AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg har en veldig god kompis som fikk seg dame i fjor. Veldig hyggelig og vi i gjengen er glad på hans vegne. Jeg ble raskt venninde med damen, selvom hun var veldig overlegen mot meg i starten. Hun prøvde en periode å spleise meg med nesten alle av kameratene hennes når vi var på vårt mest "vennindete" (hang sammen bare jeg og henne og åpnet oss til hverandre) og var veldig gira på at jeg også skulle få meg kjæreste selvom jeg ikke hadde lyst på det. men nå har hun sluttet helt å ta kontakt og jeg får høre hun går å snakker dritt om meg! Kan hun bare ha vært falsk før og prøvd å få meg vekk fra typen sin (kompisen min)? Litt sånn "if you cant beat them join them" for å få meg til å like hun så hun slapp å se meg som noe trussel og så fort hun skjønte at jeg ikke var noe trussel så var det ikke noe poeng å henge med meg uansett, siden hun innerst inne aldri har likt meg? For i starten var hun faktisk veldig tydelig på at hun ikke likte meg. Jeg syns det føles rart og er usikker på om jeg bør snakke med henne om at vi ikke er venner lenger uten grunn, eller ta det med typen hennes (min kompis) eller bare behandle hun som en fremmed sånn hun gjør med meg nå? Det er uhøflig av meg å ikke være vennlig mot hun siden hun er kjæresten til min venn, men hun gjør jo ingenting for å være vennlig mot meg nå. Hun har også sagt ting videre til andre som jeg har sagt til henne i fortrolighet den perioden jeg trodde vi var venninder.. Stolte jeg for fort på henne? Er hun den bitchen hun var i starten men utga seg for å være venn for å trekke info ut av meg? ( både om typen hennes min kompis og om meg) hva tror dere? Anonymkode: 5ad78...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 28. desember 2015 #2 Del Skrevet 28. desember 2015 Venninne* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Del Skrevet 28. desember 2015 Det kan jo være en mulighet for at hun bare fant ut at hun ikke likte deg så godt når hun ble bedre kjent med deg? Jeg synes du overanalyserer dette, la henne være i fred og oppfør deg normalt mot henne. Dette er ikke noe å ta opp verken med den ene eller den andre. Anonymkode: 04185...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. desember 2015 #4 Del Skrevet 28. desember 2015 Enig med AB over. Oppfør deg normalt når du treffer henne men hold deg unna ellers. Tror du overanalyserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Del Skrevet 28. desember 2015 men er det ikke dårlig gjort å gå å spre ting jeg har sagt til henne i fortrolighet?? jeg trodde vi ble venninder , men så fort hun mislykket i å spleise meg med kameraten(e) hennes , og hun hadde mislykket i å få info om typen hennes(min kompis) ut av meg, så var jeg ikke lenger så interessant for henne. Dette prøvde hun på helt fra starten av vennskapet vårt , akuratt som hun ville jeg skulle ha en annen mann så hun slapp å bekymre seg for at jeg skulle ta hennes mann (andre sier hun er sykelig sjalu og tror alle jenter skal ta mannen hennes og han har fortalt meg at han har kjeftet på henne fordi hun i starten ba han om å holde seg unna meg når vi var sammen gjengen) (ps hun har ingen grunn til å være sjalu, jeg likte henne oppriktig som venninde og har aldri vært ute etter mannen hennes/kompisen min) Anonymkode: 5ad78...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Del Skrevet 28. desember 2015 Hun liker vel ikke at kjæresten hennes har ei venninne. Anonymkode: f5423...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Del Skrevet 28. desember 2015 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun liker vel ikke at kjæresten hennes har ei venninne. Anonymkode: f5423...dbe Man kan jo ikke kreve at kjæresten skal kutte ut jentene i vennegjengen han har hatt i årevis . Teit og egoistisk !! Anonymkode: 5ad78...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #8 Del Skrevet 28. desember 2015 Hat du gjort/sagt noe til han/henne som kanskje kunne ha gjort henne fornermet eller såret? Anonymkode: fcb29...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Del Skrevet 28. desember 2015 Kanskje du har overanalysert alt hun har gjort osv og dermed tror det du tror. Vær normal mot dem nå du møter dem. Og ofte har faktisk jenter blitt sjalu når deres kompis får dame. Og uansett mer normalt at venner med kjæreste uansett kjønn ikke blir like tilgjengelig som før da det er andre ting enn venner som har betydning, blant annet å lage seg en fremtid. Anonymkode: 35001...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #10 Del Skrevet 28. desember 2015 Hun er som jeg en gang var. Vil ikke virke fæl for kjæresten så bli venn med hans venninner. Finn ut greia. Hvis noen av antennene føler at denne jenta er ute etter typen eller at det har vært noe så steng henne ute eller manipuler vekk kontakten mellom de. Med mindre man klarer å spleise henne med en annen så interessene hennes kun er i ny fyr og ikke mon fyr. Ja jeg vet jeg var fæl. 17 og akkurat opplevd utroskap både i første forhold og mellom foreldre. Man tar forhåndsregler liksom. Er ikke slik nå lengre. Om hun liker deg eller ikke har nok ikke noe å si for henne. Anonymkode: 1ee34...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå