AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Barnet mitt er 7 år, har nå hatt øyekatar en stund og tatt øyedråper for det. han føler fortsatt selv etter at rødheten er borte et ubehag i øynene, tørr og ubehagelig. samtidig så er han så sliten, virker som at han er helt utmattet for energi. når han var hos bestemoren sin et par dager nå i helgen, tisset han på seg begge dagene og dreit på seg. dette har ALDRI skjedd før, han er snart 8 år. han sier selv at han ikke merket at han måtte på do. og etter han kom hjem har det ikke vert noe problem. er det en kombinasjon? kan det være noe galt? han er også ganske vimsete og glemsk, surrer en del. jeg er så usikker på hvordan jeg skal reagere på dette. takker for svar på forhånd. Anonymkode: 6d320...107
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Sånt som skjer. Anonymkode: 35916...633
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Oi, jeg hadde blitt bekymret hvis dette var min 7-åring... Ville tatt ham med til legen ja! Anonymkode: e428e...63b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Det er nok en sammenheng, øyekatarr kommer gjerne i forbindelse med forkjølelse (sliten og utmattet), og det kan lett gi magetrøbbel også (virus). Ta det rolig, og gå til legen hvis det ikke går over eller han får feber i flere dager. Anonymkode: 1c3e0...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå