AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Del Skrevet 27. desember 2015 For morro skyld Hvordan var den/de populære jenta eller gutten i klassen din på ungdomsskolen, og hvordan gikk det med dem? Den mest populære jenta i klassen min hang sammen med gutter (menn rettere sagt) i begynnelsen av 30-årene, begynte å røyke og drikke når hun var 13. Hun var så tøff og rett frem, veldig utadvendt og åpen. I ettertid ser jeg jo at det var ganske ekkelt at en 13 åring debuterer seksuelt med en mann på 30 år. Skjønner ikke helt hvorfor hun var så populær, "alle" ville være sammen med henne. I dag er hun alenemor til to små barn, trøblete forhold til barnefaren sier ryktene, har brukt over ti år på å prøve å fullføre sykepleierutdanningen, men etter mange stryk på teori og praksis, skolebytte og pauser er hun langt fra mål. Hun er langt fra så fin som vi syntes hun var på ungdomsskolen, flere år med fest og morro har satt sine spor. Den mest populære gutten var veldig kjekk syntes vi den gangen, litt samme som den populære jenta, han tok veldig lett på ting. Flørtet med mange jenter og var litt klassens klovn. Begynte tidlig med festing. På en klassefest i 10.klasse hadde han med seg hasj, og det var sikkert begynnelsen. Tror han har levd et hardt liv, sist jeg hørte om han var han på avrusning. Snoket på han på facebook og det ser ikke ut som han har føttene helt plantet på jorden.. Anonymkode: ee210...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Del Skrevet 27. desember 2015 Den ene har blitt en tjukk frisør. Den andre har blitt mamma. Den tredje er kokk.. Og guttene jobber på butikk og har det som yrke. Morsomt å se at de "populære" ofte ender opp som taperne da man blir eldre.. :-) Anonymkode: 8096b...885 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 27. desember 2015 #3 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg var populær blant jentene, mer hatet av guttene. Unntatt på fotballbanen. Hvordan det har gått med meg? Vel jeg hadde sex første gang som 13 åring, har rotet meg borti mye, har brukt rus, har vert rusfri i et år nå så det er jeg stolt over, har ikke utdanning og ikke jobb, selger meg for penger, venter mitt første barn og er ikke sammen med barne mora. Det er mitt liv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #4 Del Skrevet 27. desember 2015 For morro skyld? Jeg vet det er noen som godter seg når folk som tidligere var populær osv. ikke er den personen i dag, synes ikke det er så sjarmerende. Vet ikke hvordan alle jeg gikk med på ungdomsskolen har det i dag, men håper det går bra uansett om de var populære den gang eller ei. Anonymkode: d1708...68a 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Del Skrevet 27. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene har blitt en tjukk frisør. Den andre har blitt mamma. Den tredje er kokk.. Og guttene jobber på butikk og har det som yrke. Morsomt å se at de "populære" ofte ender opp som taperne da man blir eldre.. :-) Anonymkode: 8096b...885 Så mammaer, frisører, kokker og butikkansatte er tapere? Anonymkode: 4ae94...ac1 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Del Skrevet 27. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene har blitt en tjukk frisør. Den andre har blitt mamma. Den tredje er kokk.. Og guttene jobber på butikk og har det som yrke. Morsomt å se at de "populære" ofte ender opp som taperne da man blir eldre.. :-) Anonymkode: 8096b...885 Trist. Anonymkode: d1708...68a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GørilB Skrevet 27. desember 2015 #7 Del Skrevet 27. desember 2015 Den mest populære jenta har 3 barn med 3 forskjellige fedre i en alder av 26 år. Hun hadde mange kjærester på skolen også, de ble byttet ut ofte og var mange år eldre enn henne. Den mest populære gutten var en drittunge uten like egentlig, ikke respekt for lærerne og var klassens klovn. Han har i dag samboer, barn, enebolig og stabil jobb. Det samme gjelder de andre som var populære, de lever et vanlig a4-liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 27. desember 2015 #8 Del Skrevet 27. desember 2015 En av de kule kidsa ble mor som 18 åring. Hun mistet omsorgsretten for barnet og poster stadig bilder av festing på Facebook, ikke jobb eller utdanning (er nå 22 år.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Del Skrevet 27. desember 2015 Der jeg vokste opp var de populære som oftest knyttet til håndball el fotballmiljøet. De var skoleflinke og greie. En er hotelleier, et par leger, økonomer, sykepleiere, pedagoger, felles er at det har gått bra for de fleste heldigvis. Jeg ser at det fremdeles er slik her hvor vi bor, de populære ungdommene er de skoleflinke, greie og reale. Anonymkode: cf1b8...3b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 27. desember 2015 #10 Del Skrevet 27. desember 2015 De populære har klart seg utrolig bra! De lever rikmannsliv med fete jobber, har mange venner, kjendiser som kjærester, er skuespillere, kåret som årets kjekkeste mann bl.a. osv osv 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 27. desember 2015 #11 Del Skrevet 27. desember 2015 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene har blitt en tjukk frisør. Den andre har blitt mamma. Den tredje er kokk.. Og guttene jobber på butikk og har det som yrke. Morsomt å se at de "populære" ofte ender opp som taperne da man blir eldre.. :-) Anonymkode: 8096b...885 Hvorfor er det morsomt? Mer morsomt å se mobbere ender opp som tapere. De fortjener straff for det de har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #12 Del Skrevet 27. desember 2015 Den mest populære gutten i klassen er advokat med eget firma. Den mest populære jenta er selvstendig næringsdrivende. Hun har drevet en av byens mest populære moteforretninger i over tyve år. Begge er gifte med suksessrike ektefeller, har fått barn og bygd hus i hjembyen. De har begge høy anseelse blant folk og populariteten er heller økt enn minsket. Glemte å si at begge er vakre. Anonymkode: bbe4e...d63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #13 Del Skrevet 27. desember 2015 Hun ene ble alenemor da hun var 21, ingen utdanning. Få år senere har hun møtt mannen i sitt liv, har fullført utdanning, og har fått barn nummer to. Lykkelig. Hun andre har gått flere ulike studier og er enda ikke i mål, har en samboer som hater alle hennes venninner fordi de er så "barnslige" (sier han som har null barn og fester hver bidige helg). Men det virker som om de er lykkelige på et vis, men de har det tidvis trøblete. En av guttene tok selvmord, helt brått. Han var en såkalt problemunge, kjempepopulær og hadde massevis av venner. Var ofte i slosskamp, og festet generelt mye. En annen gutt studerte i Australia og har oppfunnet noe nytt. Spennende. Han er ellers singel og barnløs, men har (fremdeles) mange venner. Anonymkode: 395e6...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 27. desember 2015 #14 Del Skrevet 27. desember 2015 Tror det har gått ganske bra for de kuleste på ungdomskolen, de har sikkert ikke blitt leger alle sammen, men virker som de har det bra. Det unner jeg dem også. Var sikkert noen som oppførte seg dårlig, men de aller fleste hadde jeg godt inntrykk av. Selv flyttet jeg mye da jeg var liten og de mest populære var ofte de som var mest aktive i å ta i mot meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #15 Del Skrevet 27. desember 2015 To av de (gutter) er døde av overdoser. Den ene hadde et barn, jeg vet ikke med den andre. Jentene rotet seg visstnok borti en del rus, og jobber nå i butikk eller lignende. De fleste er alenemødre. En av guttene har en mastergrad innen noe matnyttig, en bra stilling, og både han og samboeren er i blant å finne avbildet i media. Så jeg tror han ryddet seg selv opp ganske bra. Anonymkode: 93d2f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. desember 2015 #16 Del Skrevet 27. desember 2015 Vel, hvordan det gikk med dem gir jeg blanke i! Folk i klassen min på ungdomsskolen skjønte seg ikke på popularitet eller ikke popularitet. De visste ikke hva klassemiljø var for noe. Jentene ekskluderte meg fra alt og ingen ting, og de baksnakka meg. Enkelte gutter prøvde seg på meg, - de "spøkte" eller mente det kanskje alvorlig. Guttene snakka iallfall til meg, noe jentene aldri gjorde uten at de måtte det. Ingen var populære i klassen min, det var tre-fire gjenger pluss meg. I gutte-gjengen hang flere på fylla i helgene, en av dem tok livet sitt 20 år gammel. En annen ble pappa da han var 21. og ja, - det er en helt greit alder å bli pappa En annen jobber på G-max, de andre guttene vet jeg ikke noe om. Blant jentene var det ei som ble mamma 17 år gammel, og ei som ble mamma 19 år gammel. Sistnevnte er fortsatt sammen med barnefar, har fått ett barn til, og jobber i et firma. Førstnevnte fikk senere ett barn til med en annen mann, utover det vet jeg ikke. Uansett bryr det meg lik null. Jeg var klassens mobbe-offer, og kom ikke så veldig mye lengre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #17 Del Skrevet 27. desember 2015 Den mest populære jenta har hatt det like enkelt i livet som hun hadde det på ungdomsskolen og har fått en god jobb "gratis". Jeg unner henne det da hun faktisk er en venninne av meg, men frustrerende at noen får alt på sølvfat. Den mest populære gutten er ingeniør og virker til å ha ett lykkelig familieliv. Begge disse er veldig hyggelige mennesker og det var derfor de ble populære. Den største drittsekken på skolen jobber med sin mastergrad og er tilsynelatende en like stor drittsekk fremdeles, som tydeligvis finner stor glede i å komme med ufine kommentarer på andres bilder. Glad jeg slipper å høre på dritten hans lengre! Anonymkode: b9101...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. desember 2015 #18 Del Skrevet 27. desember 2015 Rart. Hun som var mest populær og som jeg så veldig opp til, sitter nå ensom og syk i et leid lite hus langt ute på landet. Hun var enebarn og arving til en flott villa i beste strøket. Hun var bydame på sin hals, og mobbet folk som kom fra landet. Fatter ikke hva som gikk så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. desember 2015 #19 Del Skrevet 27. desember 2015 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene har blitt en tjukk frisør. Den andre har blitt mamma. Den tredje er kokk.. Og guttene jobber på butikk og har det som yrke. Morsomt å se at de "populære" ofte ender opp som taperne da man blir eldre.. :-) Anonymkode: 8096b...885 Er folk som jobber som frisører, kokker og butikkmedarbeidere tapere? Hva driver du med? Er du direktør i Statoil? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #20 Del Skrevet 27. desember 2015 De populære var de som var mest "normale" i klassen. De var bortskjemte og fulgte klesmerker slavisk og var egentlig kjedelige. De som var mindre populære. Var de som var litt kreative og anderledes. Gikk egne veier og var utenfor "normalen". Derfor ble de ikke populære og var noe de "normale" så ned på og skulle heve seg over. De "populære" har det ikke blitt noe av. De har hatt et veldig høyt selvbilde, og møtt en litt hard vegg når de skulle i arbeidslivet. De var nok vandt med å bli behandlet som en populær person med foreldre og venner som tilba dem og sydde ting oppunder armene på de. Så når de skulle greie seg selv, og ikke hadde dette å spille på lengre. Så ble det ingen ting ut av de. De som har greid seg best. Er de kreative og som turte å gå egne veier. De var vandt med litt motgang siden de "normale" himlet med øya uansett hva de gjorde. Så de hadde en god bagasje med seg videre i livet når de var vandt med litt motgang. Nå er det de som har blitt "populære". For de har blitt ledere og gryndere. Da de går nye veier og "normale" folk følger etter de. En annen ting som det er stygt å si at er fint. Er at de største køddene. Som skapte ubehag ved mobbing og gått på meg og andre med vold. Har det gått riktig ille med. Minst en er død etter narkotika. Andre har vært inn og ut av fengslet osv. Så de har fått sin straff for å være idiot mot andre og forsuret min tid på ungdomsskolen. Man kan diskutere i alle retninger om hvorfor de var slik på ungdomskolen osv. Men de bøllene unner jeg ikke noe godt! Anonymkode: 1aa90...f28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå