AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 For omtrent en uke siden så fikk jeg vite at min egen far har tafset på en av venninnene mine. Hun var ganske så beruset og min far utnyttet det. Jeg spurte han rett ut om det var sant og han la seg flat. Han hadde drukket masse. Jeg og pappa som i utgangspunktet hadde et godt forhold, har ikke snakket så mye. Han har trekt seg unna og det har jeg også. Han bor alene så jeg har fortsatt sympati for han, siden det er trossalt pappa. Jeg har mistet respekten for han og vil helst ikke være der resten av julen. Hvordan skal jeg forholde meg til han resten av livet når han utnyttet ei av mine nærmeste venner. Det kommer aldri til å bli det samme. Forholdet mellom meg og venninnen min er ikke det samme, det blir en glippe mellom oss og nå er alt ødelagt.. Jeg vil bare ha flere øyne på denne saken, hva er fornuftig å gjøre? Anonymkode: 8f973...9c8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Bryt all kontakt med han. Anonymkode: e752d...e20 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Hvor gamle er du og venninnen din? Uansett så er det en fortvilt situasjon, men om dere er veldig unge er den kanskje enda verre tenker jeg. Hva med å la det gå litt tid, for så å eventuelt prøve å bearbeide det sammen? Familievernkontor eller lignende kan kanskje være en hjelpende instans? Anonymkode: fe682...46d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er du og venninnen din? Uansett så er det en fortvilt situasjon, men om dere er veldig unge er den kanskje enda verre tenker jeg. Hva med å la det gå litt tid, for så å eventuelt prøve å bearbeide det sammen? Familievernkontor eller lignende kan kanskje være en hjelpende instans? Anonymkode: fe682...46d 19 år gamle.. Anonymkode: 8f973...9c8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bryt all kontakt med han. Anonymkode: e752d...e20 Jeg kommer ikke til å fryse han ut.. Anonymkode: 8f973...9c8
Kvinne87Rogaland Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Forstår at dette er en vanskelig situasjon. Hvor alvorlig var "tafsingen" som ble utført? Hvis det ikke gikk så veldig langt, hadde jeg kanskje kunne tilgitt. Han var full, og mistet hemningene. Han skammer seg sikkert også veldig. Det taler jo til hans fordel at han innrømmet det og la seg flat. Verre hvis han hadde nektet for at det hadde skjedd. Alle gjør feil, og dette var en STOR feil. Likevel hadde jeg kunnet tilgitt dersom han aldri gjør noe lignende igjen. Folk tilgir mer alvorlige ting enn dette. Men igjen, det spørs hvor langt det gikk og hvor gammel jenta er....
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 3 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Forstår at dette er en vanskelig situasjon. Hvor alvorlig var "tafsingen" som ble utført? Hvis det ikke gikk så veldig langt, hadde jeg kanskje kunne tilgitt. Han var full, og mistet hemningene. Han skammer seg sikkert også veldig. Det taler jo til hans fordel at han innrømmet det og la seg flat. Verre hvis han hadde nektet for at det hadde skjedd. Alle gjør feil, og dette var en STOR feil. Likevel hadde jeg kunnet tilgitt dersom han aldri gjør noe lignende igjen. Folk tilgir mer alvorlige ting enn dette. Men igjen, det spørs hvor langt det gikk og hvor gammel jenta er.... Tafsingen var ille nok til at det er en straffbar handling. Man kan si han var inn med fingrene. Skulle ønske jeg ikke visste dette, men hun fortalte meg så. Har ikke snakket med han om det, fordi jeg synes dette er en ubehagelig situasjon. Og han later fint som ingenting, selv om han ikke har tatt kontakt med meg. Jeg vet han skammer seg, han er ingen god problemløser. Anonymkode: b84c9...3c5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Skrevet 28. desember 2015 Hun må anmelde ham!! Anonymkode: 88498...107 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Skrevet 28. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tafsingen var ille nok til at det er en straffbar handling. Man kan si han var inn med fingrene. Skulle ønske jeg ikke visste dette, men hun fortalte meg så. Har ikke snakket med han om det, fordi jeg synes dette er en ubehagelig situasjon. Og han later fint som ingenting, selv om han ikke har tatt kontakt med meg. Jeg vet han skammer seg, han er ingen god problemløser. Anonymkode: b84c9...3c5 Det du beskriver er mer enn «tafsing». Tafsing er litt beføling på utsiden av kroppen, mens det du beskriver essensielt er faktisk voldtekt hvis venninna di ikke samtykket eller var edru nok til å samtykke. Anonymkode: 4caa0...6fe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 Han bør bli anmeldt for voldtekt. Æsj. Klarer du å forholde deg til en gammel ekkel voldtektsmann? Da vil jeg si at du er like ille. Du beskytter han mens han er skyldig i å ha fingrene sine der han ikke skulle hatt de. I en 19 år gammel jente. Nei fy faen Anonymkode: ba2db...500
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #11 Skrevet 29. desember 2015 Hva sier venninna di da? Sov hun da det skjedde? Anonymkode: 89fc3...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå