AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Jeg har en tilnærmet kvadratisk stue på omtrent 30 kvadrat. Hele den ene veggen går bort til vinduer. jeg er ikke noe god på interiør og sliter sånn med å finne en lun og koselig måte å innrede stuen på. Føler alle tips jeg finner på nett viser rektangulere og vinkelformede stuer. Noen som har noen tips å komme med? ☺️ Anonymkode: 0da56...077
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Du må gjerne skrive litt mer. Hvilke møbler har du som skal være i stuen? Har du barn som skal oppholde seg der? Er det noen hele vegger uten vinduer og dører osv....?? Anonymkode: a2f9f...edc
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne skrive litt mer. Hvilke møbler har du som skal være i stuen? Har du barn som skal oppholde seg der? Er det noen hele vegger uten vinduer og dører osv....?? Anonymkode: a2f9f...edc Ts Ja det blir kanskje litt lite å gå på. Jeg legger med et bilde så blir det kanskje enklere. Har barn ja, så litt plass må det være. Har ikke så mye i stua enda, annet enn dn diger u sofa som jeg har lyst å bytte ut Anonymkode: 0da56...077
Gjest Bossa Nova Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Hva er det til venstre der, er det skap? Hvordan er vinduene, går de ned til gulvet? Vil du ha sofaen midt på gulvet som vist på plantegningen?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, Bossa Nova skrev: Hva er det til venstre der, er det skap? Hvordan er vinduene, går de ned til gulvet? Vil du ha sofaen midt på gulvet som vist på plantegningen? Ts det til venstre er bare noe hyller som er tegnet inn, ikke noe vi har. Vinduene begynner 40/50 cm fra gulvet. opplegg for tv er på venstre vegg ved vinduet. jeg har sofaen ved veggen nå, men det er ikke et must! Anonymkode: 0da56...077
Berit Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Jeg ville hatt sofa salongen der hvor det er tegnet inn. Det har vi. Vi har også et noenlunde slik rom til stue. Dewn ene veggen er store vinduer ned til gulvet. Ved å ha sofa salongen på gulvet ut fra alle veggene, gir det mye luft og fornemmelse av god og behagelig plass.
Gjest Bossa Nova Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 Da regner jeg med at du har sofaen på høyre vegg ved vinduene, vendt mot tv-opplegget? Hva slags stil liker du? Skandinavisk, retro, el.lignende? Jeg tenker at du kunne hatt en hjørnesofa, med sjeselong til høyre ved vinduene. En sofagruppe her. Plassen til hyllene kunne vært et lite hjemmebibliotek/bokhyller med en godstol. Vanskelig å forklare skriftlig. Det er en stylingside jeg har hatt mye nytte av http://www.homestyler.com/designer. Der kan du planlegge innredningen din. Her er et forslag til hva jeg mente (se bort i fra møblene, det er bare valgt tilfeldig). Håper dette var til hjelp
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Tusen takk for svar 😊 det programmet var jo veldig kjekt, så får prøve å leke meg litt der 😊 ts Anonymkode: 0da56...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå