Jolene Skrevet 29. desember 2015 #21 Skrevet 29. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å faktisk lese svarene her før du kommer med antagelser om hvorfor vil jeg vil flytte? Det er ikke å bo nærme mamma og pappa som gjør til at jeg vil flytte hjemover, men om mange andre grunner. Dessuten har jeg bodd borte i over 5 år, så jeg har ikke hatt noe problemer med å prøve et annet sted. Dette handlere om hvor jeg vil slå meg ned og få barn. Som jeg har nevnt tidligere så har vi diskutert om å flytte til en helt ny plass, men den løsingen synest ingen av oss er god. Anonymkode: 0366c...882 Det har jeg gjort. Da må enten du eller han gi dere, eller gå fra hverandre. Dersom et sted er viktigere enn kjærligheten, så bør dere heller ikke være sammen. 1
Feyfeyhey Skrevet 29. desember 2015 #22 Skrevet 29. desember 2015 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
Gjest The damned Skrevet 29. desember 2015 #23 Skrevet 29. desember 2015 (endret) . Endret 1. desember 2016 av The damned
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå