AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #1 Skrevet 27. desember 2015 Hei! Er det noen som vet om noen piller eller noe som man kan ta for å minske/drepe sexlysten? Jeg og samboeren min har nå vært sammen i ca. 1 1/2 år, og fungerer veldig fint på alle plan, men sexen sliter vi med. Jeg har lyst på sex flere ganger for uka, mens for han har det alltid vært kanskje 2-3 ganger i måneden (eller, før var han visst veldig seksuelt aktiv, bare ikke med meg....). Vi har prøvd å få det til å fungere, men det virker bare som han ikke er interessert. Blir veldig såret da jeg blir avvist i 99% av tilfellene, og når vi har sex er det alltid han som har bestemt det. Veldig sårende da jeg føler han ikke har lyst på meg i det heletatt. Å gjøre det slutt er ikke et tema, da vi fungerer veldig bra på alle andre områder, så jeg lurer på om dere vet av noe som kan minske sexlysten min? Anonymkode: 85d20...90b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #2 Skrevet 27. desember 2015 Du må gjøre ham mindre lekker. Fete ham opp? Anonymkode: b5407...c01
Ragnarok98 Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Synes nesten det høres litt unormalt ut for ein mann å kun ønske sex 2-3 ganger i måneden. Kor gammel er typen? Satser på at eg ikkje blir slik når eg er hannes alder 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, Ragnarok98 skrev: Synes nesten det høres litt unormalt ut for ein mann å kun ønske sex 2-3 ganger i måneden. Kor gammel er typen? Satser på at eg ikkje blir slik når eg er hannes alder Han er 27 år....... Anonymkode: 85d20...90b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 Masse tips på Googlehttps://www.google.no/search?q=how+to+lower+libido&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=k_p_VpLlIomlsAHU8rGwDg Anonymkode: 7c997...e83
peppermyntete Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 47 minutter siden, Ragnarok98 skrev: Synes nesten det høres litt unormalt ut for ein mann å kun ønske sex 2-3 ganger i måneden. Kor gammel er typen? Satser på at eg ikkje blir slik når eg er hannes alder Når skal folk skjønne at ikke ALLE menn i denne vide verden vil ha sex 27/7 og at det er HELT greit.....? 4
_Malene Skrevet 27. desember 2015 #8 Skrevet 27. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen som vet om noen piller eller noe som man kan ta for å minske/drepe sexlysten? Jeg og samboeren min har nå vært sammen i ca. 1 1/2 år, og fungerer veldig fint på alle plan, men sexen sliter vi med. Jeg har lyst på sex flere ganger for uka, mens for han har det alltid vært kanskje 2-3 ganger i måneden (eller, før var han visst veldig seksuelt aktiv, bare ikke med meg....). Vi har prøvd å få det til å fungere, men det virker bare som han ikke er interessert. Blir veldig såret da jeg blir avvist i 99% av tilfellene, og når vi har sex er det alltid han som har bestemt det. Veldig sårende da jeg føler han ikke har lyst på meg i det heletatt. Å gjøre det slutt er ikke et tema, da vi fungerer veldig bra på alle andre områder, så jeg lurer på om dere vet av noe som kan minske sexlysten min? Anonymkode: 85d20...90b Jeg fikk veldig lav sexlyst av p- piller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå