Gå til innhold

Modus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på denne serien? Syntes første episode var veldig bra bygget opp, spennende, stemningsfullt og samtidig creepy.

Anonymkode: ac9ee...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med :)

Synes serien er veldig bra. Ny episode i kveld!

Skrevet
2 timer siden, Kelsi skrev:

Jeg følger med :)

Synes serien er veldig bra. Ny episode i kveld!

Leste i en norsk kritikk at den ble dårligere utover, men jeg syntes den fulgte bra opp i kveld. I Sverige har den visst fått gode kritikker.

Skrevet

Har lest boka og følger serien. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjempespennende! Har sett de to første episodene. Hvilken dag går den på tv? 

Anonymkode: babc1...cf5

Skrevet

Søndager. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.12.2015 at 17.26, Berentsens skrev:

Har lest boka og følger serien. 

Følger serien boka så langt, eller er det gjort endringer?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger serien boka så langt, eller er det gjort endringer?

Serien skiller seg en del fra boka. 

Skrevet
Den 27.12.2015 at 16.32, AnonymBruker skrev:

Noen som følger med på denne serien? Syntes første episode var veldig bra bygget opp, spennende, stemningsfullt og samtidig creepy.

Har ikke lest boka (som visstnok fikk bra kritikk), men har sett de 3 første episodene. Synes det til tider blir litt forutsigbart og klisje-aktig. Litt vel mange karakterer. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes serien har utviklet seg til å bli ganske så kjedelig. Rolletolkningene er jeg heller ikke spesielt imponert over.

Følger pliktskyldig med, men det skjer jo knapt noe spennende.

• 3 uker senere...
Skrevet

Herregud. Ser siste episode nå. Må være den dummeste serien jeg noensinne har sett. Hadde skammet meg om jeg var Anne Holth. 

Skrevet

SKUFFA over siste episode! Vi benket oss framfor tv i går kveld, kjempespent på siste episode. Tidenes antiklimaks! Jeg synes det er så typisk med sånne avslutninger... Kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Serien skuffer stort. Boka er mye bedre, den holder på spenningen.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Berentsens skrev:

Serien skuffer stort. Boka er mye bedre, den holder på spenningen.

Syns den var spennende jeg. Fin atmosfære over hele serien. Det som irriterer meg er at mann+kvinne i tv-serie = umulig å holde fingrene fra hverandre.

• Liker 2
Skrevet

Syns det som var mest skuffende med serien er hvordan plottet avsløres så tidlig, og er såpass urealistisk. Det er nettopp en ting jeg har likt med Anne Holt bøkene - at de har vært realistiske... Ellers har serien en fin stemning og gode skuespillere og synes det var spennende helt mot slutten, til tross for at plottet var avslørt :)

Skrevet
Den 8.2.2016 at 20.49, Nepenthe skrev:

SKUFFA over siste episode! Vi benket oss framfor tv i går kveld, kjempespent på siste episode. Tidenes antiklimaks! Jeg synes det er så typisk med sånne avslutninger... Kjedelig.

Svenskene har vært flinke med krimserier de siste årene, men her har de ikke lykkes. Det er definitivt ingen 'Broen'-kvalitet over Modus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...