Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan noen her virkelig si at de VIRKELIG liker å suge? At du nyter det og blir kåt av dette? Selv blir jeg steinkår av å suge.. elsker å se min kjære ligge der å stønne og vri seg i nytelse... Hva med dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Så koselig å se deg her Barbie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er prikken over I`en, for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Å, ja, jeg elsker å suge! Jeg vil mye heller suge enn å bli slikket, faktisk! Deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #6 Del Skrevet 7. oktober 2004 elsker og elsker det...kremt...kan vel ikke skryte det på meg nei,men det er nå helt greit..hver sin smak,ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #7 Del Skrevet 7. oktober 2004 Når jeg har lyst er det virkelig deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 7. oktober 2004 #8 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er kjempeglad i å suge! Han er veldig glad for at jeg liker dette, og når vi begge nyter,kan det vel ikke bli bedre!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2004 #9 Del Skrevet 7. oktober 2004 Elsker det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 7. oktober 2004 #10 Del Skrevet 7. oktober 2004 kan ikke få nok av det! er enig at det er herlig og se din elskede vri seg i nytelse! pluss at det og suge er herlig i seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. oktober 2004 #11 Del Skrevet 7. oktober 2004 Enig med de fleste her. Elsker det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 7. oktober 2004 #12 Del Skrevet 7. oktober 2004 Elsker det jeg og. Ingenting som er bedre forplay enn det for å få meg klar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 7. oktober 2004 #13 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg elsker det også. Spesielt hvis jeg "tar i" litt... hører han stønner ekstra da ...oohhh :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. oktober 2004 #14 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg er kjempeglad i å suge! Han er veldig glad for at jeg liker dette' date=' og når vi begge nyter, kan det vel ikke bli bedre!?[/quote'] Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 8. oktober 2004 #15 Del Skrevet 8. oktober 2004 Enig med de fleste her. Elsker det. :-) Helt enig med de andre her .Elsker det . :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 8. oktober 2004 #16 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg og elsker det.. Men det er mest den maktfølelsen.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #17 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg elsker det - deilig å se han ligge der å stønn og vri seg og ha total kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthFace Skrevet 11. oktober 2004 #18 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg likte veldig godt å suge før. Men han som jeg er sammen med nå har en veldig stor penis, og jeg må suge veldig hardt for at han skal ha utbytte av det. Nytter ikke helt med slikke, suge, stryke lengre... Så nå er det mer et ork enn nytelse. Får jo helt vondt i kinna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_havets datter_ Skrevet 11. oktober 2004 #19 Del Skrevet 11. oktober 2004 ja, jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå