AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Del Skrevet 27. desember 2015 av kroppen(med klær) og ansiktet støtt og stadig, greit nok det, men synes det hele begynner å bli litt underlig. Hun har gått en del ned i vekt og er nok stolt av kroppsendringen, noe jeg har rost henne for nesten daglig og at hun er flink osv. Men noen ganger lurer jeg på om hun flørter med meg eller om hun bare er ute etter å vise seg frem fra sine beste vinkler? Sliter litt med hvordan jeg skal forholde meg, skal jeg fortsette å rose henne eller rett og slett la være å kommentere bildene i tilfelle hun er på flørtern? Anonymkode: 481a3...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #2 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Entenkan du spørre rett ut, eller så kan du si at ja du ser fin ut nå , men du trenger ikke sende meg bilder hele tiden:) men det er ikke uvanlig å sende bilder, gjør det hele tiden selv Endret 27. desember 2015 av Helicase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. desember 2015 #3 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg sender snapper stadig av meg selv til venninnene mine, og de sender av seg selv til meg og jeg flirer høyt ved tanken på at de skulle plutselig begynne å tro at jeg flørter med de. Faren for at de flørter med deg er nok vel liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 27. desember 2015 #4 Del Skrevet 27. desember 2015 Hvis du selv vil flørte, kan du vel bare fortsette å gi komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Del Skrevet 27. desember 2015 Er du mann eller kvinne, ts? Anonymkode: 32c26...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Del Skrevet 27. desember 2015 Hmm du har jo gitt henne mange komplimenter, er jo bare å ikke svare mer om akkurat det, kan jo hende det er bilder hun sender til mange flere for å få tilbakemeldinger nå som hun har gått ned litt. Anonymkode: 2f93a...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Del Skrevet 27. desember 2015 er dette på sms/mms til deg eller på ting som f.eks snap? stor forskjell. Hvis førstnevnte så flørter hun nok, hvis sistnevnte så bare overse det, man skal ikke legge så mye i snap Anonymkode: 113c4...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 27. desember 2015 #8 Del Skrevet 27. desember 2015 Er det galt å sende snapper med bilder av seg selv? Jeg selv gjør det veldig ofte, til forskjellige personer. Mener ikke å flørte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #9 Del Skrevet 28. desember 2015 Ville først og fremst gått ut i fra at det er ei som trenger mye bekreftelse. Ser det på sosiale medier hele tiden, ned tre- fire str og fire fem selfies i uka... Blir avhengighet alle kommentarene tenker jeg. Anonymkode: 99136...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #10 Del Skrevet 28. desember 2015 Dette gjør jeg og venninnene mine hele tiden. Skal snart på ferie og sendte mine beste venninner Snaps fra prøverommet hvor jeg prøvde ulike bikinier for å få tilbakemelding. Helt normalt for oss i hvert fall. Tolker aldri bilder fra venninner som flørt. Anonymkode: 995ff...250 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet 28. desember 2015 #11 Del Skrevet 28. desember 2015 Hun er nok bare ute etter mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 28. desember 2015 #12 Del Skrevet 28. desember 2015 Den 27.12.2015 at 20.51, TalithaG skrev: Jeg sender snapper stadig av meg selv til venninnene mine, og de sender av seg selv til meg og jeg flirer høyt ved tanken på at de skulle plutselig begynne å tro at jeg flørter med de. Faren for at de flørter med deg er nok vel liten. Hvordan kan du si at sjansen er så liten? Du har alt for lite informasjon i denne tråden til å si om hun flørter eller ikke. Selv om ikke du mener å flørte, kan det jo hende venninnen til TS gjør det. Men jeg aner ikke altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 28. desember 2015 #13 Del Skrevet 28. desember 2015 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjør jeg og venninnene mine hele tiden. Skal snart på ferie og sendte mine beste venninner Snaps fra prøverommet hvor jeg prøvde ulike bikinier for å få tilbakemelding. Helt normalt for oss i hvert fall. Tolker aldri bilder fra venninner som flørt. Anonymkode: 995ff...250 Men du er jente og venninnene dine er jenter? Hva om TS er gutt? Da blir situasjonen veldig annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. desember 2015 #14 Del Skrevet 28. desember 2015 55 minutter siden, Taklampe skrev: Men du er jente og venninnene dine er jenter? Hva om TS er gutt? Da blir situasjonen veldig annerledes.. Ja, da kan det bli annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå