Berit Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 (endret) Har noen få jeg har på snapchat. Bruker det veldig lite, men noen spurte om jeg ikke kunne opprette konto og at vi kunne legge hverandre til. Fordi jeg nå skulle undersøke litt mer om det, trykket jeg på noe, og så at en jeg kjenner hadde lagt meg til. Hvordan kan jeg vite når tid denne personen har lagt meg til, eller kan jeg egentlig vite det? Har ikke sett at jeg har fått meldig om det, ekker får man ikke det? Jeg får meldinger om hver gang noen har sendt meg snap. Endret 27. desember 2015 av Berit
tdm900 Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Den 27. desember 2015 at 20.05, Berit skrev: Har noen få jeg har på snapchat. Bruker det veldig lite, men noen spurte om jeg ikke kunne opprette konto og at vi kunne legge hverandre til. Fordi jeg nå skulle undersøke litt mer om det, trykket jeg på noe, og så at en jeg kjenner hadde lagt meg til. Hvordan kan jeg vite når tid denne personen har lagt meg til, eller kan jeg egentlig vite det? Har ikke sett at jeg har fått meldig om det, ekker får man ikke det? Jeg får meldinger om hver gang noen har sendt meg snap. Bruker ikke snapchat så mye selv, men mener å huske det er slik at, når noen legger deg til får du ei melding om det. Det samme når du har lagt til noen, og venneforespørsel er godtatt 1
Berit Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2015 10 timer siden, tdm900 skrev: Bruker ikke snapchat så mye selv, men mener å huske det er slik at, når noen legger deg til får du ei melding om det. Det samme når du har lagt til noen, og venneforespørsel er godtatt Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Er ikke dette et spørsmål om innstillinger på egen konto? Anonymkode: 7470f...923
Berit Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2015 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dette et spørsmål om innstillinger på egen konto? Anonymkode: 7470f...923 Jo, godt mulig det. Man kan sikkert både få varsler og ikke. Ble bare litt overrasket da jeg så at en bekjent hadde lagt meg til. Men kunne ikke se når hun hadde gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå