Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 eller er han bare ute etter å komme i buksa mi?? hmm... er litt i tvil nå.. Enten så har jeg bare truffet drittsekker, eller så er han jeg nå har truffet en helt enormt go' gutt.. saken er at han faktisk lett klarer å komme med unnskyldninger etc om han har gjort noe gali ... Som feks om han TROR han kan ha sagt noe jeg tok opp på "feil" måte, kommer han raskt! og sier unnskyld..
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 spørsmålt var om dette er en måte gutter gjør ting på for å komme i buksa til jentene, eller om det faktisk finnes så snille gutter ?!
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken "måte"??? Innlegget ditt var rett og slett forvirrende, så om jeg skal kunne svare på det må du forklare litt mer... Om du mener at gutter oppfører seg pent for å komme i buksa på jenter - så JA - det er en eldgammel og velprøvd metode
Gjest Pet Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Det finnes faktisk menn som ER snille, uten å ha noen baktanker med det!
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Klart det gjør, men det fins jo de som er snille for å få sjans også... og det er vel egentlig ikke noe galt i det?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 ja, det var liksom litt av det jeg lurte på da... OM det virkelig finnes de menna som bare er snille, evt. faktisk klarer lett å si unnskyld... (har ikke truffet noen av dem, før nå...) Derfor er jeg som sagt også veldig i tvil om hans hensikter... har blitt så såra tidligere, at jeg orker ikke noe slikt engang til...
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Da syns jeg du skal være klar overfor ham jeg. Snakk med ham og si at du har dårlig erfaring og at du derfor sier i fra på forhånd. Be ham være klar på intensjonene sine - er han bare ute etter sex så kan han gi opp
Ingeborg Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 ja, det var liksom litt av det jeg lurte på da... OM det virkelig finnes de menna som bare er snille, evt. faktisk klarer lett å si unnskyld... (har ikke truffet noen av dem, før nå...) De finnes, absolutt. Jeg er nemlig gift med en...
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 De finnes, absolutt. Jeg er nemlig gift med en... Da finnes det i hvertfall to, for jeg er også gift med en som er veldig snill, og sier unnskyld når det er på sin plass.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #11 Skrevet 7. oktober 2004 :o jeg trodde vel inntil nylig at de ikke fantes jeg, de menna der.... men godt å høre at de finnes... selv om jeg har vanskelig for å tro at JEG skulle klare å finne en slik en...
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #12 Skrevet 7. oktober 2004 så klart det finnes snille menn! menn som sier unnskyld når de skal si unnskyld, og et par ganger til. menn som er gode og søte og omsorgsfulle. menn som i tillegg til alt dette selvfølgelig er kåte!
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #13 Skrevet 7. oktober 2004 *menn som itillegg til dette selvfølgelig er kåte* dvs at du tror han bare er ute etter en viss ting?
Gjest hei Skrevet 7. oktober 2004 #14 Skrevet 7. oktober 2004 nei..nå får dere skjerpe dere. Hva er dere ute etter? Dere vil ha en drittsekk som ser tøff ut, men så blir det klaging og sutring når han stikker av fra dere. Hvorfor må dere gjøre det så vanskelig? Og treffer dere en gutt som er snill, så er dere mistenksomme med en gang!! Og ja..det jeg skrev over..det gjelder seff ikke alle. trådstarter: hvorfor ikke bli bedre kjent med denne fyren? kanskje han er en av de "snille"? Du finner mannfolk av alle slags typer..folk som er snille, og folk som er snille for å få en ting. Rådet mitt er å bli bedre kjent med han før du viser han godsakene. damn..dere må gjøre det så vanskelig...for dere og for oss "good" guys
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #16 Skrevet 7. oktober 2004 *menn som itillegg til dette selvfølgelig er kåte* dvs at du tror han bare er ute etter en viss ting? nei, så klart ikke! det jeg mente er at snille gutter er selve gullfuglen!
Icy Skrevet 7. oktober 2004 #17 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg vil si jeg er en ganske så snill og medgjørelig person å ha med å gjøre. Synes jeg kjenner meg igjen i det trådstarter sa. Folk vil si jeg er en "snill og god fyr". MEN.. jeg tenker like mye på sex / er like mye kåt selvom jeg er snill. Men finner jeg en jente jeg virkelig liker så har jeg ingenting imot å vente for å ha sex. Alt fra 1 mnd til mange måndeder hvis det er så om å gjøre. Er ikke værre for dere jenter å si nei til sex den første stunden. Det forstår menn, hvis ikke så stikker de men da vet dere nå at de bare var ute etter sex. Så å vente litt har kun godt med seg. Selv om jeg egentlig vil ha sex med henne så vil jeg alikevell vente for da "betyr hun mer" hvis dere skjønner. Rart at mange jenter syter at menn bare er ute etter sex. Hadde det vært bedre å vært med en som overhode ikke tenker på sex? Neppe... Så ikke klag så mye over at han kun tenker på sex (så sant han ikke er sex-fiksert da men det er en annen sak) den tiden da dere ikke kan ha sex kommer tidsnok med alderen.
Hu i Svingen Skrevet 7. oktober 2004 #18 Skrevet 7. oktober 2004 nei..nå får dere skjerpe dere. Hva er dere ute etter? Dere vil ha en drittsekk som ser tøff ut' date=' men så blir det klaging og sutring når han stikker av fra dere. Hvorfor må dere gjøre det så vanskelig? Og treffer dere en gutt som er snill, så er dere mistenksomme med en gang!! [/quote'] Hvem har sagt noe om tøffinger i denne tråden???
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #19 Skrevet 8. oktober 2004 det var meg som startet tråden, jeg kjenner han litt allerede, som det var noen som lurte på her. Og i mine øyne har alt vært en "lek" inntil han plutselig sa de "berømte ordene". ja, jeg ha vært/er utrolig betatt av ham. Og er livredd for å "rote" meg bort i noe... Derfor har jeg tatt en viss avstand også, særlig de gangene han har flørta med andre jenter foran meg - har jeg blitt distansert.. (i ettertid ser jeg jo at før han flørta med andre var jeg også distansert..) Men jeg regner med at han heller ikke er går rundt å unnskylder seg overfor alle folk... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå