Gå til innhold

Å slanke seg pga gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en tåpelig grunn/motivasjonsfaktor? Man ønsker jo at en fyr skal like deg for den du er, men man kan vel prøve å bli den beste utgaven av seg selv? Noen som har hatt som hovedmotivasjon å bli mer kroppslig attraktiv og hvor dette hjalp? Altså, ble du motivert? Hvis du klarte det, fikk du mer oppmerksomhet når du ble slankere? 

- Jente, 19. 

Anonymkode: af9fd...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fungerer ikke. Jeg har aldri falt for ei jente fordi hun er tynn 

• Liker 4
Skrevet

Hvis det var en mann som var interessert i deg, men du var ikke interessert i ham, hadde du blitt mer interessert i ham hvis han slanket seg?

• Liker 7
Skrevet

Nei :/

Skrevet
Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

Hvis det var en mann som var interessert i deg, men du var ikke interessert i ham, hadde du blitt mer interessert i ham hvis han slanket seg?

Nå tenker jeg ikke på at du møter en lubben jente, så slanker hun seg mens dere kjenner hverandre/dater, men snakker om å slanke seg FOR å vli attraktiv og dermed finne seg en fyr. 

Men for å svare på spørsmålet ditt; nei. 

TS. 

Skrevet (endret)

Hvis du veide 200 kilo, så tror jeg du blir mer attraktiv ved å gå ned til normal vekt, men hvis du allerede har en normal vekt, så tror jeg ikke noen kilo mindre gjør deg mer attraktiv

Endret av Testosteron
  • Liker 10
Skrevet

Tror ikke det er veien å gå.
Nå nevner du jo ikke hva vekt/høyde er..

Men jeg tror det viktigste er at du får en motivasjon til å ta vare på deg selv og dermed få mer selvtillit :)
Du finner tynne og attraktive jenter som ikke klarer å få seg en mann, mye fordi de har ikke nok selvtillit til å gå for den de liker.
Samtidig så finner du store/lubne/tykke jenter som oser av selvtillit og en god del av de kan velge og vrake, fordi de har en helt annen sjarm og humor spiller inn det også :)

Om du er litt overvektig, kjøp deg en kjole, ett par størrelser mindre enn hva du bruker idag..Og tenk "Jeg skal passe inn i denne kjolen!" Og når du gjør det, gå på byen og kos deg :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Testosteron skrev:

Hvis du veide 200 kilo, så tror jeg du blir mer attraktiv ved å gå ned til normal vekt, men hvis du allerede har en normal vekt, så tror jeg ikke noen kilo mindre gjør deg mer attraktiv

Jeg er 165 cm høy og veier 57 kg, og har lyst til å gå ned til sånn ca 53. Så er ikke snakk om ekstrem overvekt, men har en ganske så stor mage som er lite vakker :/ Men sliter med å finne motivasjon og lure derfor på om noen hadde hatt gutter som motivasjon og om det hadde funket :-) 

TS. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Chibi skrev:

Tror ikke det er veien å gå.
Nå nevner du jo ikke hva vekt/høyde er..

Men jeg tror det viktigste er at du får en motivasjon til å ta vare på deg selv og dermed få mer selvtillit :)
Du finner tynne og attraktive jenter som ikke klarer å få seg en mann, mye fordi de har ikke nok selvtillit til å gå for den de liker.
Samtidig så finner du store/lubne/tykke jenter som oser av selvtillit og en god del av de kan velge og vrake, fordi de har en helt annen sjarm og humor spiller inn det også :)

Om du er litt overvektig, kjøp deg en kjole, ett par størrelser mindre enn hva du bruker idag..Og tenk "Jeg skal passe inn i denne kjolen!" Og når du gjør det, gå på byen og kos deg :)

Høyde: 165cm

Vekt: 57kg. 

Så er ikke snakk om ekstrem overvekt, men vil gjerne gå ned noen kilo for å bli strammere, tynnere og mer attraktiv :) 

TS. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns at det kommer helt an på vekten man allerede har. Er man smellfeit og har et helseproblem så vil det nok hjelpe å slanke seg og da forstår jeg at å bli mer attraktiv er en god motivasjon. Men er man helt normalvektig vil det være tåpelig å slanke seg bare noen få 5-6  kilo for å bli mere likt, for det finnes ingen idealvekt sånn sett. Selv har jeg vært veldig undervektig og hadde det som helseproblem, men da jeg ble dumpet u forrifjor av han jeg var på dealern med brukte jeg det som motivasjon for å bli mere attraktiv og sunn, så jeg gikk masse opp i vekt det kommende året for alle vet jo at menn elsker store rumper og pupper. Når jeg fikk noen mer kilo på kroppen som ga synlig utslag hjalp det på selvtilliten min, snakker 16 kg. Men om det bare hadde vært 4-5 kg så hadde jeg ikke lagt i noe innsats for det for det blir hysterisk syntes jeg og ingen andre enn en selv merker det uansett. 

Anonymkode: 56a9f...516

Skrevet (endret)

Du slanker deg for din egen del. Å slanke seg for andre sin del er ikke gitt at du selv blir lykkelig. En utvidet datingmarkedet, men det betyr ikke at du finner den rette.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Du oppnår nok ikke det du ønsker ved å gå ned de kg. Anbefaler deg heller å finne en treningsform du kan leve med for å få en kropp du trives i. Det hjelper både mentalt og fysisk.

Anonymkode: 1d650...e3c

• Liker 5
Skrevet

Du vil muligens oppleve en økt popularitet blant overfladiske menn av typen som aldri dater noen over 55kg osv.Men er det virkelig de du vil ha?

Har du litt mage kan du se om det er enkelte ting i kostholdet du kan endre til det bedre,og ellers trene litt styrke og kondis. 

Øvelser av denne typen er bra:

https://www.youtube.com/watch?v=LLGMLpdS8-o

Anonymkode: 734ab...790

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 165 cm høy og veier 57 kg, og har lyst til å gå ned til sånn ca 53. Så er ikke snakk om ekstrem overvekt, men har en ganske så stor mage som er lite vakker :/ Men sliter med å finne motivasjon og lure derfor på om noen hadde hatt gutter som motivasjon og om det hadde funket :-) 

TS. 

Jeg er 170cm og 54kg. Jeg ser litt ... Syk ut til tider. Men jeg er ikke det. Jeg spiser når jeg er sulten, men trener ikke. Har ikke så mye muskler så da ser man tynnere ut på en usunn måte. 

Jeg får høre både fra gutter og jenter at når jeg 2 kg mer på kroppen at jeg ser bra ut. Når jeg ligger på 54 eller litt under får jeg ikke høre noe fra andre enn kjæresten og foreldra mine. De sier da at jeg må spise mer. 

Jeg tror ikke du skal gå inn for å slanke deg å miste kg, jeg tror heller at du ønsker å stramme deg selv litt opp. Gå deg en tur på 45min-1time rask gange hver dag og du vil se ila en mnd at det er betydelig forskjell på magen, rompe og lår. Men ikke mål dette i kg. Muskler veier mye mer enn fett! 

En av mine venninner er 173cm og 70kg. Hun er 70kg muskler (så hun er jo faktisk 15kg tyngre enn meg) men hun ser mye finere ut kroppsmessig enn meg. Super slank og fast i kroppen. Jeg er bare tynn. 

Hvis du skal gjøre dette for å føle deg mer attraktiv, vær snill å ikke begynn å spise mindre ol. før du har prøvd enkel trening. (Som jeg anbefaler, begynn med en gåtur hver dag) 

• Liker 2
Skrevet

Nå er jo du slank, så tror ikke du får så mange flere menn av å gå ned ennå mer. Da tiltrekker du deg mest sannsynlig helt feil menn. Jeg har bmi på 26, er altså lett overvektig. Lavere enn deg, og veier mer enn deg. Men jeg er veldig fornøyd med kroppen min, jeg trener, og har en sterk kropp, har kraftige lår, stor rompe og store pupper, men slank midje. Tror ikke jeg hadde tiltrukket meg noe flere menn, om jeg gikk ned noen kilo. Og jeg er veldig fornøyd med meg selv, og trives med denne vekten. Så hvorfor skulle jeg endre meg for menn.

Nå har jeg en kjæreste som elsker formene mine da. Og han har aldri vært sammen med en slank jente.

Anonymkode: 479e8...724

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke du blir penere av å gå ned 5 kilo. Jeg har BMI på litt under 20 og synes noen ganger jeg ser for tynn ut.

Menn liker..Nei unnskyld generaliseringen. Mange liker kvinner med litt kvinneformer. Litt lår, rumpe og pupper. Å slanke vekk rumpen og puppene tror ikke jeg hadde gjort det mer attraktiv.

Anonymkode: 4343d...b2f

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo du slank, så tror ikke du får så mange flere menn av å gå ned ennå mer. Da tiltrekker du deg mest sannsynlig helt feil menn. Jeg har bmi på 26, er altså lett overvektig. Lavere enn deg, og veier mer enn deg. Men jeg er veldig fornøyd med kroppen min, jeg trener, og har en sterk kropp, har kraftige lår, stor rompe og store pupper, men slank midje. Tror ikke jeg hadde tiltrukket meg noe flere menn, om jeg gikk ned noen kilo. Og jeg er veldig fornøyd med meg selv, og trives med denne vekten. Så hvorfor skulle jeg endre meg for menn.

Nå har jeg en kjæreste som elsker formene mine da. Og han har aldri vært sammen med en slank jente.

Anonymkode: 479e8...724

Det er kjempeflott at du er fornøyd med deg selv og i et forhold, men jeg er desverre ingen av delen. Vet at jeg trenger å gå ned noen kilo, men sliter veldig med motivasjonen. Ting går jo greit å starten, men trenger noe mer etter en stund. Og jeg har jo som mål at menn vil finne meg god nok, slank nok og vakker nok til å bli partneren dems, så det kan muligens være en god motivasjonsfaktor? 

TS. 

Skrevet
47 minutter siden, Banks skrev:

Jeg er 170cm og 54kg. Jeg ser litt ... Syk ut til tider. Men jeg er ikke det. Jeg spiser når jeg er sulten, men trener ikke. Har ikke så mye muskler så da ser man tynnere ut på en usunn måte. 

Jeg får høre både fra gutter og jenter at når jeg 2 kg mer på kroppen at jeg ser bra ut. Når jeg ligger på 54 eller litt under får jeg ikke høre noe fra andre enn kjæresten og foreldra mine. De sier da at jeg må spise mer. 

Jeg tror ikke du skal gå inn for å slanke deg å miste kg, jeg tror heller at du ønsker å stramme deg selv litt opp. Gå deg en tur på 45min-1time rask gange hver dag og du vil se ila en mnd at det er betydelig forskjell på magen, rompe og lår. Men ikke mål dette i kg. Muskler veier mye mer enn fett! 

En av mine venninner er 173cm og 70kg. Hun er 70kg muskler (så hun er jo faktisk 15kg tyngre enn meg) men hun ser mye finere ut kroppsmessig enn meg. Super slank og fast i kroppen. Jeg er bare tynn. 

Hvis du skal gjøre dette for å føle deg mer attraktiv, vær snill å ikke begynn å spise mindre ol. før du har prøvd enkel trening. (Som jeg anbefaler, begynn med en gåtur hver dag) 

Jeg har hund og går rundt en mil i høyt tempo hver dag, men jeg burde kanskje begynne å jogge? Vil helst ikke trene styrke, da målet er å bli tynn. 

Jeg har en ganske stor mage, den er ikke dvask/løs/hengende, men mer struttende, litt sånn som en gravidmage.. 

TS. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyde: 165cm

Vekt: 57kg. 

Så er ikke snakk om ekstrem overvekt, men vil gjerne gå ned noen kilo for å bli strammere, tynnere og mer attraktiv :) 

TS. 

Det du skal gjøre er å trene. Jeg er 5 cm lavere enn deg og veier 60 kilo og er like gammel som deg, og jeg har ikke overflødig fett, men trener mye styrke og har mye muskler. 

Motivasjonen bør være å være sunn for din egen helse, ikke gå ned i vekt. Tren for kroppens del.

Anonymkode: 42f37...caa

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hund og går rundt en mil i høyt tempo hver dag, men jeg burde kanskje begynne å jogge? Vil helst ikke trene styrke, da målet er å bli tynn. 

Jeg har en ganske stor mage, den er ikke dvask/løs/hengende, men mer struttende, litt sånn som en gravidmage.. 

TS. 

Hvorfor skal du være tynn? Det er da ikke pent i det hele tatt.

og du høres mer oppblåst ut enn tykk. Kanskje du skal finne ut om du er allergisk mot noe.

Anonymkode: 42f37...caa

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...