Gjest Ikke i dag Skrevet 7. oktober 2004 #1 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sugde kjæresten min i går kveld og da det gikk for ham kom det friskt blod sammen med spermen. Bare litt og bare da - ikke noe mer etterpå. Jeg ble litt :o - kan det være noe galt, eller er sånt normalt?? Han hadde ikke opplevd det før, sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har han blod i urinen også? Han bør gå til legen. Dette bør sjekkes. Menn skal ikke blø fra penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oj, høres ikke bra ut. Jeg ville garantert sendt han rett på legevakten var jeg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. oktober 2004 #4 Del Skrevet 7. oktober 2004 det tyder på at det er noe galt med ham! menn skal som sagt IKKE blø fra penis!! send ham til legen kjapt! kan være at han har klamydia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #5 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja han bør til legen, men jeg kan jo sitere det legen sa til meg da jeg en gang: dette skyldes nesten alltid at noen blodkar er sprengt litt, og ikke noe sykelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke i dag Skrevet 8. oktober 2004 #6 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå