murmeldyret Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Er det bare meg som ikke kan fordra dem? Skal de aldri komme seg ut av VG lista og alle radiokanalene...
Gjest 1111 Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Du er ikke alene om det! liker dem ikke jeg heller.
Angelica Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg begynner å lure på om det er bare jeg som KAN fordra dem. Synes musikken er fengende, men kanskje litt kjedelig i lengden. Uansett; jeg danser på stuegolvet når de kommer på Svisj!
lene24 Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Kan ikke akkurat kalle dem talentfulle mht sangstemme o.l, men er enig med deg over, at det er absolutt fengende musikk, en ser jo bare alle som går rundt å synger på maia hiiiiiiii, maia hooooo På fest er iallefall o zone et bra alternativ synes jeg :-)
lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 jeg er møkkalei av dem,de har jo vært en landeplage heele sommeren og mer til..og akkurat da vi holdt på å bli kvitt dem,så kom de jo så klart med en like dårlig sang som hørtes akkurat likens som den forrige ja,ja det må jo bli slutt snart...håper jeg
*Emma* Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Sønnen min på snart 5 elsker sangene dems! Han går dunt å synger å nynner hele tiden Syns sangen var morsom i sommer og den er grei når de spiller den på aerobic'en men jeg trenger ikke CD'n liksom.
sirka Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Er det bare meg som ikke kan fordra dem? Skal de aldri komme seg ut av VG lista og alle radiokanalene... Helt enig, Murmel! (Men det kom kanskje ikke som en bombe.. )
^me^ Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 vil spy av dem! hater sangene! tror jeg går gal snart, de er jo overalt!!
stikkelsbær Skrevet 9. oktober 2004 #10 Skrevet 9. oktober 2004 Sønnen min på snart 5 elsker sangene dems! Han går dunt å synger å nynner hele tiden tror faktisk det er et vanlig fenomen blant unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå