AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei, Jeg er nødt til å plastre brystvortene hver gang jeg skal løpe for at de ikke skal bli såre. Sukk... I dag glemte jeg det og nå svir de som bare det etter 1 1/2 time på mølla. Er det noen som har noen tips på hvordan de skal be herdet slik at jeg slipper å plastre dem hver gang jeg skal trene? Anonymkode: 86c66...a28
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er nødt til å plastre brystvortene hver gang jeg skal løpe for at de ikke skal bli såre. Sukk... I dag glemte jeg det og nå svir de som bare det etter 1 1/2 time på mølla. Er det noen som har noen tips på hvordan de skal be herdet slik at jeg slipper å plastre dem hver gang jeg skal trene? Anonymkode: 86c66...a28 Kjøp deg en treningsbh som er stram og holder puppene på plass Anonymkode: 564ec...71b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg en treningsbh som er stram og holder puppene på plass Anonymkode: 564ec...71b TS her. Jeg skulle kanskje sagt at jeg var mann her 😂😂 Anonymkode: 86c66...a28
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg skulle kanskje sagt at jeg var mann her 😂😂 Anonymkode: 86c66...a28 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg skulle kanskje sagt at jeg var mann her 😂😂 Anonymkode: 86c66...a28 Det er et typisk problem for menn. Tror det er vanlig for menn som løper å bruke vaselin eller plastre brystvortene. Mulig Kvinneguiden er litt feil sted å spørre om et så spesifikt manneproblem. 😋 Anonymkode: 7aeed...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå