AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg bodde før i et hus, da med mye plass. Men nå måtte jeg flytte til en liten leilighet med dårlig plass. Så jeg er ute etter smarte løsninger på å oppbevare sminken min. Nå har jeg de bare i kurver uten noe system og får ikke sett hva jeg har. Dermed blir ikke alt brukt. Har du noen supre tips til hvordan oppbevare sminke når man har dårlig plass på badet. Jeg klarer ikke komme på noen smarte løsninger. Jeg har en hylle nå, med tre etasjer som sminken står i disse kurvene. Anonymkode: 1beca...7de
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Jeg kjøpte en slags glasskasse med tre forskjellige rom i. Der får jeg hvert fall litt system, samtidig som jeg ser hvor alt ligger. Kjøpte den i en gardin-og tekstilforretning av alle ting.
gohege Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Jeg har denne samt to glass til koster. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60177473/
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Ha et stativ som som kan snurres rundt fra blivakker. En plastboks som leppestifter kan stå i, 4 krus til koster, og paletter og alt det andre står bare på hylla, eller ligger i en skuff. Har også noe sminke i sminkekofferten, men dette er sminke som for det meste blir brukt på andre. Anonymkode: 9d763...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå