Gå til innhold

Blir gal av å vente på å få treffe henne igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått god kontakt med en jente på Tinder. Etter å ha snakket sammen i mange uker traff vi endelig hverandre. Det ble et kort møte, men begge var giret på å prate mer. Før jul dro hun hjem til familien i Oslo og kommer ikke tilbake før skolen starter igjen. Det vil si at det går en mnd til jeg får truffet hun for andre andre gang. 

Hun er den mest fantastiske jenten jeg har pratet med og kan absolutt se for meg noe seriøst med henne. Vi har snakket om alt mulig og jeg føler allerede jeg er blitt glad i henne. Vi har mye de samme grunnverdiene. 

Jeg kjenner allerede at jeg er redd for å bli skuffet om det ikke skulle bli noe mer når hun kommer tilbake. Utseende og utstrålingen hennes er helt fantastisk. Føler at jeg ikke er god nok når det kommer til utseende og utdannelse. Har på en måte lyst å avslutte dette før jeg blir avslått, men er jeg heldig kan dette være jenten i mitt liv! Jeg foreslo at jeg kunne kjøre fire timer for å treffe henne siden begge har god tid i julen, men det ville hun ikke. Jeg er helt sikker på at det ikke er noen andre inne i bildet, foreløpig. 

Anonymkode: a3b58...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått god kontakt med en jente på Tinder. Etter å ha snakket sammen i mange uker traff vi endelig hverandre. Det ble et kort møte, men begge var giret på å prate mer. Før jul dro hun hjem til familien i Oslo og kommer ikke tilbake før skolen starter igjen. Det vil si at det går en mnd til jeg får truffet hun for andre andre gang. 

Hun er den mest fantastiske jenten jeg har pratet med og kan absolutt se for meg noe seriøst med henne. Vi har snakket om alt mulig og jeg føler allerede jeg er blitt glad i henne. Vi har mye de samme grunnverdiene. 

Jeg kjenner allerede at jeg er redd for å bli skuffet om det ikke skulle bli noe mer når hun kommer tilbake. Utseende og utstrålingen hennes er helt fantastisk. Føler at jeg ikke er god nok når det kommer til utseende og utdannelse. Har på en måte lyst å avslutte dette før jeg blir avslått, men er jeg heldig kan dette være jenten i mitt liv! Jeg foreslo at jeg kunne kjøre fire timer for å treffe henne siden begge har god tid i julen, men det ville hun ikke. Jeg er helt sikker på at det ikke er noen andre inne i bildet, foreløpig. 

Vel, hun har i hvert fall skjønt at du liker henne som tilbyr deg å kjøre i fire timer :P Du får trøste deg med at det er mye mindre enn en mnd til skolen starter nå.  

Anonymkode: bdbb8...342

• Liker 1
Skrevet

Hun er heldig som har møtt deg. Tenk på det ;)

Anonymkode: 27839...180

• Liker 1
Skrevet

Om du begynner bli gal så syntes jeg du bør oppsøke psykiatrien først som sist, jo tidligere jo bedre. Jo tidligere du får hjelp jo enklere blir det å behandle deg før galskapen sprer seg å forgifter hele sinnet og tankerekkene dine.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være slem mot deg, men du bør roe kraftig ned. Hun er sikkert flott, men det er litt tidlig (og farlig) å ha alle disse tankene allerede nå. Du kjenner vel henne egentlig ikke så godt, selv om det føles sånn. Jeg sier det av en egen erfaring, fordi jeg er veldig flink til å blåse opp mine egne forventinger dersom ting går bra etter første møte. Det er lett å bli blind, gå for fort frem og sist men ikke minst, bli sinnsykt skuffet dersom det viser seg at hun ikke er like interessert tilbake. Det er bare en date, så det er viktig å prøve å få kontakt med bakken og bare roe ned.

Jeg skjønner godt at hun sa nei til at du skulle kjøre 4 timer i julen, det er ganske langt og det er jul og man vil som regel være med familie og venner, i tillegg til at dere bare har møttes en gang. Hun synest kanskje det ble litt voldsomt nå.  1 mnd er ikke så lenge når man nettopp har møtest. Det går fort og jeg tror det er bra for deg at du får avstand og roer det litt ned. Bruk tiden å snakke med henne og bli mer kjent, men ikke mas for mye og ikke vær for påan, det kan være skikkelig turn-off. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
34 minutter siden, lillsunshine skrev:

Enig med lillsunshine!

