Mari Y Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg og Mamma har diskutert feiring av 30-årsdagen min til neste år, og slå sammen både venner og familie til et selskap. Vi har snakket om å låne et menighetshus, samlingshus e l, da både min og Mammas leilighet er kanskje litt små til å ha flere mennesker på en gang. Vi tenkte også på å leie lokale til fest, da det kan bli litt dyrt med middag ute(Mamma og jeg har ikke god råd, men jeg har tenkt på Fridays eller Mona Lisa). Noen forslag? Vi bor i Oslo kommune.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Søk på forsamlingshus eller klubbhus i oslo og omegn. Det spørs hvor mange gjester dere skal ha og tid på året. Sommerstid går det jo også å ha det ute og leie telt f.eks. Anonymkode: b5c26...044
Mari Y Skrevet 30. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2015 Det er i Mai. Er ikke sikker, enda hvor mange. Jeg skal i alle fall invitere tante, kusine, mor og samboer+stesønn, søster, niese og søsters samboer, samt en håndfull venner.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 En venn leide dette til tredveårslaget sitt. Det var helt supert med både venner og familie. Tror de har et par lokaler i forskjellig størrelser. Anonymkode: 817d9...771
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venn leide dette til tredveårslaget sitt. Det var helt supert med både venner og familie. Tror de har et par lokaler i forskjellig størrelser. Anonymkode: 817d9...771 Link er kanskje greit å få med: http://www.kampenbydelshus.no/ Anonymkode: 817d9...771
Mari Y Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2016 Dobbeltsjekket det til og med:) helt klart kristne, og(visste jeg det ikke) grunnlagt av Joseph Smith på 1800-tallet. Vet til og med at den fæle lederen som ble buret inne for å gifte bort unge jenter, het Warren Jeffs. Og der sitter han godt bak lås og slå(takk og lov for det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå