litt ut i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Chloe87 skrev:

Haha, må le! Du har kjæreste, men kunne jo gjerne møtt denne jenta for å få ei "venninne"? Du høres ut som en catch! Hu jenta burde være sjeleglad for at du ga henne feil nummer! ☺️

Hvorfor det? Er det ikke like greit å møte folk man kan være gode venner med? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi hadde blitt gode venner!" Prøver du å lure oss eller deg selv? Dette var nok for det beste. Jeg regner også med at du ikke har fortalt denne historien til kjæresten din. 

Dersom noe sånt skjer igjen bør man pent avvise vedkommende som etterspør nummeret ditt og forklare at man har kjæreste. At dette ikke er allment kjent er bekymringsverdig.

Anonymkode: e8aa1...bf8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Tvilsomt. Enten har kjæresten din null selvrespekt eller så er dette bare tull. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Vi hadde blitt gode venner!" Prøver du å lure oss eller deg selv? Dette var nok for det beste. Jeg regner også med at du ikke har fortalt denne historien til kjæresten din. 

Dersom noe sånt skjer igjen bør man pent avvise vedkommende som etterspør nummeret ditt og forklare at man har kjæreste. At dette ikke er allment kjent er bekymringsverdig.

Jo jo, fortalte det til kjæresten med en gang. Vi prater om alt. Hun var som sagt oppgitt over at jeg ikke bare ga hun nummeret. Jeg er istand til å være venner med folk selv om kanskje ikke du er det ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Tvilsomt. Enten har kjæresten din null selvrespekt eller så er dette bare tull. 

Jeg lyver da ikke. Vet ikke hva jeg skal svare til noe sånt jeg. Vi har et bra forhold, hun har plenty med selvrespekt og hva er galt med å få seg nye venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Topplueogskjegg skrev:

Hvorfor det? Er det ikke like greit å møte folk man kan være gode venner med? :)

Som om vennskap er det eneste du er ute etter! Tydelig at du er ganske desperat etter denne jenta når du til og med spør etter henne på Internett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Topplueogskjegg skrev:

Jo jo, fortalte det til kjæresten med en gang. Vi prater om alt. Hun var som sagt oppgitt over at jeg ikke bare ga hun nummeret. Jeg er istand til å være venner med folk selv om kanskje ikke du er det ;)

Er kjæresten din mindre begavet eller har dere et åpent forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Topplueogskjegg skrev:

Jeg lyver da ikke. Vet ikke hva jeg skal svare til noe sånt jeg. Vi har et bra forhold, hun har plenty med selvrespekt og hva er galt med å få seg nye venner?

Dere må være ekstremt lite oppegående. Det er da ingen som spør om telefonnummeret til andre på en fuktig kveldstur på byen i den hensikt å få seg venner. Dette er ren romantisk eller seksuell interesse, særlig når det antas at begge er single. Ærlig talt. Bor du under en stein eller hva? Det er jo en grunn til at du tastet inn feil nummer, nettopp fordi du visste at det du gjorde var galt. At du fikk dårlig samvittighet overfor denne jenta fordi du tastet inn feil nummer viser jo bare hvor lite respekt du har overfor kjæresten din. At du lager enn slik tråd på KG sier jo også sitt. Og kjæresten din har selvsagt manglende selvrespekt når hun synes du er et fjols som ikke ga riktig nummer til noen som prøvde å sjekke deg opp. 

For en suppe. Enten om det er sant eller ikke virker du ikke helt god. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chloe87 skrev:

Som om vennskap er det eneste du er ute etter! Tydelig at du er ganske desperat etter denne jenta når du til og med spør etter henne på Internett! 

Skrev her fordi jeg har dårlig samvittighet over å ha løyet til et hyggelig menneske ved å gi falsk telefonnummer. Hun var kul og hadde glidd rett inn i vennegjengen. Vet ikke om det er fordi det er skriftlig at du missforstår eller at du bare har dårlige erfaringer med menn og gjør antakelser basert på det? :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må være ekstremt lite oppegående. Det er da ingen som spør om telefonnummeret til andre på en fuktig kveldstur på byen i den hensikt å få seg venner. Dette er ren romantisk eller seksuell interesse, særlig når det antas at begge er single. Ærlig talt. Bor du under en stein eller hva? Det er jo en grunn til at du tastet inn feil nummer, nettopp fordi du visste at det du gjorde var galt. At du fikk dårlig samvittighet overfor denne jenta fordi du tastet inn feil nummer viser jo bare hvor lite respekt du har overfor kjæresten din. At du lager enn slik tråd på KG sier jo også sitt. Og kjæresten din har selvsagt manglende selvrespekt når hun synes du er et fjols som ikke ga riktig nummer til noen som prøvde å sjekke deg opp. 

Joda, jeg ser jo poenget ditt. Intensjonene hennes var basert på at jeg var singel. Men kanskje de hadde endret seg om hun visste jeg ikke var det i form av at man kunne vært en del av samme vennegjeng. Var bare det jeg mente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, Chloe87 skrev:

Er kjæresten din mindre begavet eller har dere et åpent forhold?

Vi lever tydeligvis i forskjellige verdener. Jeg har aldri hatt så mye som et one-night stand selv da jeg var singel. Det er ikke sånn jeg er. Jeg er i stand til å verdsette folk for mer enn en halvtime i senga. Men tro hva du vil.

Endret av Topplueogskjegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Word.

Anonymkode: 050c2...d07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Ts, å gi feil nummer til en dame på byn er ikke det verste du kunne gjort. Hun ble sikkert litt lei seg, men det er fort glemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...