Doroline Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Har fått gavekort på MAC sminke. Er selv veldig fornøyd med foundation og concealer derfra. Vurderer å kjøpe foundationkosten, men lurer på hva deres favorittprodkter fra MAC er? Hvordan er kremene og skrubbene? Noen som har våteyeliner og kompaktpudder derfra? Jeg skal handle inn dagsminke.Fyr løs! ..og et tilleggspørsmål om noen har tid og lyst. Jeg er blek og blond, blåøyd. Hvilke farger ville dere gått for. Jeg føler meg blek og vil få glød. Hva kler blek hud best?
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Øyeskyggene i matte2 formelen, det er den beste formelen de har og jeg forstår ikke hvorfor de kvitter seg av med den.
Gjest SykkelJenny Skrevet 27. desember 2015 #3 Skrevet 27. desember 2015 Jeg elsker foundation, eyeliner, pudder og øyebrynsfargen fra MAC. Er blitt helt avhengig av disse produktene.
Doroline Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2015 29 minutter siden, O.G. skrev: Øyeskyggene i matte2 formelen, det er den beste formelen de har og jeg forstår ikke hvorfor de kvitter seg av med den. Finnes disse i butikk enda? Og hvilke farger liker du, hva slags look bruker du de til?
Doroline Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2015 26 minutter siden, SykkelJenny skrev: Jeg elsker foundation, eyeliner, pudder og øyebrynsfargen fra MAC. Er blitt helt avhengig av disse produktene. Hvilken foundation bruker du, er den dekkende? Jeg har brukt mineralize og er veldig fornøyd. Men den kjøpte jeg når jeg ikke var vant til å bruke foudation så lurer på om jeg skal gå for en enda mer dekkende denne gangen? Også blir jeg veldig blank av den.. Men går seg kanskje til om jeg bruker pudder over.
vettkje Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Min absolutte favoritteyeliner er MAC sin Superslick. Den er kjempeenkel å påføre, er til dels vannfast, men er likevel kjempelett å fjerne. Jeg bruker kun denne, ingen andre når opp. Anbefales på det sterkeste!
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 52 minutter siden, Doroline skrev: Finnes disse i butikk enda? Og hvilke farger liker du, hva slags look bruker du de til? Copperplate, Typographic, Blanc Type, Handwritten, Fig1, bruker de til alt av sotning og dagsminke.
SRC Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 Jeg elsker leppestiftene deres, da spesielt satin og matte finish som holder kjempelenge. Mineralize skinfinish i lighscapade og soft and gentle, nydelige highlightere begge 2! Førstnevnte passer kjempefint om du ikke liker mye glitter/shimmer, og er lys nok til typisk nordisk hud. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #9 Skrevet 27. desember 2015 Mac penultimate eyeliner, er aldri uten den. Mac eye kohl i Teddy. Øyeskyggene naked lunch og satin taupe. Breath of plum blush. Anonymkode: b98a0...4d0 1
elathea Skrevet 27. desember 2015 #10 Skrevet 27. desember 2015 Er veldig stor fan av leppestiftene i Amplified finishen. Veldig pigmenterte.
mm456 Skrevet 27. desember 2015 #11 Skrevet 27. desember 2015 Mac Studio fix og studio sculpt foundation, avhenger av hvor mye dekkevne jeg vil ha Mac Strobe Cream er magisk, fantastisk fin å legge over kinnbeina for strobing! Den flytende highlighteren i lightboost er et must, er tom nå og føles helt krise. Leppestiftene er i en egen klasse (spesielt so chaud til fest, Mocha eller shanghai Spice til vanlig, har 9 andre og hehe......), også elsker jeg Studio+ sprayen for en litt edgy look, gjerne påføre før jeg legger sminken og etter
koko458 Skrevet 28. desember 2015 #12 Skrevet 28. desember 2015 Jeg liker noen av kostene, øyeskyggene, Mac extended lash play mascara til de nedre vippene, solpudder og foundation
te_groupies Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Doroline skrev (På 27.12.2015 den 17.57): Har fått gavekort på MAC sminke. Er selv veldig fornøyd med foundation og concealer derfra. Vurderer å kjøpe foundationkosten, men lurer på hva deres favorittprodkter fra MAC er? Hvordan er kremene og skrubbene? Noen som har våteyeliner og kompaktpudder derfra? Jeg skal handle inn dagsminke.Fyr løs! ..og et tilleggspørsmål om noen har tid og lyst. Jeg er blek og blond, blåøyd. Hvilke farger ville dere gått for. Jeg føler meg blek og vil få glød. Hva kler blek hud best? Jeg syns flere ting fra de er bra, kostene er gode (mye bedre en "billig-koster"), MAC foundationen studio fix fluid er ganske god/bra, og fin, pudderet fra samme (fstudio fix fluid eller hva det heter) er bra nok, rougen er fin og bra, og settingsprayen virker bra (men kunne aldri valgt den med glitter i). Det er vel det eneste jeg ville kjøpt fra de.... Jeg kjøpte en sånn øyenbryns-gel... den duger sånn passe... altså, den er ikke så bra. Jeg syns leppestiftene virker gode, men jeg liker ikke for rosa sminke på meg så jeg ser bare to leppestifter jeg kunne kjøpt meg fra de sånn fargemessig. Er nesten alle leppestiftene rosa? Leppestiftene er litt sånn Borat-farge-aktig på meg. Mulig jeg ikke har fått med meg alt for de har jo så mye. Så favorittene blir foundationen, rougen, og øyenbrynspennen. Skal kanskje kjøpe meg en leppestift fra de i fargen whirl eller velvet teddy... jeg får se.Børstene virker veldig bra. Endret 10. desember 2020 av te_groupies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå