AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Det er en kar jeg lenge har flørtet med, han har vert veldig hissig på at jeg skal bli hans, etter litt ville jeg gi han en sjans til og slippe litt mere inn. jeg sliter enormt med og stole på og binde meg etter mange dårlige erfaringer. men når jeg nå ga han større plass i mitt liv virker det om at han trekker seg mere unna. altså mindre kontakt, mindre besøk, og mindre flørting. det er som om ikke noe har skjedd annet enn at det har dabbet av. kanskje det bare er sex han er ute etter ? for der ser jeg et mye større engasjement enn noe annet i vårt forhold til hverandre. samtidig er det mine egne følelser da, jeg tenker og tenker og merker jo at dette ikke er helt riktig for meg enda, jeg ønsker ikke å binde meg skriker hele kroppen min. men jeg må bli kvitt frykten. men kanskje alle mine spørsmål begrunner seg på at det er meg, jeg er ikke klar eller redd? jeg blir så usikker, når det er slik. ikke får jeg til og prate med han heller. han bare tøyser og tuller så kommer samtalen ingen vei. han åpner seg aldri. virker som om det skremmer han. jeg ser jo ut i fra det jeg selv skriver her en del ting, men jeg har ingen erfaring som gjør at jeg føler jeg kan bedømme noe som helst. han inviterte meg faktisk på familiemiddag 3. juledag da, men etter jeg dro har jeg enda ikke hørt noe fra han, han selv sa han skulle ringe. Anonymkode: 50c58...86d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Tja det er typisk menn å si ting for at man skal stole på de, kun for å få deg rundt lillefingeren seksuelt. At han har vært hissig på at du skal bli hans kan likegjerne være i senga. En mann som det ikke går ann å prate med og som bare tuller bort ting når du prøver å prate med han og aldri åpner seg er en typisk sånn en som ikke selv vil involvere sine følelser og bli for seriøs, men som ikke har noe i mot at en jente tror han vil bli seriøs så lenge han får seg sex. Menn vil ofte ha pose og sekk, det vil si en hengiven jente som liker de, uten at de trenger å gi så mye tilbake med tanke på forpliktelser. De snor seg unna. Jeg syns du må beskytte følelsene dine til du er mer sikre på hans, spesielt siden du har issues med det fra før av. Du vil få mer issues om du åpner deg for raskt nå og denne mannen også sårer deg til slutt. Det beste er å holde seg ganske strikt inntil han begynner å virkelig vise sine sårbare sider og følelser for deg, da mener jeg ikke at han sier du er så søt eller kysser deg lidenskapelig etter sexen, men forteller deg om hans indre tanker, ting han ikke snakker med hvem som helst om, bruker mye tid og tanker på deg, nesten ikke klarer å gå en dag uten deg selvom dere ikke har sex hver gang dere møtes og at han ofrer mye for deg så du ser hvor viktig du er for han. Det kan jo også lønne seg å ta praten om hva han tenker om du er usikker på signalene hans eller ikke vil tolke så mye. Om han fortsetter å sno seg unna når du prøver å prøve med han så kan du være sikker på at han aldri vil bli sikker på følelsene sine og bare nyter sexen og samværet mens han kan og egentlig ikke bryr seg så mye.om dine følelser. Anonymkode: 9fe34...4da 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja det er typisk menn å si ting for at man skal stole på de, kun for å få deg rundt lillefingeren seksuelt. At han har vært hissig på at du skal bli hans kan likegjerne være i senga. En mann som det ikke går ann å prate med og som bare tuller bort ting når du prøver å prate med han og aldri åpner seg er en typisk sånn en som ikke selv vil involvere sine følelser og bli for seriøs, men som ikke har noe i mot at en jente tror han vil bli seriøs så lenge han får seg sex. Menn vil ofte ha pose og sekk, det vil si en hengiven jente som liker de, uten at de trenger å gi så mye tilbake med tanke på forpliktelser. De snor seg unna. Jeg syns du må beskytte følelsene dine til du er mer sikre på hans, spesielt siden du har issues med det fra før av. Du vil få mer issues om du åpner deg for raskt nå og denne mannen også sårer deg til slutt. Det beste er å holde seg ganske strikt inntil han begynner å virkelig vise sine sårbare sider og følelser for deg, da mener jeg ikke at han sier du er så søt eller kysser deg lidenskapelig etter sexen, men forteller deg om hans indre tanker, ting han ikke snakker med hvem som helst om, bruker mye tid og tanker på deg, nesten ikke klarer å gå en dag uten deg selvom dere ikke har sex hver gang dere møtes og at han ofrer mye for deg så du ser hvor viktig du er for han. Det kan jo også lønne seg å ta praten om hva han tenker om du er usikker på signalene hans eller ikke vil tolke så mye. Om han fortsetter å sno seg unna når du prøver å prøve med han så kan du være sikker på at han aldri vil bli sikker på følelsene sine og bare nyter sexen og samværet mens han kan og egentlig ikke bryr seg så mye.om dine følelser. Anonymkode: 9fe34...4da tusen takk for at du tok deg tid og bry til og svare meg, jeg har tenkt det, at han bare er ute etter sex, og jeg føler det bekreftes veldig. min mor er på besøk om dagen, og nå vil han ikke komme på besøk en gang fordi hun er der. så da tenker jeg jo at han ikke er så veldig seriøs som han skal ha sagt han er. jeg har sagt i fra til han at jeg vil ha en prst med han i kveld, tenker og stoppe dette, jeg går å tenker for mye, usikkerheten gnager meg opp. åsså nå i jula. nei det orker jeg ikke egentlig.. jeg vet jeg har det bedre alene da egentlig. uten sex, flørt eller forhold av noe slag. Anonymkode: 50c58...86d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Det syns jeg høres fornuftig ut av deg ts. Han snor seg unna å prate med deg, vil ikke treffe deg når moren din er på besøk, tuller bort samtaler om ordentlige ting... Høres ikke bra ut! Men vær obs på at han sikkert kommer til å si søte ting og at du tar feil når du sier til han at dette gidder du ikke mer, men husk ALLTID at action speaks louder then words. Klem lykke til <3 Anonymkode: 9fe34...4da
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det syns jeg høres fornuftig ut av deg ts. Han snor seg unna å prate med deg, vil ikke treffe deg når moren din er på besøk, tuller bort samtaler om ordentlige ting... Høres ikke bra ut! Men vær obs på at han sikkert kommer til å si søte ting og at du tar feil når du sier til han at dette gidder du ikke mer, men husk ALLTID at action speaks louder then words. Klem lykke til <3 Anonymkode: 9fe34...4da jeg er spent på reaksjonen hans, men jeg tenker at jeg uansett vet best selv. jeg er ikke noe godt på og tenke eller føle med hodet og hjertet etter at jeg har blitt såret så mye på grunn av min egen naivitet. men jeg kjenner når magen vrir seg, og det gjør den nå. så jeg lytter til magen. det er en slags ubehaglighet når jeg tenker på oss, og en slags ro når jeg tenker bare på meg. litt ufølsomt, det vet jeg, men samtidig må jeg føle meg vell. uansett hva han tenker. jeg vil ikke være noens leketøy heller. Anonymkode: 50c58...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå