Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å komme på ting etter jul som jeg burde ha ønsket meg. Så glemmer jeg å skrive det ned til neste år, og så blir det glemt! Så hvis du er som meg så skriv ned det du kommer på her, og så når juleforum åpnes neste år så kommer denne fram igjen Voila! Har du ønsklista klar!

Anonymkode: 59de3...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det jeg ønsker meg nå kommer jeg nok til å kjøpe selv hvis jeg ikke får det til bursdagen min i januar, så da er jeg like langt. :P Men det jeg ønsker meg som jeg ikke fikk til jul er støvsuger, håndmikser og apple tv.

Anonymkode: 59a43...17d

Skrevet

Jeg har laget meg en liste over ting jeg har lyst å kjøpe med tid og stunder, mest interiør ting på den nå, bruker det som er igjen på den til øsnkeliste neste år. Kommer til å kjøpe meg en kenwood på nyåret, for vi fikk pengegave til jul for akkurat den :)

Skrevet

Å bli frisk

Anonymkode: 85ae5...060

• Liker 7
Skrevet

Var kanskje litt tidlig å begynne?

Anonymkode: 3184f...300

• Liker 1
Skrevet (endret)

Uff... la oss nå først få bli ferdige med jula-15! 😛 SÅ tidlig har jeg aldri opplevd at julegnålet har begynt før...

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Sølvbestikk og lysestaker

gullsmykker

olivenoljer o.l

penger

Duftlys

bunadssølv (samler på de)

Gavekort

Skrevet

Snill sønn som da vil være 1,5 år, og en mann som fortsatt elsker meg. Kanskje nyinnflyttet i hus. Lykken er den største gaven jeg kan få

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

At mine nære holder seg friske.

• Liker 1
Skrevet

Penger, bøker og noen filmer / TV-serier.

Anonymkode: 39c1d...cee

• 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jula 2016 :

Nye kjeler til induksjonsovn. Skikkelig kjedlig gave men trenger nye .Og litt div. kjøkkenutstyr

En del serier jeg ønsker meg.

Endret av Kårky
Skrevet

Jeg skriver alltid ned ting jeg kommer på at jeg ønsker meg gjennom året, og lagrer lista på Wunderlist, så hver gang noen spør hva jeg ønsker meg har jeg alltid noe å svare. Sender selvfølgelig ikke ut liste til folk og sier "kjøp noe av dette", men hvis folk spør har de i hvert fall noe å forholde seg til :)

Et stort utvalg bøker, eller gavekort på Norli.
Graphic novels, har nettopp lest Fables og digga det, så har lyst å utforske mer av formatet.
Kvalitet-headset til dataen.
Brettspill.
Spiselige ting - krydderblandinger, oljer, te, spekemat, hjemmelagede godbiter osv.
Sofaputer.
Ørepropper til telefonen.
Gavekort - butikker, kino, tjenester, ting som matkasser, kolonial.no og lignende.
Billetter til teater, opera eller lignende.
LP-er.
En liten pad eller laptop i reisestørrelse som skal brukes kun til notater.
Penger.
Kosebukser.
Gummistøvler.
Alt av ting som er relatert til ting jeg er hekta på - f.eks. samleting, t-skjorter med print o.l. Eksempler av ting jeg har fått før: Doctor Who-kopp, t-skjorte med Alexander Hamilton på, Harry Potter-kopp...
Fine samleutgaver av filmer.
Pleieproduker - minus det jeg har for mye av.

Skrevet

En koselig jul i den lille stua mi med juletre, kakao og masse teite julefilmer på TV. Med eller uten dalende snø utenfor vinduet. ❄ ⛄ 🌠

• Liker 1
Skrevet

Et smil fra noen som står meg nær.

Anonymkode: e28aa...8a1

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Diverse bøker, filmer og tv-serier.

Ull.

Diverse kjøkken utstyr,

Gave kort.

Gummistøvler.

En god og varm vinter jakke.

FIFA 17.

Parfyme.

Skrevet

Diverse filmer og bøker

Fine overdeler

Pannebånd, votter, skjerf som er strikket

Skrevet

Jeg ønsker meg minst mulig egentlig. Litt påfyll av sykkeltøy, hjemmestrikkede votter og lue og  flere flasker vin.

Skrevet

Ting fra Olivers og co

Gavekort og Penger

Gull eller sølvsmykker (helst gull da hehehehe)

Ny vektvest

Jeg HÅPER jeg slipper: lys,Kroppspleie produkter og kokebøker...

Gjest Pepsimaxz
Skrevet

Hvite ankelsokker, hvite håndkle, redken sjampo, Sp luxe oil spray til håret, gavekort, kenwood kjøkkenmaskin :tongue:

Skrevet

En familie.

Anonymkode: 3dd8a...b9c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...