Gå til innhold

Jakten på den perfekte BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ung kvinne søker BH i str 60 D-DD, med push up. Aller helst til under 300 kr. Har saumfart Ebay og Aliexpress uten særlig hell. Noen som har noen gode tips? Helt håpløst å finne noe som passer ordentlig, uten å ruinere seg.

Hilsen fattig og BH-løs student =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Helicase
Skrevet
2 minutter siden, glovarm skrev:

Hei!

Ung kvinne søker BH i str 60 D-DD, med push up. Aller helst til under 300 kr. Har saumfart Ebay og Aliexpress uten særlig hell. Noen som har noen gode tips? Helt håpløst å finne noe som passer ordentlig, uten å ruinere seg.

Hilsen fattig og BH-løs student =)

Sorry snuppa, det er ikke lett å finne billige bh'r i store størrelser! Du må nok enten belage deg på å vente til Du har råd til ny, du kan sjekke underverker.no mymuse.no , eller så har jeg ingen andre tips altså. Eventuelt gå til undertøysbutikker nå etter jul, sikkert mange som har salg :)

Skrevet

sjekket brastop.com eller bravissimo?

Jeg kjøper kun på den første,superfornøyd

• Liker 1
Skrevet

Change har 40% på undertøy nå. Kanskje du finner en der? Blir fort 300 kroner når en BH koster 500 :)

AnonymBruker
Skrevet

Så små størrelser er vanskelig å få tak. Prøv 65C. Ev. sy dem inn. 

Anonymkode: 6ab91...8fe

• 3 uker senere...
Skrevet

selv har jeg lagt min elsk i BHer fra cubus til 165 kroner eller hva de koster, ofte tilbud på de også. jeg har funnet ut at størrelsen som passer meg best er 65B/C. har små bryst. men det er demed et hjerte hengende ned mellom brysta, med litt innlegg, en tråd sydd rundt på cupen i et mønster jeg aldri helt klarer å tyde hva er. Men de passer meg perfekt, kjenner knapt de er på, ingen smerter i rygg, skuldre eller noen steder. og puppene ser greie ut. Har du prøvd disse? vet mange liker de. De er greit holdbare spør du meg. kan ha mine lenge. 

Anonymkode: 6d54a...4b5

Skrevet
Den 27.12.2015 at 19.17, Helicase skrev:

Sorry snuppa, det er ikke lett å finne billige bh'r i store størrelser! Du må nok enten belage deg på å vente til Du har råd til ny, du kan sjekke underverker.no mymuse.no , eller så har jeg ingen andre tips altså. Eventuelt gå til undertøysbutikker nå etter jul, sikkert mange som har salg :)

Du mener vel små størrelser?

Anonymkode: 25b3a...d23

• Liker 2
Gjest Helicase
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener vel små størrelser?

Anonymkode: 25b3a...d23

Store str som i cup str da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...