Gå til innhold

Bra sex, men ulike som personer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en i ca.2 mnd nå. Vi har helt utrolig bra sex. Har ikke matchet så bra med noen seksuelt før. Men på andre områder opplever jeg at vi er veldig ulike. 

For å nevne noe: jeg opplever han som en litt impulsiv person som liker at det hele tiden skjer noe. Jeg liker også det, men kan ha litt mer rolige dager også. Han liker koselige kvelder sammen bare oss, men er veldig opptatt av å feste, gjerne hver helg. 

Jeg synes lytting er en veldig viktig egenskap. Jeg er ikke perfekt, men legger stor vekt på å vise interesse og lytte og stille spørsmål til det han forteller. Jeg synes han kan snakke i overkant mye om seg selv og opplever ikke alltid at han er så interessert i å stille meg spørsmål eller lytte til det jeg forteller.... Dette begynner å plage meg veldig. Han har også møtt min venninne. Også da snakket han mye om seg selv og var ikke så flink til å inkludere henne/vise interesse... 

Samtidig er god sex veldig viktig for meg, og jeg er usikker på om jeg kan finne lignende med noen andre. Den seksuelle kjemien er rett og slett helt perfekt! 

Hva bør jeg gjøre? Hva ville dere gjort? Jo lenger tid det går, jo vanskeligere blir det nok å bryte også... Jeg har så lyst at det skal fungere:-/ 

Anonymkode: 76fe1...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det du nevner her så syns jeg ikke det er så ille eller så vesentlige forskjeller for å være ærlig. Men det kan jo være en god del du ikke har nevnt her også som får deg til å føle at dere er så ulike?

Det med å lytte og være flink til å spørre andre om spørsmål er det ikke alle som "klarer" like godt som andre. Jeg er selv en av de som ikke er så flink på det. Kan vel ikke kalle det for angst, men har en litt sånn "sosial iq sperre" der. Prøver jo å spørre litt da, men syntes alltid det er vanskelig å finne balansegangen mellom å spørre om ok ting og å grave for mye.
Og menn "hater" å høre på "kjerringgnål", så de fleste av dem foretrekker å høre sin egen stemme enn å høre om jobbdramaet til dama. Hva med å prøve å introdusere temaer som politikk, nyheter, filosofi og lignende, for å se om han lytter og spør mere da?
Da går det ikke på noen av dere som person, og for noen er det lettere å være engasjert i sånne type temaer og ikke føle seg rar når de spør fordi det ikke kan støte noen av dere personlig som personer.

Største ulempen jeg ser i det du skriver er at du liker å slappe av, og han er impulsiv og rastløs, noe som kan bli veldig slitsomt for deg, og veldig kjedelig for han.
Festing må du nesten finne deg i, det dabber nok av etterhvert .

Jeg tenker at du bør gi forholdet tid og en sjanse om dette er det eneste du har reagert på. Man vil aldri finne en som er 100% lik seg selv på alle områder uansett.

Anonymkode: 3963b...f0a

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra det du nevner her så syns jeg ikke det er så ille eller så vesentlige forskjeller for å være ærlig. Men det kan jo være en god del du ikke har nevnt her også som får deg til å føle at dere er så ulike?

Det med å lytte og være flink til å spørre andre om spørsmål er det ikke alle som "klarer" like godt som andre. Jeg er selv en av de som ikke er så flink på det. Kan vel ikke kalle det for angst, men har en litt sånn "sosial iq sperre" der. Prøver jo å spørre litt da, men syntes alltid det er vanskelig å finne balansegangen mellom å spørre om ok ting og å grave for mye.
Og menn "hater" å høre på "kjerringgnål", så de fleste av dem foretrekker å høre sin egen stemme enn å høre om jobbdramaet til dama. Hva med å prøve å introdusere temaer som politikk, nyheter, filosofi og lignende, for å se om han lytter og spør mere da?
Da går det ikke på noen av dere som person, og for noen er det lettere å være engasjert i sånne type temaer og ikke føle seg rar når de spør fordi det ikke kan støte noen av dere personlig som personer.

Største ulempen jeg ser i det du skriver er at du liker å slappe av, og han er impulsiv og rastløs, noe som kan bli veldig slitsomt for deg, og veldig kjedelig for han.
Festing må du nesten finne deg i, det dabber nok av etterhvert .

Jeg tenker at du bør gi forholdet tid og en sjanse om dette er det eneste du har reagert på. Man vil aldri finne en som er 100% lik seg selv på alle områder uansett.

Takk for svar! Det er hovedsakelig dette som er problemet. Fordi det får meg til å føle at han ikke er så interessert i å bli kjent med meg, at han ikke er så interessert i meg, rett og slett. Men han tar mye initiativ til å møtes og viser det tydelig fysisk at han liker meg. 

Skrevet

Når han tar mye initativ så syns jeg ikke du skal tenke at han ikke er interessert bare fordi han ikke spør så mye. Noen folk bare er sånn :) Men det er også noe du kan ta opp med han i fremtiden etter dere eventuelt har vært sammen en stund, at du gjerne skulle sett at han var litt flinkere på å spørre og lytte fordi det betyr mye for deg :)

Skrevet

Jeg har og møtt en sånn fyr.. Snakker vi sammen og jeg tror han er ferdig, og jeg sier noe så bare fortsetter han så fort jeg er ferdig som om jeg ikke sa noe:P 

veldig irriterende og jeg føler meg ganske oversett. 

Men han er så god i senga og gir meg en god følelse der, men på resten suger han!

ille irriterende at han var så PÅ på snap i starten nå hører jeg sjeldent fra han:/ 

Anonymkode: 22a50...68a

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har og møtt en sånn fyr.. Snakker vi sammen og jeg tror han er ferdig, og jeg sier noe så bare fortsetter han så fort jeg er ferdig som om jeg ikke sa noe:P 

veldig irriterende og jeg føler meg ganske oversett. 

Men han er så god i senga og gir meg en god følelse der, men på resten suger han!

ille irriterende at han var så PÅ på snap i starten nå hører jeg sjeldent fra han:/ 

Hvis du hører sjelden ifra han, høres det jo ikke helt bra ut...Kan han bare være interessert i sex?

Tenker litt det samme om ts : kan han bare være interessert i sex med deg, siden han virker lite interessert i deg på andre områder, må feste mye o.l? 

Anonymkode: 39911...8b0

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han tar mye initativ så syns jeg ikke du skal tenke at han ikke er interessert bare fordi han ikke spør så mye. Noen folk bare er sånn :) Men det er også noe du kan ta opp med han i fremtiden etter dere eventuelt har vært sammen en stund, at du gjerne skulle sett at han var litt flinkere på å spørre og lytte fordi det betyr mye for deg :)

Så du synes jeg bør gi det en sjanse? At det ikke er grunnlag for å bryte?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hører sjelden ifra han, høres det jo ikke helt bra ut...Kan han bare være interessert i sex?

Tenker litt det samme om ts : kan han bare være interessert i sex med deg, siden han virker lite interessert i deg på andre områder, må feste mye o.l? 

Anonymkode: 39911...8b0

Hmm. Kan godt være.. Men han tar initiativ til å lage mat sammen, ta en øl ute, gå turer. Så jeg får ikke det heller til å stemme?

Skrevet

Jeg syns du bør gi det en sjanse, men det er også viktig at du er klar over at menn fint kan lage mat sammen, gå tur osv uten å ville forplikte seg eller bli noe seriøst. Bare tiden vil vise. 

Skrevet

Initiativet hans er den beste indikatoren du har akuratt nå, og siden han tar mye initiativ til å treffes vil jeg se på det som en bra ting :)

Skrevet

Da ville jeg antatt at han vil mer ts.

min fyr vil nok bare ha sex ja, han er livredd for at noen skal oppdage at han er her:p

kjipt, men samtidig kan jeg ikke se for meg han som min potensielle kjæreste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...