Endret av nabo
Skrevet

hadde blitt irritert om du sa du ville kjøre 4 timer, altså totalt 8 timer for å møte meg, bare etter ett møte. Virker for desperat. Hjelper ikke hvor pen og høy status menn har, slike overivrige blir creepy.

• Liker 2
Skrevet

Det dummeste du kan gjøre er å avbryte det hele før du blir avslått, fordi du er redd for å bli avslått og såret. JA det kan såklart skje det, men hva om det ikke hadde skjedd? Det får du aldri vite da, og vil kanskje gå å angre resten av livet og tenke faen at jeg var så feig, den dagen du tør å være sann med følelsene dine og tillate deg å være i en sårbar posisjon. Da er det trolig forsent med den jenta. Jeg gjorde sånn selv før, og angrer som pokker, det har gjort at jeg ikke bare har gått glipp av mange fine og sterke relasjoner og opplevelser med disse, men også at jeg har påført meg selv mye smerte ved å ikke tillate meg å føle kjærlighet fordi jeg har vært så redd for å bli såret og avvist. Pokker heller, man vinner ikke uten å spille, så den risken må man bare ta, selvom man taper gang på gang, så vil det da føles ekstra godt når man til slutt vinner! :)

Men jeg er enig de over som sier at du har gått litt for intenst i dette på så kort tid, en måned er faktisk ikke så lenge når man ikke kjenner hverandre spesielt godt, og det er viktig å på en måte rekke å savne hverandre også, istedet for at det blir "overdose" med kontakt som kan virke helt mot sin hensikt og spolere hele greien. Det som går fort opp, går fort ned igjen, så prøv å roe litt ned så dette utvikler seg i en balansert kurve :) Lykke til :)

Anonymkode: 100ac...3bc

• Liker 3
Skrevet

Syns det høres litt deilig ut, jeg. Sommerfugler i magen i jula og over til nyåret høres ut som en fin start på 2016. :)

• Liker 4
Skrevet

Nyyyt at du liker henne ts, og bruk tid på å bli kjent. Kult med noen som liker ei så godt med en gang.

Jeg synes det er bra at du foreslo å kjøre henne i flere timer, de som synes det er creepy, har nok selv kjipe erfaringer i livet. Ikke lytt til andre som har sine kyniske meninger, lytt til hjertet ditt! Håper det går rette veien med dere:)

P.S: Ikke føl at du ikke er god nok, da må du i tilfelle jobbe med deg selv, da dette sitter i hodet ditt. Selvsagt er du god nok ts. Bli glad i deg selv. Du er verdifull.

Anonymkode: ca02e...dcd

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, lillsunshine skrev:

Jeg mener ikke å være slem mot deg, men du bør roe kraftig ned. Hun er sikkert flott, men det er litt tidlig (og farlig) å ha alle disse tankene allerede nå. Du kjenner vel henne egentlig ikke så godt, selv om det føles sånn. Jeg sier det av en egen erfaring, fordi jeg er veldig flink til å blåse opp mine egne forventinger dersom ting går bra etter første møte. Det er lett å bli blind, gå for fort frem og sist men ikke minst, bli sinnsykt skuffet dersom det viser seg at hun ikke er like interessert tilbake. Det er bare en date, så det er viktig å prøve å få kontakt med bakken og bare roe ned.

Jeg skjønner godt at hun sa nei til at du skulle kjøre 4 timer i julen, det er ganske langt og det er jul og man vil som regel være med familie og venner, i tillegg til at dere bare har møttes en gang. Hun synest kanskje det ble litt voldsomt nå.  1 mnd er ikke så lenge når man nettopp har møtest. Det går fort og jeg tror det er bra for deg at du får avstand og roer det litt ned. Bruk tiden å snakke med henne og bli mer kjent, men ikke mas for mye og ikke vær for påan, det kan være skikkelig turn-off. 

Fornuftig jente du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...