Kvinne87Rogaland Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har kjøpt en pose mungbønner og har lyst til å prøve å spire de. Noen som vet hvor de selger spireglass?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 20 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Jeg har kjøpt en pose mungbønner og har lyst til å prøve å spire de. Noen som vet hvor de selger spireglass? Er det ikke bare å ta et vanlig syltetøyglass og et tøystykke med strikk rundt over åpningen? Anonymkode: 54bfd...084 2
Reveenka Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 På Sanabona finner du alt du trenger av spireutstyr, de har også en kjempefin spireguide som du kan laste ned gratis mener jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 4 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Jeg har kjøpt en pose mungbønner og har lyst til å prøve å spire de. Noen som vet hvor de selger spireglass? Det du trenger er: -en kjøkkensil (eller hvasomhelst med hull i bunnen som er små nok til at en mungbønne ikke faller ut -et håndkle e.l. til å legge over -en skål/dyp tallerken til å ha under. Ekstrautstyr tar bare plass i skapet, selv jeg som spirer bønner relativt ofte har aldri hatt noe behov for å betale for spesiallagede ting som fyller de enkle funksjonene over. Anbefaler deg å i alle fall prøve om du trives med å spire selv før du kjøper noe. Anonymkode: fd4b2...adc 2
Gjest Sunhands Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Det er veldig enkelt å lage spireglass selv, men hvis ikke finner du det billig på iHerb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå