Gå til innhold

Driver jeg med en form for selvskading? Sex med en som ikke bryr seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste halvåret har jeg hatt sex med en fyr som ikke finnes interessert i meg som person. Jeg har hatt noe følelser for han, men disse har ikke vært gjengjeldt. Til tider har jeg ikke klart å innse helt at den seksuelle kjemien ikke betyr at vi har noe spesielt ellers og dermed har jeg endt opp med å fortsette å ha sex med han til tross for at jeg føler meg helt psykisk nedbrutt etterpå. 

Nå begynner jeg å lure på om jeg driver med en form for selvskading? For dette er vel ikke normalt at man gjør mot seg selv? Jeg har nemlig tidligere drevet med fysisk selvskading, og lurer på om jeg har "erstattet" det med å ha sex med en fyr jeg vet ikke bryr seg og ikke kunne gitt mer faen i meg? 

Anonymkode: e320b...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen issue er det her i hvert fall. 

Jeg gjør det samme selv. Min bryr seg om meg og er grei mot meg, men han bryr seg ikke så mye heller. Nok til at jeg også føler meg dritt i ettertid. 

Anonymkode: fa90b...625

Skrevet

Nei det er ikke selvskading, da er det isåfall mange som selvskader seg for å si det sånn, vi kvinner havner i den "fella" der ofte og det er desverre vanskelig å komme ut av den. men du burde hvertfall få deg litt selvrespekt å slutte å treffe han.

Anonymkode: a1e01...0c3

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Det er i alle fall en type destruktiv atferd som viser at du ikke setter pris på deg selv, og ser det som at du selv ikke fortjener å ha det godt. Du setter deg selv i en situasjon der du blir såret regelmessig, bare ikke fysisk men psykisk. 

Jeg ville prøvd å slutte med denne atferden hvis jeg var deg. Du sier selv at du er helt psykisk nedbrutt etterpå, og det er ikke noe du fortjener. Ta vare på deg selv. 

Endret av Rainstorm
Skrevet

Skal Være ærlig. aldri har jeg skjønt jenter på sånne ting. lar dere bli brukt. svakt.

Anonymkode: f0484...61b

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre at du har det sånn. Er han endel eldre enn deg, så det blir litt skjevt fordelt på den måten også? Vet selv at det kan gjøre ting vanskeligere. Det er nok best å holde deg unna han. Man kan også bli avhengig av det lille man kan få av oppmerksomhet, spesielt hvis man har følelser. Håper det går bra med deg og du kommer over dette :)

• Liker 1
Skrevet

Ja,du har ihvertfall noen tanker om deg selv som gjør at du har havnet i denne situasjonen.

Ta en titt på denne bloggen,og bygg opp selvtilliten:

http://www.baggagereclaim.co.uk/

Anonymkode: 74326...9f3

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Rainstorm skrev:

Det er i alle fall en type destruktiv atferd som viser at du ikke setter pris på deg selv, og ser det som at du selv ikke fortjener å ha det godt. Du setter deg selv i en situasjon der du blir såret regelmessig, bare ikke fysisk men psykisk. 

Jeg ville prøvd å slutte med denne atferden hvis jeg var deg. Du sier selv at du er helt psykisk nedbrutt etterpå, og det er ikke noe du fortjener. Ta vare på deg selv. 

Jeg har forsøkt å slutte opptil flere ganger, men får det ikke til :( Og han gjør det ikke lettere ved å være tilgjengelig hele tiden.

1 time siden, Dina86 skrev:

Trist å høre at du har det sånn. Er han endel eldre enn deg, så det blir litt skjevt fordelt på den måten også? Vet selv at det kan gjøre ting vanskeligere. Det er nok best å holde deg unna han. Man kan også bli avhengig av det lille man kan få av oppmerksomhet, spesielt hvis man har følelser. Håper det går bra med deg og du kommer over dette :)

Han er 10 år eldre enn meg, men jeg er 30, så jeg er voksen. Jeg føler jeg har blitt avhengig av den lille oppmerksomheten jeg får de få timene vi tilbringer sammen. Selv etter å ha blitt omtrent kastet ut etter at han hadde gjort seg ferdig, har jeg kontaktet han for sex igjen. Der og da tenker jeg ikke klart, men i ettertid skjønner jeg jo hvor fucka det må virke og hvor ute å kjører jeg må være..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja,du har ihvertfall noen tanker om deg selv som gjør at du har havnet i denne situasjonen.

Ta en titt på denne bloggen,og bygg opp selvtilliten:

http://www.baggagereclaim.co.uk/

Anonymkode: 74326...9f3

Takk for link, sitter å hører på en av podcastene nå :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt å slutte opptil flere ganger, men får det ikke til :( Og han gjør det ikke lettere ved å være tilgjengelig hele tiden.

