lille mor Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Har hatt hunden med til en hestevisker i dag. Utrolig hvor masse hun kunne si om hunden som jeg ikke hadde fortalt henne, men som stemte. Litt skummelt dette. Fikk et helt annet syn på hunden etter dette.
Dawn Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Så spennende! :o Hvor mye koster en konsultasjon? Og hvor lenge varer den? Hadde vært morsomt å prøvd en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Få høre? va fortalte hesteviskeren? og hva sa hunden? håper du traff noen som var seriøs da....det er faktisk bare en slik i Norge.
lille mor Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2004 Det kostet 200 kr og hun snakket med hunden i ca 45 min. Hun var fra Sverige og er vist ganske kjent. Hun lurte på om det var noe jeg ville spørre hunden om og fikk en lapp med fire stikkord. Støvsuger mat bil savner Det jeg ville oppnå var selvfølgelig å se hvor mye hun kunne se. Hunden min er nemlig livredd for støvsugeren, spyr hver gang hun kjører bil, er kjempe kresen og til slutt lurte jeg jo på om det var noe hun savnet. Så hun tittet på stikkordene og ba meg om å gå. Når hun kom tilbake kunne hun fortelle masse om hunden, og det var overaskenede masse som var riktig. Hun fortalte om familien, at det var et barn som slet med astma. Og at hunden hadde oppfattet at vi hadde snakket om å gi den bort grunnet det. Hun fortalte om hvem hun var mest glad i, pappan i huset og hunden er uadskildelige. Hun sa at når vi kjøpte hunden følte den seg som barnet i huset, på det tidspunktet hadde vi bare et barn på 7 år. Og nå var hun ikke det lenger vi har fått to barn etter dette. Men hun fortalte at hun likte å ligge ved sengen til minste mann, hun ligger der pal mens lille jenta sover. Hun fortalte om støvsugermonsteret og kunne ikke forstå at vi ikke var livredde for at den skulle sluke barna. Hun fortalte at det var ubehagelig å kjøre bil og at alle biler luktet sterkt, derfor spydde hun. Hun fortalte at hun var lei tørrfor og ønsket å spise det vi spiste. Og om en høy lys mann som hun pleide å besøke som hun likte veldig godt, det er hundepasseren vår. Og masse mer som stemmer så bra. Og det ut i fra fire stikkord.
MiniMjau Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 Jøss! Kan tenke meg å komme i kontakt med henne ang katten min. Kan du sende meg kontaktinfo til henne på en pm?
Dawn Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Utrolig kult! :o Nesten så jeg får frysninger på ryggen. Ikke var det særlig dyrt heller. Hmm... :klø:
Gjest Ninakanin Skrevet 8. oktober 2004 #9 Skrevet 8. oktober 2004 Ja hvordan kom du i kontakt med henne? 200 kr... Det var jo ingenting!! Jeg har en hund som har masse "problemer", skulle likt å fått "høre" hva som foregår i hodet hans! Men jeg bor jo på vestlandet, dette regner jeg med var på østlandet et sted? Helt vanvittig.. Jeg vil også vite hva min beste venn tenker om ting!
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2004 #10 Skrevet 8. oktober 2004 Dæven! Så utrolig spennende! Kunne jeg fått kontaktinfo om henne på pm å?
lille mor Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2004 Hun var i stallen der søsteren min har hestene, og jeg dro opp når jeg fikk høre om at hun skulle komme. Dette er i østfold. Jeg skal få ta i tlf.nr. hennes og sende dere det på p.m. Jeg vet ikke hvor mye det koster å få henne hjem, med det var jo ca. 7 hester og min hund der og hver betalte 200 kr.
Lotteliten Skrevet 8. oktober 2004 #12 Skrevet 8. oktober 2004 Herregud.... snakk om frysninger! :o Jeg er skikkelig overtroisk... men off jeg vil ha d til ilderne mine! :oops: hehe... Hmmm... Jeg skal selv til en "synsk" spådame på mandag... Hun er helt utrolig... ei vennine var der i fjor og d var helt sinnsykt hva hu kunne si om livet hennes! Gruer og gleder meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå