Gå til innhold

Hvorfor blir noen populære? Ligger det i utseendet eller i hværemåten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spekulerer veldig på hva det er som gjør en person så populær. Noen blir sett veldig opp til og respektert, mens andre ikke blir det..

Jeg er ikke den populære, men har ikke så dårlig selvtillitt heller.  Likevel blir jeg utfordret og snakket nedsettende til, av enkelte rundt meg. Mulig det kommer av at jeg er innflytter i ei bygd?

Hvordan mener dere at de populære kvinnene oppfører seg? Hvordan snakker de og kler seg, og hva driver de populære med på fritiden?

Anonymkode: 59ef9...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dessverre det ofte går på utseende. Noen kan jo være pene/kjekke men er dumme som ett brød. (Mener ikke å fornærme noe slags brød)

Samme gjelder feks ved klesstil, fine og dyre klær, men totalt Waco i hue.

Penger gjør også folk populære.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det helt klart væremåten som teller når det gjelder popularitet. Det var slik i grunnskolen og vgs. Det var de som var frekkest, stor i munnen og som tok stor plass, som ble "populær."

Anonymkode: a012d...51f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ungdomsskolen var det utseende, men på videregående ble det væremåten som gjorde folk populære. Vet ikke så mye om hva de drev med på fritiden, men på ungdomsskolen var det som regel de "dumme, blonde, sminkedukkene som ofte hadde party knull" mens på VGS var det kanskje de litt mer mystiske, rampete og originale som fikk flest venner.
I alder over det har jeg liten oversikt, da jeg sluttet å bry meg om sånne rangereringer for lenge siden.
Ser dog en tendens i utelivsmiljøet at det er de som smisker mest som har flest venner og er mest respektert , sånne folk jeg personlig syntes er teite og lowlife siden alt de gjør er å skaffe seg så mange (falske) venner som mulig for å deretter fake en "status" og dermed "få" status.

Anonymkode: d5705...d97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på alder. Det holder kanskje å være pen på ungdomsskolen, men når du blir eldre må du være stor i kjeften og helst inkluderende, selv om du er frekk. Dvs ikke kjip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spekulerer veldig på hva det er som gjør en person så populær. Noen blir sett veldig opp til og respektert, mens andre ikke blir det..

Jeg er ikke den populære, men har ikke så dårlig selvtillitt heller.  Likevel blir jeg utfordret og snakket nedsettende til, av enkelte rundt meg. Mulig det kommer av at jeg er innflytter i ei bygd?

Hvordan mener dere at de populære kvinnene oppfører seg? Hvordan snakker de og kler seg, og hva driver de populære med på fritiden?

Anonymkode: 59ef9...015

Tror dette avhenger av hvilke miljøer man henger i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har litt å gjøre med hvordan man ser på seg selv. Det er bedre å jobbe litt med seg selv enn å sammenligne seg selv med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være utadvendt hjelper. Å være pen hjelper også. 

Hvorfor ønsker du å være populær? Finn deg heller gode venner som ikke er så overfladisk og kun ønsker å være populær. Det teor jeg du har mye igjen for. Mindre smisking, mindre idiotiske krangler, mindre show off-behov.

Anonymkode: 02990...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...