Han er 10 år eldre enn meg, men jeg er 30, så jeg er voksen. Jeg føler jeg har blitt avhengig av den lille oppmerksomheten jeg får de få timene vi tilbringer sammen. Selv etter å ha blitt omtrent kastet ut etter at han hadde gjort seg ferdig, har jeg kontaktet han for sex igjen. Der og da tenker jeg ikke klart, men i ettertid skjønner jeg jo hvor fucka det må virke og hvor ute å kjører jeg må være..

At du spør om han kan la være å svare når du kontakter han er vel bortkasta, siden det ikke virker som han bryr seg? Det høres jo ut som det har gått for langt når han kaster deg ut og du kryper tilbake igjen neste gang. Han er vel ikke voldelig, fysisk? Du kan gjerne kontakte meg på PM. Jeg vet ikke om jeg har så mye å komme med, men jeg vil gjerne hjelpe deg. Noe annet du kanskje burde vurdere er å ta kontakt med en psykolog. Det hjelper ofte bare å ha en der og snakke med. Ønsker deg alt godt:klem:

Skrevet

Høres ikke sunt ut :(

Anonymkode: 75c2b...264

Skrevet

Alt jeg kan si er at jeg er i samme situasjon selv. Jeg har et lite håp om at han skal begynne å få følelser for meg, men det kommer nok ikke til å skje.. Jeg hadde egentlig trodd at vi ikke skulle ha kontakt noe mer etter en liten krangel, men igår ble jeg svak igjen og sendte han melding om at jeg savner han, så nå skal jeg snart treffe han igjen.. Det verste er at jeg har hatt flere slike forhold :S Ønsker egentlig kjæreste og noe seriøst, men ingen vil jo det, så da ender jeg opp slik.

Anonymkode: 55560...752

Skrevet
14 timer siden, Dina86 skrev:

At du spør om han kan la være å svare når du kontakter han er vel bortkasta, siden det ikke virker som han bryr seg? Det høres jo ut som det har gått for langt når han kaster deg ut og du kryper tilbake igjen neste gang. Han er vel ikke voldelig, fysisk? Du kan gjerne kontakte meg på PM. Jeg vet ikke om jeg har så mye å komme med, men jeg vil gjerne hjelpe deg. Noe annet du kanskje burde vurdere er å ta kontakt med en psykolog. Det hjelper ofte bare å ha en der og snakke med. Ønsker deg alt godt:klem:

Jeg kunne nok spurt han om å la være å svare, men da hadde jeg følt meg mye verre tror jeg.. Jeg går allerede til psykolog, men han er mann og jeg syntes det er pinlig å snakke om dette temaet:/ hører jo selv hvor patetisk og idiotisk det må høres ut for andre, at jeg ikke har noe selvkontroll eller selvrespekt, glemmer det helt bort.

Sexen er så deilig og bra, den seksuelle kjemien er helt ulikt noe annet jeg har opplevd, blir helt lost i han hver gang vi har sex:(  han er ikke voldelig nei, han bare gir faen i meg og liker meg ikke annet enn for easy sex. TS

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg kan si er at jeg er i samme situasjon selv. Jeg har et lite håp om at han skal begynne å få følelser for meg, men det kommer nok ikke til å skje.. Jeg hadde egentlig trodd at vi ikke skulle ha kontakt noe mer etter en liten krangel, men igår ble jeg svak igjen og sendte han melding om at jeg savner han, så nå skal jeg snart treffe han igjen.. Det verste er at jeg har hatt flere slike forhold :S Ønsker egentlig kjæreste og noe seriøst, men ingen vil jo det, så da ender jeg opp slik.

Anonymkode: 55560...752

Ja, det er akkurat sånn jeg også har det..  Skulle nesten ønske han kunne avvist meg ordentlig, men nei, hvem sier vel nei til sex uten forpliktelser. Og vi er jo ansvarlig for oss selv. Er derfor jeg føler det er en form for selvskading/pining:/ 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne nok spurt han om å la være å svare, men da hadde jeg følt meg mye verre tror jeg.. Jeg går allerede til psykolog, men han er mann og jeg syntes det er pinlig å snakke om dette temaet:/ hører jo selv hvor patetisk og idiotisk det må høres ut for andre, at jeg ikke har noe selvkontroll eller selvrespekt, glemmer det helt bort.

Sexen er så deilig og bra, den seksuelle kjemien er helt ulikt noe annet jeg har opplevd, blir helt lost i han hver gang vi har sex:(  han er ikke voldelig nei, han bare gir faen i meg og liker meg ikke annet enn for easy sex. TS

Kanskje du skulle prøve en kvinnelig psykolog, og ikke droppe den andre før du ser om dere har kjemi. Det høres absolutt ikke patetisk ut, det er mange som har lignende problemer, jeg kan kjenne meg litt igjen selv. Jeg forstår det med at sexen er veldig bra, det kan være med på å gjøre det vanskeligere å komme seg ut av avhengigheten. Men jeg tror ikke dette er bra for deg over lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...