glovarm Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei! Ung kvinne søker BH i str 60 D-DD, med push up. Aller helst til under 300 kr. Har saumfart Ebay og Aliexpress uten særlig hell. Noen som har noen gode tips? Helt håpløst å finne noe som passer ordentlig, uten å ruinere seg. Hilsen fattig og BH-løs student =)
Gjest Helicase Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 2 minutter siden, glovarm skrev: Hei! Ung kvinne søker BH i str 60 D-DD, med push up. Aller helst til under 300 kr. Har saumfart Ebay og Aliexpress uten særlig hell. Noen som har noen gode tips? Helt håpløst å finne noe som passer ordentlig, uten å ruinere seg. Hilsen fattig og BH-løs student =) Sorry snuppa, det er ikke lett å finne billige bh'r i store størrelser! Du må nok enten belage deg på å vente til Du har råd til ny, du kan sjekke underverker.no mymuse.no , eller så har jeg ingen andre tips altså. Eventuelt gå til undertøysbutikker nå etter jul, sikkert mange som har salg
Sugerøret Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 sjekket brastop.com eller bravissimo? Jeg kjøper kun på den første,superfornøyd 1
Tibbie Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Change har 40% på undertøy nå. Kanskje du finner en der? Blir fort 300 kroner når en BH koster 500
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Så små størrelser er vanskelig å få tak. Prøv 65C. Ev. sy dem inn. Anonymkode: 6ab91...8fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 selv har jeg lagt min elsk i BHer fra cubus til 165 kroner eller hva de koster, ofte tilbud på de også. jeg har funnet ut at størrelsen som passer meg best er 65B/C. har små bryst. men det er demed et hjerte hengende ned mellom brysta, med litt innlegg, en tråd sydd rundt på cupen i et mønster jeg aldri helt klarer å tyde hva er. Men de passer meg perfekt, kjenner knapt de er på, ingen smerter i rygg, skuldre eller noen steder. og puppene ser greie ut. Har du prøvd disse? vet mange liker de. De er greit holdbare spør du meg. kan ha mine lenge. Anonymkode: 6d54a...4b5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Den 27.12.2015 at 19.17, Helicase skrev: Sorry snuppa, det er ikke lett å finne billige bh'r i store størrelser! Du må nok enten belage deg på å vente til Du har råd til ny, du kan sjekke underverker.no mymuse.no , eller så har jeg ingen andre tips altså. Eventuelt gå til undertøysbutikker nå etter jul, sikkert mange som har salg Du mener vel små størrelser? Anonymkode: 25b3a...d23 2
Gjest Helicase Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener vel små størrelser? Anonymkode: 25b3a...d23 Store str som i cup str da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå