Gå til innhold

Fortelle FF at jeg lå med en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en avtale på at vi ikke skal ha sex med andre.

men for det første: han er veldig misvisende på signalene han sender ut.

Og det andre: han ville nok aldri fortalt meg om det hvis han hadde hatt ett ons.

men så kjenner jeg jo litt på det da, at jeg har vært "utro".. 

Har han noe med det siden vi ikke har noen forhold og ikke er på vei til å få det heller?

Anonymkode: 1791d...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har en avtale! Eller, hadde.. Da må du nesten si det så får han ta stilling til om han vil fortsette å ha sex med deg eller ikke. Jeg hadde i alle fall ikke hatt det før du hadde testet deg.

• Liker 7
Skrevet
29 minutter siden, peppermyntete skrev:

Dere har en avtale! Eller, hadde.. Da må du nesten si det så får han ta stilling til om han vil fortsette å ha sex med deg eller ikke. Jeg hadde i alle fall ikke hatt det før du hadde testet deg.

Nå brukte vi selvfølgelig kondom! Så regner med at smittefaren er lik null.

Skrevet

Nei det ser jeg ikke noe poeng i .
Som en PULE VENN så har du ingen form for troskapsforpliktelse til han. Om han krever at du ikke skal ligge med andre så får han gjøre deg til kjæresten sin i stedet og det har han ikke gjort så da har han strengt talt ikke noe med hva du driver med med andre :)

Anonymkode: 38dc1...010

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du sexualhistorien til ONSet? Smittefaren kan være mye større enn 0, spesielt for HPV

Anonymkode: 87d39...2a3

• Liker 5
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du sexualhistorien til ONSet? Smittefaren kan være mye større enn 0, spesielt for HPV

Anonymkode: 87d39...2a3

Altså, han er en fyr jeg har holdt på med før, og mtp hvor lite erfaring han har og hvor fort han kom så regner jeg ikke med at smittefaren er så veldig tilstede.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en PULE VENN så har du ingen form for troskapsforpliktelse til han. Om han krever at du ikke skal ligge med andre så får han gjøre deg til kjæresten sin i stedet og det har han ikke gjort så da har han strengt talt ikke noe med hva du driver med med andre :)

Litt sånn jeg tenker og, sier jeg det er det mest for å lette på samvittigheten min.. Hadde vi vært mer hadde jeg jo ALDRI gjort det.

Skrevet

Synes det er greit å informere om jeg. Hadde jeg hatt en pulevenn så er det jo for å ha én person å ha sex med. Enkelte sykdommer kan smitte selv med kondom, og det bør vel være opp til pulevennen din om han vil fortsette å ha sex med deg eller ikke? Det er jo egentlig ikke ditt valg. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har dere en avtale om å ikke ligge med andre? Hvem tok initiativ til dette?

Anonymkode: b6ac3...c13

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Herpes og kjønnsvorter for eksempel kan smitte selv ved korrekt bruk av kondom.

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det andre: han ville nok aldri fortalt meg om det hvis han hadde hatt ett ons.

Har han noe med det siden vi ikke har noen forhold og ikke er på vei til å få det heller?

Ja,  så klart. Du har vært utro, dere hadde en avtale. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjøre henne til kjæreste, nei? De hadde en avtale om å ikke ha sex med andre, som man enten.. 

1) holder 

2) ikke holder og sier ifra 

Evt avslutter hele sex-forholdet. Da trenger man ikke å si noe om hva som har skjedd. 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere en avtale om at dere ikke skal ha sex med andre så må du informere om det. Men jeg ville uansett informert en som jeg har sex med om jeg hadde sex med flere... Nå er ikke jeg en som har sex med flere om gangen da.... Men du bør informere om det.

Når dere bare er fuckfriends så har du ikke vært utro. Fuckfriends innebærer ingen forpliktelser. Det er det som er så  negativt med Fuckfriends, men bedre med litt sex enn uten...av og til.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Meline37 skrev:

Har dere en avtale om at dere ikke skal ha sex med andre så må du informere om det. Men jeg ville uansett informert en som jeg har sex med om jeg hadde sex med flere... Nå er ikke jeg en som har sex med flere om gangen da.... Men du bør informere om det.

Når dere bare er fuckfriends så har du ikke vært utro. Fuckfriends innebærer ingen forpliktelser. Det er det som er så  negativt med Fuckfriends, men bedre med litt sex enn uten...av og til.

Man er like forpliktet til å holde seg på matta.

• Liker 2
Skrevet

Si ifra pga smittefare. Faen til ekle folk.

Anonymkode: 6891f...951

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. Ekkelt!!!!! Det ville jeg ha gjort.

Endret av Meline37
Skrevet

Så lenge dere hadde en avtale sier du i fra. Om han ville sagt ifra til deg eller ikke har ikke noe med det å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet

Ved å være fuckfriend syns jeg ikke du eller han har for mange forpliktelser. Å være kjærester er noe annet. Du burde være forsiktig uansett

Skrevet

Kjønnsvorter tar en del mnd før utvikles. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klar over at det var kvalmt og gjøre det! Til mitt forsvar vil jeg si at det er utrolig mange som har flere faste partnere uten å si noe..

Jeg hadde aldri i verden hoppa til sengs med hadde det ikke vært for at det er en eks jeg fortsatt har følelser for.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...