AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 ... Virker det da sannsynlig at han også etter hvert ønsker analsex? Anonymkode: 7cd9e...efb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Jupp. Det virker til at de fleste menn ønsker det. Og rompehullslikking: det kalles rimming. Så vet du det Jeg liker ikke å bli slikka i rompa, men det gjør han mer glad enn meg misfornøyd. MEN ikke kom og forvent kyss etterpå Anonymkode: 74ea6...a11 2
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Antakelig. Hva tenker du om det, da? 😉 Noe du kunne tenke deg?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Jeg spør fordi jeg er redd for at det er det han vil... At han på en måte skal føle seg frem ved å slikke... Så en dag stikke inn tunga... Neste gang en finger... Og så kommer dagen han forventer analsex... Anonymkode: 7cd9e...efb
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør fordi jeg er redd for at det er det han vil... At han på en måte skal føle seg frem ved å slikke... Så en dag stikke inn tunga... Neste gang en finger... Og så kommer dagen han forventer analsex... Anonymkode: 7cd9e...efb Oki. Men hvorfor redd? Tunge er greit, men fingre og pikk er fysjom? 😉 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Oki. Men hvorfor redd? Tunge er greit, men fingre og pikk er fysjom? 😉 Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb
Gjest Hummels Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Slapp av. Du blir ikke skadet av det. I så fall må han ta veldig hardt i. Han må ha vett nok til å være forsiktig, hvis ikke så stikk noe hardt inn der sola aldri skinner på han full fart og spør om det er deilig når du er så voldsom.
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Mhm...da holder du fyr'n unna rompa di. Forsiktighet og tålmodighet er jo nettopp det man skal utvise der. Hva med å å utforske analsex med degselv? Da finner du i hvertfall ut grensene dine. ☺ 1
Eriana Skrevet 27. desember 2015 #10 Skrevet 27. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Ta ansvar for ditt eget sexliv. Snakk med fyren du ligger med og gi tydelig beskjed om at han er for voldsom, og at han må være mer forsiktig dersom han kunne tenke seg å ha analsex. Eller gi grei beskjed om at du ikke liker at han slikker deg der bak. 4
peppermyntete Skrevet 27. desember 2015 #11 Skrevet 27. desember 2015 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Hvis han holder på sånn når du uttrykker at du får vondt av sexen så har dere MYE større problemer i forholdet enn at han en dag kan få lyst til å ha analsex...!! Fyren kan da ikke ha et fnugg av respekt for deg hvis han bare peiser på når du sier det gjør vondt! 5
Polly Ester Skrevet 27. desember 2015 #12 Skrevet 27. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Det der høres ut som overgrep, og i en sånn situasjon ville jeg anbefalt deg å krabbe ut av senga og ikke ha sex med han før han kan oppføre seg. Liker han at du får vondt? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #13 Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, Polly Ester skrev: Det der høres ut som overgrep, og i en sånn situasjon ville jeg anbefalt deg å krabbe ut av senga og ikke ha sex med han før han kan oppføre seg. Liker han at du får vondt? Det er kun i det øyeblikket han skal trenge inn for første gang... Spør hver gang om å være forsiktig når han "stapper den inn", men neida. Derfor tror jeg ikke han er noen god kandidat å prøve analsex med for å si det sånn Anonymkode: 7cd9e...efb
Betti Skrevet 28. desember 2015 #14 Skrevet 28. desember 2015 Det er ingenting galt i å ønske analsex. Men det er heller ikke rart du blir redd. Spesielt hvis han er så voldsom 2
erma Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Samboeren min blir veldig tent av å bli slikket i rompa som en del av forspill og oralsex. Jeg oppdaget dette ved en tilfeldighet da jeg lot tungen gli litt lenger enn vanlig. Forsiktig fingring liker hun også, men jeg er helt tiden påpasselig med at det ikke blir vondt. Selv, syntes jeg det var litt rart til å begynne med, men nå synes jeg det er veldig spennende og tennende... 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 I samfunnet vårt anses det for å være svært urenslig om en person går ut fra do uten å vaske hendene først. Det er spredning av bakterier osv. Men likevel.... det er helt greit at en person bruker MUNNEN sin rett i rasshølet på en annen, og sleiker i seg avføringsbakteriene direkte. Æsj. Fy flate, tenk å skulle kysse partneren sin i tillegg etterpå? Aldri i livet. Fatter ikke at folk kan være så ureinslige under dekke av at det "er jo sex". Anonymkode: c4963...385 5
draug 75 Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Den 27.12.2015 at 19.05, AnonymBruker skrev: Vil ikke skade rumpehullet har ikke tro på at han klarer å være forsiktig og tålmodig nok... Hver gang vi har normalt samleie går han inn i meg på en voldsom måte, selv om jeg sier "au" og "kan du være litt forsiktig, det gjør vondt når du er så voldsom" Anonymkode: 7cd9e...efb Da virker han ikke videre hensynsfull. Kanskje ikke noen du skal slippe inn, nei. Sjøl om han er hensynsfull nok med å begynne med å rimme deg, og ikke bænger hele kuken inn i rompa med et "ikke klag, du vet du liker det" uten forvarsel. Hm.
Gjest Coolaid Skrevet 10. januar 2016 #18 Skrevet 10. januar 2016 Den 7.1.2016 at 12.29, AnonymBruker skrev: I samfunnet vårt anses det for å være svært urenslig om en person går ut fra do uten å vaske hendene først. Det er spredning av bakterier osv. Men likevel.... det er helt greit at en person bruker MUNNEN sin rett i rasshølet på en annen, og sleiker i seg avføringsbakteriene direkte. Æsj. Fy flate, tenk å skulle kysse partneren sin i tillegg etterpå? Aldri i livet. Fatter ikke at folk kan være så ureinslige under dekke av at det "er jo sex". Anonymkode: c4963...385 Dette vet du tydeligvis alt om... du vet selvfølgelig hvilken form for personlig hygiene samboer til ts har eller hadde da dette ble gjort. Godt at vi har synske mennesker som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå