AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hvor har dere møtt dates og sånn, utenom online dating? Fortell gjerne historier! Det er koselig å lese! Anonymkode: 760f7...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Gjennom venner Anonymkode: a9268...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Husker aldri hvor jeg treffer folk jeg. En på en fest tror jeg, ja det husker jeg. En annen på en bar, det husker jeg og en tredje så jeg på apoteket, men husker ikke hvordan vi treftes. ja og så en 4 på fest. så husker det av og til da. ja husker en femte også, på bar. Anonymkode: b5dea...020 1
Jolene Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Felles venner, festival, fest, sosiale aktiviteter. Skjønner meg ikke på folk som trenger nettet for å skaffe seg partner. Selv fant jeg mannfolket gjennom felles kjente. Vi hadde kjent hverandre i rundt 3 år før vi ble sammen 1
Gjest jentekvinne Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 5 timer siden, Jolene skrev: Felles venner, festival, fest, sosiale aktiviteter. Skjønner meg ikke på folk som trenger nettet for å skaffe seg partner. Selv fant jeg mannfolket gjennom felles kjente. Vi hadde kjent hverandre i rundt 3 år før vi ble sammen Kjempebra at du slipper å gå på nettet. Jeg har vært på nettet selv en stund og føler det gir meg dårligere selvtillit for det er så mange tullinger som skriver der. De som er bra hører til sjeldenhetene. Men når man er kommet opp i en viss alder der venner har småbarn og festivaler og fester er historie må man nesten ty til nettet. Det er heller ikke alle som har stor omgangskrets eller er masse ute på livet.
Jolene Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 2 timer siden, jentekvinne skrev: Kjempebra at du slipper å gå på nettet. Jeg har vært på nettet selv en stund og føler det gir meg dårligere selvtillit for det er så mange tullinger som skriver der. De som er bra hører til sjeldenhetene. Men når man er kommet opp i en viss alder der venner har småbarn og festivaler og fester er historie må man nesten ty til nettet. Det er heller ikke alle som har stor omgangskrets eller er masse ute på livet. Har også dukket opp spennende menn der jeg har jobbet, samt firmafester Mulighetene er der, dersom man ønsker det.
Gjest jentekvinne Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 27 minutter siden, Jolene skrev: Har også dukket opp spennende menn der jeg har jobbet, samt firmafester Mulighetene er der, dersom man ønsker det. Ja, jeg tror du har rett egentlig. Det er vel mer meg som ikke "tør" å gi slipp på nettet i tiiiiiilfelle noen skulle dukke opp der. Jeg har aldri klaffet med noen som jeg har møtt på nettet før, så jeg har mer troen på at jeg kommer til å møte noen i det virkelig liv enten det er på jobb eller tilfeldig på byen eller noe.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 31 minutter siden, Jolene skrev: Har også dukket opp spennende menn der jeg har jobbet, samt firmafester Mulighetene er der, dersom man ønsker det. Ikke så lett når nesten alle er damer. Anonymkode: 8908e...c7a
Jolene Skrevet 29. desember 2015 #9 Skrevet 29. desember 2015 Et øyeblikk siden, jentekvinne skrev: Ja, jeg tror du har rett egentlig. Det er vel mer meg som ikke "tør" å gi slipp på nettet i tiiiiiilfelle noen skulle dukke opp der. Jeg har aldri klaffet med noen som jeg har møtt på nettet før, så jeg har mer troen på at jeg kommer til å møte noen i det virkelig liv enten det er på jobb eller tilfeldig på byen eller noe. For min del, så har følgende fungert: Ikke stresse med å få meg kjæreste. Med en gang jeg har gitt faen i alt av menn har det dukket opp noen. Smile mer - både til fremmede og kjente Kle meg i de klærne jeg føler med aller best med - på den måten utstråler du jo også bedre selvtillit. Jeg sier ikke at dette fungerer for alle, men det har i hvertfall fungert for meg. Kanskje verdt å prøve?
Jolene Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett når nesten alle er damer. Anonymkode: 8908e...c7a Ser den, men det kan jo også hende at de kjenner noen bra mannfolk? Den som intet våger - intet vinner
Gjest jentekvinne Skrevet 29. desember 2015 #11 Skrevet 29. desember 2015 8 minutter siden, Jolene skrev: For min del, så har følgende fungert: Ikke stresse med å få meg kjæreste. Med en gang jeg har gitt faen i alt av menn har det dukket opp noen. Smile mer - både til fremmede og kjente Kle meg i de klærne jeg føler med aller best med - på den måten utstråler du jo også bedre selvtillit. Jeg sier ikke at dette fungerer for alle, men det har i hvertfall fungert for meg. Kanskje verdt å prøve? Ja, det tror jeg absolutt funker. Spesielt det med når man gir blaffen i menn og fokuserer på seg selv så kommer det plutselig en seilende. Jeg gir vel ikke helt blaffen, men gidder ikke date for å date. Det må dukke opp en som jeg virkelig liker, orker ikke sånn turbo-dating.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #12 Skrevet 29. desember 2015 5 timer siden, jentekvinne skrev: Kjempebra at du slipper å gå på nettet. Jeg har vært på nettet selv en stund og føler det gir meg dårligere selvtillit for det er så mange tullinger som skriver der. De som er bra hører til sjeldenhetene. Men når man er kommet opp i en viss alder der venner har småbarn og festivaler og fester er historie må man nesten ty til nettet. Det er heller ikke alle som har stor omgangskrets eller er masse ute på livet. Nå er jeg mann så vet ikke om det samme gjelder for kvinner, men synes det er lurt å legge arbeid i å ha en omgangskrets for å finne kjæreste. Det er klart det krever mer enn å bare legge ut noen bilder på tinder, men man får jo mye igjen selv om man ikke skulle finne en kjæreste(om man faktisk liker å være sosial). Anonymkode: baaad...9ed
Gjest jentekvinne Skrevet 29. desember 2015 #13 Skrevet 29. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg mann så vet ikke om det samme gjelder for kvinner, men synes det er lurt å legge arbeid i å ha en omgangskrets for å finne kjæreste. Det er klart det krever mer enn å bare legge ut noen bilder på tinder, men man får jo mye igjen selv om man ikke skulle finne en kjæreste(om man faktisk liker å være sosial). Anonymkode: baaad...9ed Jeg har mange venner, men de fleste har barn og familie nå. Derfor er det vanskelig å omgås omgangskretsen så mye som jeg gjorde før. Og så er det slitsomt å hele tiden skulle være "på" for å skape nye sosiale relasjoner.
Jolene Skrevet 29. desember 2015 #14 Skrevet 29. desember 2015 3 timer siden, jentekvinne skrev: Ja, det tror jeg absolutt funker. Spesielt det med når man gir blaffen i menn og fokuserer på seg selv så kommer det plutselig en seilende. Jeg gir vel ikke helt blaffen, men gidder ikke date for å date. Det må dukke opp en som jeg virkelig liker, orker ikke sånn turbo-dating. Det høres ut som om du har en sunn innstilling i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå