Gå til innhold

Ønsker å møte en kvinne som ikke har hastverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å møte en kvinne som jeg kan ha det fint med og over tid få det til å gå over i et forhold. Jeg mister lysten om de vil ha sex med meg for tidlig og ønsker at følelsene skal være der først. Nesten alle jentene jeg møter blir irriterte over at jeg ikke vil ha sex med en gang eller så finner de seg en pulevenn mens vi kun sender meldinger i startfasen. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne seg en romantisk jente som virkelig ønsker seg kjærlighet uten at man blir såret i prosessen. 

Har nå vært sammen med en jente det viste seg at fikk seg en på si mens vi datet og sluttet med en gang vi begynte å ha sex. Jeg slo selvfølgelig opp da jeg fikk vite det. Har opplevd dette flere ganger før. Jeg er populær blant jenter så skjønner ikke hvorfor de ikke kan vente? Jeg vet jo om mange menn som ikke har draget og faktisk blir tvunget til å vente. Når de klarer det må da kvinnfolk klare det og. Det ble litt mye generalisering her, men har opplevd det så mye. 

Anonymkode: d8b50...24b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge venter du med sex da? 

Jeg er ikke for å hoppe til køys med en gang, men etter min mening er det så viktig i et forhold at det er ekstremt risikabelt å gå og vente i månedsvis. Man vil jo vite at man er seksuelt kompitabel med den man bruker tid på og for min del hadde jeg nok sannsynligvis kastet inn handkleet om han ikke ville hatt sex etter noen uker (avhengig av hvor ofte man møtest så klart). En annen ting er at interessen gjere også opprettholdes gjennom det fysiske og jeg tror jeg ville lurt på om det var noe galt med meg om du ikke følte for å ha sex med meg etter flere uker. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, lillsunshine skrev:

Hvor lenge venter du med sex da? 

Jeg er ikke for å hoppe til køys med en gang, men etter min mening er det så viktig i et forhold at det er ekstremt risikabelt å gå og vente i månedsvis. Man vil jo vite at man er seksuelt kompitabel med den man bruker tid på og for min del hadde jeg nok sannsynligvis kastet inn handkleet om han ikke ville hatt sex etter noen uker (avhengig av hvor ofte man møtest så klart). En annen ting er at interessen gjere også opprettholdes gjennom det fysiske og jeg tror jeg ville lurt på om det var noe galt med meg om du ikke følte for å ha sex med meg etter flere uker. 

Synes uker er ingenting! Hvis du er så utålmodig, forteller det mye om deg...

Jeg er også dame, men skjønner ts godt. Det er en uting at kvinner ( og menn, for den del..) hopper på en annen, hvis de ikke får det fysiske innen en viss tid. Snakk om egoisme! Man må kunne vente på noe over tid selv om man ikke vet hvor det går.

Til ts : godt å høre at det finnes menn som deg! Jeg tenker sånn selv. Har alltid vært selektiv, og ønsker at sex skal være noe spesielt mellom en jeg har følelser for. Jeg har liten erfaring i forhold til min alder, til tross for at jeg er attraktiv og har fptt mange tilbud. Jeg mister interesse fort hvis jeg hærer at en mann har vært med ei anna mens ha datet meg. Da er det kroken på døra for min del.

Bra du har en standard ts! Aldri gi opp. Det finnes damer der ute som tenker som deg!

Anonymkode: 6edc1...3ba

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes uker er ingenting! Hvis du er så utålmodig, forteller det mye om deg...

Jeg er også dame, men skjønner ts godt. Det er en uting at kvinner ( og menn, for den del..) hopper på en annen, hvis de ikke får det fysiske innen en viss tid. Snakk om egoisme! Man må kunne vente på noe over tid selv om man ikke vet hvor det går.

Til ts : godt å høre at det finnes menn som deg! Jeg tenker sånn selv. Har alltid vært selektiv, og ønsker at sex skal være noe spesielt mellom en jeg har følelser for. Jeg har liten erfaring i forhold til min alder, til tross for at jeg er attraktiv og har fptt mange tilbud. Jeg mister interesse fort hvis jeg hærer at en mann har vært med ei anna mens ha datet meg. Da er det kroken på døra for min del.

Bra du har en standard ts! Aldri gi opp. Det finnes damer der ute som tenker som deg!

Er enig med deg å TS! 

Sex er en viktig ting for meg også og betyr mye. Jeg er heller ikke personen som higer etter en orgasme over alt på denne jord, men vil at det skal være en gnist mellom. Jeg er fortsatt ung og det er dessverre ikke mange som har slike holdninger. Nå tid dags er sex bare en orgasme og ikke noe mer for folk virker det som.  Er vel litt for gammeldags for min generasjon i guess...

Anonymkode: 3ae30...838

• Liker 3
Skrevet

Lurer og på hvor lenge du venter.

Her ventet jeg og kjæresten med sex til vi var forelsket. Men det tok oss 2 uker da. Men vi var og sammen mye på de 2 ukene.

Anonymkode: e16c5...76e

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg tror ikke det hjelper for noe som helst å skulle vente med sex ut i evigheten. Det er ingen større garantier for noe som helst av den grunn. Man blir ikke mer eller mindre forelsket eller seriøse av å skulle vente på noe inn i evigheten. 

Jeg er tilhenger av å ta ting som det kommer og i et normalt tempo. Noen ganger får man en enorm connection på kort tid. Da ser jeg ikke noen problemer i å hoppe til køys. Det kan være kjempeintimt og fremme samhold. Det behøver ikke skape splittelse. Selv syns jeg en måneds tid med intens kontakt er helt fint. To uker er for lite, fire måneder alt for lenge.

Jeg tror mye av problemet med folk som skal vente med sex er at man prøver å skape forpliktelse når den store entusiasmen kanskje ikke er helt til stede. 'Vent så får du sex', 'forplikt deg så blir det noe'. Jeg er mye mer fan av å heller være kritisk og lete etter den genuine entusiasmen enn å følge slike tåpelige sosiale regler, som uansett ikke garanterer for noe som helst resultat. Man kan bli like lett dumpa etter to måneder som etter to dager. Playere kan se konkurranse i så mangt. 

• Liker 12
Skrevet

Grunnen er vel at damene ikke tror du er keen på de fordi de aldri har møtt menn som vil vente på sex. De tror vel du er uinteressert siden du ikke gjør noe fremstøt. Ingen dame er vant til en slik holdning fra menn. 

Anonymkode: e3e60...015

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er sexlysten til dere som vil vente så lenge? Jeg tenker at når man venter så lenge, er behovet for sex mindre enn hos andre.

Anonymkode: 84cdb...a66

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Arcturus skrev:

Altså, jeg tror ikke det hjelper for noe som helst å skulle vente med sex ut i evigheten. Det er ingen større garantier for noe som helst av den grunn. Man blir ikke mer eller mindre forelsket eller seriøse av å skulle vente på noe inn i evigheten. 

Jeg er tilhenger av å ta ting som det kommer og i et normalt tempo. Noen ganger får man en enorm connection på kort tid. Da ser jeg ikke noen problemer i å hoppe til køys. Det kan være kjempeintimt og fremme samhold. Det behøver ikke skape splittelse. Selv syns jeg en måneds tid med intens kontakt er helt fint. To uker er for lite, fire måneder alt for lenge.

Jeg tror mye av problemet med folk som skal vente med sex er at man prøver å skape forpliktelse når den store entusiasmen kanskje ikke er helt til stede. 'Vent så får du sex', 'forplikt deg så blir det noe'. Jeg er mye mer fan av å heller være kritisk og lete etter den genuine entusiasmen enn å følge slike tåpelige sosiale regler, som uansett ikke garanterer for noe som helst resultat. Man kan bli like lett dumpa etter to måneder som etter to dager. Playere kan se konkurranse i så mangt. 

Jeg skulle ønske jeg kunne plusset i det uendelige på dette innlegget

• Liker 5
Skrevet

Jeg har stor sexlyst når jeg er forelsket, og en ikke eksisterende lyst om jeg ikke føler noe for personen. Derfor er sex for meg en viktig handling for å vise at jeg liker han, og sånn tar jeg det også tilbake andre veien. Jeg kan date en stund men for å ikke bli usikker på hvor den andre står så er jeg faktisk opptatt av disse bekreftelsene, da som oftest gjennom samleie siden få menn er flinke på å snakke rett fra hjertet sitt. Klarer han derimot å forklare på en fin måte hvor godt han liker meg men vil drøye enda lenger med sex så er det mulig jeg klarer å føle meg trygg uansett, men for meg så blir det nok sånn at jeg avslutter datingen om jeg ikke føler meg 100% trygg på at personen liker meg godt og viser følelsene sine tydelig. 

Du sier at du mister interessen av å ha sex uten følelser, og det skjønner jeg jo godt. Sex bør i mine øyne være en følelses greie, men hvor lang tid tar det før du får følelser da?  Om det er månedsvis og månedsvis med dating som skal til for at du kaaanskje får følelser så mener jeg problemet ligger hos deg og ikke de du dater. Det er bortkastet for noen å date noen som ikke har følelser på vei for en, og da føler man seg jo som kvinne lurt selv og vil heller bruke tiden sin på noen som faktisk har følelser for en og ikke en som man ikke kan være sikker på om bare holder en på gress eller kommer til å bli noe potensielt med. 

Anonymkode: 17937...c7b

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er sexlysten til dere som vil vente så lenge? Jeg tenker at når man venter så lenge, er behovet for sex mindre enn hos andre.

Anonymkode: 84cdb...a66

Den er faktisk svært stor hos meg (TS). Langt større enn hos de fleste jentene som jeg har holdt på med.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å møte en kvinne som jeg kan ha det fint med og over tid få det til å gå over i et forhold. Jeg mister lysten om de vil ha sex med meg for tidlig og ønsker at følelsene skal være der først. Nesten alle jentene jeg møter blir irriterte over at jeg ikke vil ha sex med en gang eller så finner de seg en pulevenn mens vi kun sender meldinger i startfasen. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne seg en romantisk jente som virkelig ønsker seg kjærlighet uten at man blir såret i prosessen. 

Har nå vært sammen med en jente det viste seg at fikk seg en på si mens vi datet og sluttet med en gang vi begynte å ha sex. Jeg slo selvfølgelig opp da jeg fikk vite det. Har opplevd dette flere ganger før. Jeg er populær blant jenter så skjønner ikke hvorfor de ikke kan vente? Jeg vet jo om mange menn som ikke har draget og faktisk blir tvunget til å vente. Når de klarer det må da kvinnfolk klare det og. Det ble litt mye generalisering her, men har opplevd det så mye. 

Det er 100%  mulig å oppnå et slikt forhold til en kvinne om du bestemmer deg for det. Feilen du gjør er at du ikke signaliserer det. Du tiltrekker deg feil type jente. Vær klar og tydelig på hvem du er, hvilke verdier du har og vær stolt av det. Dette mister du noen jenter på, men du tiltrekker deg de jentene som ønsker det samme. 

Kvinner elsker menn som deg ! Kvinner elsker menn som kan vente, som de kan oppleve kjemi og følelser med. Som ikke presser på, som ikke krever sugejobber og som man kan stole på. 

Det eneste du trenger å gjøre er å være tydelig, Stramme deg opp og være stolt av verdiene du har. 

Lykke til !

Skrevet

Det er vel så enkelt som at forskjellene mellom menn og kvinner gir utslag. For menn er sex mindre risikofylt og de har derav mindre standard til sexpartnere, samt taper lite om det ikke vil bli noe mer. Så jenter er vant til at menn tar initiativ til sex om de er tiltrukket - gjør de ikke det, vil de anta at han ikke tenner på dem, eller har lav sexlyst. Så enkelt er det.

Så du kan greit finne jenter som vil vente, men de vil også ofte forsvinne om du ikke tar noe initiativ. I tillegg vil man jo finne ut om man er seksuelt kompatible. 

Jeg stusser også litt over rasjonaliseringene dine her. "Jeg vet jo om mange menn som ikke har draget og faktisk blir tvunget til å vente. Når de klarer det må da kvinnfolk klare det og.". Hva har det med din situasjon å gjøre? Det begynner å minne om en slags politisk greie, der forskjellene mellom menn og kvinner irriterer deg, så du vil snu om på tingene "bare fordi". 

Anonymkode: 7a690...322

Skrevet
8 timer siden, Arcturus skrev:

Men det er ikke snakk om evigheter, det sier seg selv. Det er snakk om å vente til følelsene har slått inn ordentlig og det er selvfølgelig forskjellig fra person til person, men de kommer 99% ikke etter 1 eller 2 dater. Derfor må jentene og guttene selvfølgelig klare og skille mellom en seriøs person. Vil han vente så ikke dump han, men spør han heller rett ut om du blir usikker på om han liker deg bare fordi han ikke drar deg til sengs med engang. Teit å dumpe en gutt fordi han vil vente 1 eller 2 uker mer en 2 dater.

Anonymkode: 3ae30...838

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Arcturus skrev:

Problemet idag, er ikke at man venter "ut i evigheten", me tvert imot, aldri kan vente på noe! 

Sex har blitt noe som man ikke trenger å jobbe lenger for å få, da damer ligger alt for lett med en mann idag. Ingen følelser, ingen forpliktelser, ingen det ene eller det andre, men de går allikevel til sengs med vedkommende, og blir ofte følelsesmessig avstumpa ( både kvinner og menn ) over tid, da de ikke klarer å forbinde sex med noe intimt lenger. De mister seg selv litt, hver gang de har lagt ned en/ei ny...

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Arcturus skrev:

Og jo: man blir lettere dumpa etter to dager ( da man har hatt sex ) enn etter to mnd...

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge går du uten sex da? Sier seg selv at om du ikke viser at du har lyst på henne, så trekker hun seg unna og tror du ikke er interessert. Det normale er jo at vi menn prøver oss og viser at vi finner henne attraktiv og at vi begjærer henne.

Tror du er for dårlig på å kommunisere. Og hva er lang tid? Flere måneder?

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke denne fremgangsmåten funker særlig bra ts når man er mann. Det er mange damer som venter med å ha sex, men de vet i alle fall at mannen de går ut er seksuelt interessert. Når du er den som holder igjen blir damene usikker på om du i det hele tatt er interessert. Skal du gjøre dette må du kommunisere det ut tidlig slik at de forstår at du faktisk er interessert, selv om du ikke vil ha sex med en gang. Du må tenke på at damer gjerne har helt andre erfaringer med andre menn som er på med en gang de får sjangsen. Det er en ganske stor kontrast i forhold til en som er tilbakeholden.

Jeg forstår veldig godt at du reagerer på at damene finner en pulevenn i mellom tiden mens de går ut med deg. Det hadde ikke jeg akseptert heller, men jeg synes fremgangsmåten din er dårlig altså. Jeg ville heller endret på hvordan du går frem i steden for å se etter en dame som går med på at du vil vente med sex. Det er bare ikke slik kjønnsdynamikken mellom menn og kvinner fungerer generelt, og det er derfor du ikke har opplevd å lykkes. Damer i dag har egentlig ganske stor tilgang på menn og de trenger absolutt ikke å måtte vente med å ha sex dersom de vil ha det. Dersom du er vanskelig finner de bare en annen slik som du skriver i hi. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg tror løsningen for deg er å være ærlig fra starten av om dette med å vente med å ha sex, da vet i alle fall den andre hvem de går ut med. Jeg tar ting som de kommer selv, jeg kan ha sex på første date eller vente. Det avhenger veldig av personen man treffer, kjemien og følelsene. 

Det viktigste for deg blir å finne noen som har samme syn på sex som deg, dermed må du være ærlig (veldig tydelig ærlig) fra starten av. 

Anonymkode: 6612e...04c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...