Gå til innhold

Er du fotogen? Ser du bra ut på selfier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selfier er ikke noe for meg, jeg ser ikke bra ut med tlf. så nært ansiktet, mer horribel og ender alltid opp med tullebilder. Synes de fleste andre kan se ganske bra ut på selfier. Er du fotogen? Ser du bra ut på selfier? 

Anonymkode: 5e214...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke fotogen, ser alltid dradd og sliten ut.

Skrevet

Jeg synes selv jeg ikke er fotogen og unngår å bli tatt bilde av så langt det går. Jeg har funnet min beste vinkel så en selfie derimot skjer nå og da.

Skrevet

Ser stort sett forferdelig ut. Kommer an på lyset. :sprettoy:

Skrevet

Finnes ikke fotogen. Klarer ikke posere, sliter med å slappe av på bilder, er likblek og har smådårlig hud, så ser syk og død ut med blitz. :P Men klart, tar man nok bilder blir jo ett eller to av dem ok, så blir numbers game om jeg må ordne et.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke. Blir likblek på bilder og øyne er bestandig lukket eller halvåpne. Haken er reist opp slik at jeg får et svært firkantet ansikt, og smilet er påtrengt og ser awkward ut. Kan få til et par fine bilder i riktig lys dersom jeg tar dem selv, men pene bilder som andre har tatt av meg finnes ikke. 

Skrevet (endret)

Både ja og nei. Noen bilder ser jeg fin på mens andre bilder ser jeg fæl ut.  Kommer veldig an på lys og vinkel. Jeg ser best ut i profil enn forfra. Uten tvil. Altså, med hodet vridd litt til siden. Liker best å ta bilder av meg selv enn at andre gjør det. Er ikke glad i å smile på bilder. Et lite smil kan gå, men kan ikke vise tenner. En ting som irriterer meg er at jeg ser 5 kg større ut på bilder enn i virkeligheten. 

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke fotogen i det hele tatt. Blir alltid likbleik, har som regel øynene halveis igjen og klarer aldri å smile, så prøver så godt jeg kan å unngå å bli tatt bilde av. 

Anonymkode: 7101a...a21

Skrevet

Jeg ser sliten ut med mindre bildet er helt blurry hehe. Selfie er heldigvis noe jeg ikke ser behov av å ta eller dele ;) Satt på skype her en kveld også og tenkte fytte h' du ser jo helt herja ut :)

Anonymkode: 606d8...f2b

Skrevet

Overhodet ikke. Spesielt ikke om jeg prøver å ta bilde selv. Har noen noen bra youtube videoer eller triks som kan hjelpe på?

Anonymkode: c0d59...f54

Skrevet

Ser bedre ut på bilder enn live har jeg funnet ut. Trodde det var omvendt, men det var bare frem til jeg tok en del selfier for å finne ut av om jeg kunne få bra bilder.

Skrevet

Tar ikke så masse selfier, men nei, ikke spes fotogen. Det er egentlig helt greit.

Skrevet

Jeg er visst født med fotogenet, blir stort sett alltid bra på bilder. Broren min, derimot, han blir aldri bra på bilder, så der vant jeg over han i det genlotteriet :fnise:

Skrevet

Jeg synes jeg sjeldent ser bra ut på bilder, til tross for at jeg har jobbet som hår- og beautymodell. :ler: Kan få fine selfies av og til, da. 

Skrevet

Er stort sett fotogen ja - når jeg vet at jeg blir tatt bilde av. Hvis jeg ikke legger merke til det så kan det se helt fint ut, men også helt forferdelig ut :P

Skrevet

Er særdeles lite fotogen og må sikkert ta 100 selfier for å få ett bilde jeg syns kan passere som ok-ish. Er glad jeg som regel bare lar meg fotografere på fest, da kan jeg i det minste bruke unnskyldninga "heheh, så full jeg var" for å bortforklare hvorfor jeg ser ut som en amøbe :mrgreen:

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Nei jeg er ikke fotogen.

Jeg unngår og bli tatt bilde av.

Selfier tar jeg aldri. Vel bortsett fra en gang på 90 tallet men da brukte jeg et skikkelig kamera og sto foran et speil. Om det blir tatt bilder av meg så blir de tatt av andre de gangene jeg tillater det noe som er sjeldent. 

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg er grusomt lite fotogen, og aller verst på selfier. Hender mobilkameraet snur seg feil retning og jeg skvetter hver gang jeg ser mitt eget bilde. Nå syns jeg egentlig generelt veldig få ser bra ut på selfier. De som får masse åååhh, søtaah, penaah på facebook er gjerne så oversminket og kunstige at det blir komisk.

Anonymkode: 6dc27...b44

Skrevet

Kan se fin ut på selfie, men når andre tar bilder av meg kommer de sjeldent bra ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...