Gå til innhold

Ting du skammer deg over å spise..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er enkelte ting jeg bare ikke klarer å forsyne meg med ute blant folk. Vel..hjemme kan jeg, sammen med slekten og nære bekjente, men jeg liker ikke at jeg liker sylte og leverpostei f.eks. Ribbe, særlig tynn, liker jeg og. Men GAR aldri innrømmet at jeg liker det...

Anonymkode: 3caeb...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri skammet meg over å spise noe. 

• Liker 5
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg skammer meg ikke over ting jeg spiser.

Skrevet

Hæ? Hvorfor skulle du skamme deg over det da? 

• Liker 11
Skrevet

Nei, slike forstyrrede tanker om mat har jeg ikke lengre. Da jeg hadde dem hadde jeg spiseforstyrrelser.

Anonymkode: be7cc...398

• Liker 15
Skrevet

Skammer meg heldigvis ikke over ting jeg spiser. 

Anonymkode: 60739...206

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Skamme seg over ting man spiser?  Hva slags latterlig spørsmål et det??

HVIS jeg skammet meg over noe jeg spiser, sa jeg vel ikke det her..... 😉

Skrevet

Hvordan da skamme seg? For å spise det eller for måten du spiser det på?

Jeg liker ikke å spise sushi, spaghetti, kebab, og kjøtt med bein sammen med andre fordi jeg griser så fælt når jeg spiser det. 

Jeg skjønner egentlig ikke spørsmålsstillingen din.

• Liker 1
Skrevet

Leverpostei og sylte er jeg heller stolt av å like og spise (fordi jeg på barnslig vis "ikke likte" det som barn), ang ribbe er jeg flau over å si at jeg faktisk foretrekker det meste annet, ALLE elsker jo ribbe? 

Hvem skammer du deg for, deg selv? Har du spiseforstyrrelser? 

Anonymkode: 6ec9a...50c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har et sunt og naturlig forhold til mat så svaret på spørsmålet er: ingenting.

Anonymkode: 1e15d...5df

Skrevet

Jeg skammer meg ikke over å spise noen ting, men har jo et par sære og rare favorittmåltider eller typer snacks som jeg gjerne spiser mens ingen ser meg. Feks å maule en pakke surkål eller spise ost&nugatti som påleggskombinasjon.

Dette er fordi andre gjerne syns det er rart eller ekkelt og jeg ikke er glad i den type oppmerksomhet.. 

Anonymkode: 60ece...c57

Skrevet

Svinekjøtt, skalldyr etc... 

Skrevet

Kjøtt. Prøver å la være. 

Anonymkode: 68ef9...142

• Liker 1
Skrevet

Eneste riktig svar her bør være buser og tånegler, altså for de det gjelder.  Hvem er flau for å spise mat? 

• Liker 4
Skrevet

Fordi jeg er lett overvektig føler jeg at folk følger med på hva jeg spiser, selv om de sikkert ikke gjør det. Synes det er ubehagelig å spise særlig usunne ting som kaker, snop, chips og slikt. Med tanke på søling hater jeg å spise spaghetti, taco og pizza foran mennesker. Skal nevnes at jeg har en spiseforstyrrelse.

Anonymkode: 736d5...18f

Skrevet

Pølse med brød, Mc Donalds og Burger King….

• Liker 2
Skrevet

Jeg skammer meg veldig over at jeg spiser kjøtt. 

Anonymkode: 78bc4...3d0

• Liker 1
Skrevet

Gris, ikke pga at det er "skitne dyr", men fordi de er ganske intelligente dyr og måten de blir behandlet på er spesielt dårlig sammenlignet med de andre husdyra.

ikke-økologiske egg og kylling. Samme som over.

begge deler er billigere enn annet kjøtt... Samt at i miljøet mitt er det ikke noen som tenker på den måten. Så jeg velger det billigste og letteste alternativet.

skammer meg over det ja.

Anonymkode: 32189...193

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg eter ikkje spaghetti, lasagne og slike ting foran bekjente, fordi det søler veldig og det ser bare stygt ut å ete det.

Ellers så eter eg kva som helst. Åt ein gang ein heil nugatti(den salte) mens vi hadde spillkveld hos ein del folk. Hadde ei venninne som sa at ho aldri hadde turt å ete det foran folk(også heile boksen da gitt!) men eg gir blanke f. Synast det var dritgodt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...